VHS ‑Tyrmäys [Tony "Viikinki" Halme
pari vuotta sitten jäi alta kymppiin tuo nyrkkelynauha, nyt bongasin 30 noteerauksen
tämä siis osastossa "silloin tällöin yli 20 euron arvoiset fi-nauhat"
Linkkien ylikuormitusta ensimmäisessä viestissä. Tässä Showtimen sinikantisista eteenpäin taas tuota listaa linkitettynä:
Liikkuuko VideoTapeCenterin Djangoa kovastikin alle 20 euron?
Yksittäinen julkaisija, joka tuntuu omiin fiiliksiin aliarvostetuilta on GeBe. Täst ei ainakaan tunnu nämä kovan rahan miehet innostuneen, vaikka sarjana aika kivannäköinen. Myös ihan kohtuu kiinnostava julkaisulista, vaikka ihan huippuja ei montaa olekaan. Melkein kaikista on muitakin julkaisuja, joka tietty laskee hintaa. Mut jotenkin tuntuu että harva edes haluaa näitä. Eipä näistä kyllä moni mun mielestä yli 20 e kategoriaan kuulu, mut näitä en ehkä möis alle ITSE:
Yksittäinen julkaisija, joka tuntuu omiin fiiliksiin aliarvostetuilta on GeBe. Täst ei ainakaan tunnu nämä kovan rahan miehet innostuneen, vaikka sarjana aika kivannäköinen. Myös ihan kohtuu kiinnostava julkaisulista, vaikka ihan huippuja ei montaa olekaan. Melkein kaikista on muitakin julkaisuja, joka tietty laskee hintaa. Mut jotenkin tuntuu että harva edes haluaa näitä. Eipä näistä kyllä moni mun mielestä yli 20 e kategoriaan kuulu, mut näitä en ehkä möis alle ITSE:
Jääkylmä jengi
Kylmät tyypit, kuumat raudat
Mustan suden huuto
Tappotuulella
Verijälkiä Alaskassa
Alle kympin en myis ehkä yhtäkään. Ei noista helposti takasin sais kuin pari.
GeBe:n Pieni tyttö joka asuu kujan päässä löytyis varastosta. Voin myydä/vaihtaa..

Mielestäni listalle voisi lisätä United Filmin Hämähäkkien hyökkäyksen (Kingdomn of the Spiders). Kuvassa kaksi eri kasettia, joista toisessa mystisesti Trix Videon labelit. Sisältö kaseteissa on sama. Tuskimpa on Trixin julkaisema suomessa ollut koskaan. Taitaa olla Unitedin pojat vaan kierrättänyt kasetteja luulisin.
Tuon listan päivityksestä on sen verran aikaa, että sinne on varmasti tullut paljon lisää tavaraa, kun kasettien määrä vääjäämättä koko ajan vähenee. Jotkut voivat ehkä olla sellaisia, etteivät enää tuonne kuuluisikaan, mutta en ole ehtinyt tuota päivittelemään. Hämähäkkien hyökkäys oli ennen sellainen 8 euron nauha, mutta varmaan tänä päivänä ehkä yli 20 euroa, koska kauhu ja scifi tuntuvat olevan kovassa nosteessa tällä hetkellä.
Joskus ollut tuo suomikasetti ilmeisesti näillä alkuperäisillä ruotsikansillakin, kun kansiarkistoja selailin. Varmaan joitakin kappaleita levitetty niillä kansilla, mitkä käteen ovat sattuneet, tai ruotsikansilla ennen kuin suomikannet ovat painosta tulleet:

Joo aika mahdoton tehtävähän tollaisen listan ylläpito on edes yhtään objektiivisesti. Mutta hyödyllinen listahan tuo on enivei