13.5.2010 13:27
Ei taida monelta löytyä Star Videon Paholaisen siementäkään, josta tais ainakin Laurilla olla edes näköhavainto vuosien takaa?
Ei taida monelta löytyä Star Videon Paholaisen siementäkään, josta tais ainakin Laurilla olla edes näköhavainto vuosien takaa?
Svenska Walthers Videon Godzilla vs. Mechagodzilla (1974)
http://www.fixgalleria.net/release.php?id=1277
tai vaikka Samurai Pirate (1963)
http://www.fixgalleria.net/release.php?id=6056
Svenska Walthers Videon Godzilla vs. Mechagodzilla (1974)
http://www.fixgalleria.net/release.php?id=1277
tai vaikka Samurai Pirate (1963)
http://www.fixgalleria.net/release.php?id=6056
Tuntuu, että näissä Svenska Waltherseissa ja Cinehollywoodeissa selvästi yleisempiä ovat ne, joista on Harleyn "uusintapainos". Joskus Harley-tarra on pelkästään kasetissa. Hypoteesini on, että Harley on ottanut yhteyttä Ruotsiin Walthersille ja hommannut läjän kasetteja ja jäljelläolevia kansia Suomeen joskus 84-85 ja muiden levittäjien kohdalla proseduuri on ollut samantapainen, vähän riippuen onko Ruotsissa painettuja kassuja tai kansia ollut enää saatavissa.
SW- ja CH- kassujen alkuperäinen levittäjä on ollut tää Helsingin Videoleasing ja näitä on ilmeisesti ollut todella pieniä määriä liikkeellä joskus ihan alkuaikoina, ainakin kuvan perusteella tuolla Diamond Videossa vuokralla. Näillä eväillä en pidä Janin juttuja Prosperin Terrorista tai Di Leon To Be Twentystä ihan mahdottomina. Firman yhteystiedot kiinnostaisivat kovasti, jos niitä löytyy jostain vanhoista matskuista.

Onko kukaan nähnyt Acquasanta Joeta eli NSC:n Palkkionmetsästäjää minään suomiversiona?
Seuraa todella epämääräistä mutua ja jossittelua, kannattaa jättää lukematta... Ajatus NSC-tyyppisen Acquasanta Joen havainnoimisesta jossain tuntuu ärsyttävästi miltei tutulta, ja kuitenkaan siitä ei pysty olemaan varma saati esittämään näyttöä. Jollain toisella kasetilla oleva traileri, NSC-tuotteiden tuttu visuaalinen ilme ja uskoa antava noteeraus Katson oppaassa ovat saattaneet poikia todellisten muistojen tilalle hämääviä kuvitelmia. Jos tuota julkaistiin, niin se oli hyvin harvinainen jo 1987-'88 jolloin aloitin FIx-spagujen suurkulutuksen ja katsoin siltä saralta kaiken mitä vuokraamoista sain irti. Mieleen nousee sumeana fiilis, että tuotakin leffaa muka oli liikkeellä mutta käytännössä tuskin oli, koska se jäi katsomatta kunnes hankin Hollanti-nauhan.
Anna Ilolintu oli muistaakseni joskus kauan sitten LeffakaupassaTuntuu että Kuudestilaukeavan laki on ehkä se yleisin NMP.
Mites nää Lola – viidakon vanki ja Hot Chair – gangsterisota?
Minulla on Lola ja tuplan vaihdoin jAnille.
Olen mielestäni nähnyt Norman J. Warrenin leffan Terror RH-Videon kasettina. Havainto on 90-luvulta Lahden mainiosta Misirlou divarista. Mutta, koska muilla ei ole tästä havaintoja olen alkanut epäilemään muistiani.
Hot Chair ei mielestäni ollut 90-luvulla kovin harvinainen. Mutta ei minulla sitä ole, eli ostaisin kyllä
Anna Ilolintu oli muistaakseni joskus kauan sitten LeffakaupassaTuntuu että Kuudestilaukeavan laki on ehkä se yleisin NMP.
Mites nää Lola – viidakon vanki ja Hot Chair – gangsterisota?
Minulla on Lola ja tuplan vaihdoin jAnille.
Olen mielestäni nähnyt Norman J. Warrenin leffan Terror RH-Videon kasettina. Havainto on 90-luvulta Lahden mainiosta Misirlou divarista. Mutta, koska muilla ei ole tästä havaintoja olen alkanut epäilemään muistiani.
Hot Chair ei mielestäni ollut 90-luvulla kovin harvinainen. Mutta ei minulla sitä ole, eli ostaisin kyllä
Juttelin juuri kaverini kanssa tänään ja kehuskeli itsekin löytäneensä tuolta Misirlousta aikanaan kasetteja joita ei ole missään muualla nähnyt. Olisipa nähnyt tuonkin parhaina päivinään![]()
Hieman off topic, mutta olisikohan kellään havaintoja SWx Galleria ‑tyyppisistä saiteista, eli siis Ruotsin vhs-aarteita kansikuvilla varustettuna. Hyviä foorumeja esim.
Filmsamling , mutta listaukset ilman kuvia. Myös myyntipaikkoja on hyviä, mutta Fixgalleria voisi laajentua Sveanmaalle... Paljon "yhteisiä" julkaisuja kuitenkin ollut...
Eli tämä "Ring of Darkness" version: