Night Visions esittää: Kulttuurimatka Haapsalun leffafestareille!

Martin 9.4.2010 12:18

Henkilökohtaisesti kolme kertaa festareilla käyneenä voin suositella tapahtumaa vilpittömästi. Ohjelmisto on ollut aina vähintäänkin mielenkiintoinen ja tunnelma mestoilla on ihan omaa luokkaansa. Haapsalu on ihan mielettömän sympaattinen pikkukaupunki, jossa pääsee hyvien leffojen lisäksi fiilistelemään myös Hostelmaisia maisemia ja turistikylpylöitä. Matkan järjestämisenkään ei pitäisi olla enää este lähtemiselle, koska sekin puoli on nyt hoidettu valmiiksi, ja vieläpä naurettavan halpaan hintaan!

Matkan varaus onnistuu osoitteesta hoff@poff.ee. Asiointikielenä englanti.

Lisätietoja voi kysellä myös allekirjoittaneelta privana tai tässä viestiketjussa.

http://www.hoff.ee

Fantastinen leffa- ja lomaviikonloppu Viron tunnetuimmassa kylpyläkaupungissa Haapsalussa vain 110 EUR!

Haapsalu on 11780 hengen (2008) kaupunki Viron länsirannikolla. Haapsalun historia ulottuu vuoteen 1279, jolloin kaupungista tuli Saarenmaan-Läänemaan hiippakunnan keskus seuraavan kolmen vuosisadan ajaksi. Kaupunkiin rakennettiin tuomiokirkko, jonka rauniot ovat yhä pystyssä. 1800-luvulla Carl Abraham Hunnius toi eloa kaupunkiin avaten sinne ensimmäisen mutakylpylän vuonna 1825. Kaupungin suosio nousi, kuninkaallinen perhekin osoitti kiinnostustaan kaupunkia kohtaan. Haapsalusta tulikin suuri kesälomakohde.

Haapsalu Horror & Fantasy FF (HÕFF) on vuonna 2005 perustettu kansainvälinen kauhu-, kultti- ja sci-fi elokuvafestivaali. HÕFFia järjestävät Haapsalun Kaupunki, Haapsalun Kulttuuritalo ja Tallinnan Pimeiden Öiden Filmifestivaali (PÖFF).

HÖFF on tunnettu laadukasta ohjelmasta, hyvästä tunnelmasta ja kansanvälisistä vieraista. HÕFFin on osallistunut mm. legendaarinen tuottaja Brian Yuzna (Re-Animator), puolalainen kulttiohjaajaa Marek Piestrak (Navigator Pirx), brittiohjaajaa Simeon Halligan (Splintered ensi ilta vuonna 2009) ja näyttelijä Nadya Brand-Mason (Broken).

ERIKOISTARJOUS 110 EUR!

Fantastinen leffa- ja lomaviikonloppu Viron tunnetuimmassa kylpyläkaupungissa. Ohjelmassa 20 kauhu-, kultti- ja fantasialeffaa, kulttiohjaaja Andrei Iskanovin fokus, Tetsuo yö, zombie walk, festaribileet ja paljon muuta.

– Tallink laivaliput Helsinki-Tallinna-Helsinki meno 23.04. klo 17.30 ja paluu 25.04. klo 17.30

– kuljetus minibussilla Tallinnan satamasta Haapsaluun ja takaisin

– festaripassi

– 2 yön majoitus 2 hengen huoneessa (Hotelli Kongo)

Lisätarjouksena 8 EUR Fra Mare Thalasso SPA kylpylälippu
Shocky 9.4.2010 14:24

Ennen kuin edes luen tuota, niin voin vain esittää hämmästykseni siitä, miten myöhään tästä aina tulee tämä tieto...

Martin 9.4.2010 14:28
Shocky ( 9.4.2010 14:24)
Ennen kuin edes luen tuota, niin voin vain esittää hämmästykseni siitä, miten myöhään tästä aina tulee tämä tieto...

No onhan itse HÖFFiin vielä ihan hyvin aikaa ja se on vielä viikonloppuna, joten ei tarvii (ainakaan kovin monen) edes sumplia lomiaan. Tämä infoaminen on odotellut tuota valmispaketin rakentamista. Paketin myyminen NV:ssä on ihan extraa. Sen saa siis hoidettua kyllä muutakin kautta.
Shocky 9.4.2010 14:38
Martin ( 9.4.2010 14:28)
Shocky ( 9.4.2010 14:24)

No onhan itse HÖFFiin vielä ihan hyvin aikaa ja se on vielä viikonloppuna, joten ei tarvii (ainakaan kovin monen) edes sumplia lomiaan. Tämä infoaminen on odotellut tuota valmispaketin rakentamista. Paketin myyminen NV:ssä on ihan extraa. Sen saa siis hoidettua kyllä muutakin kautta.

Ok, kuulostaa hyvältä, viikonloppumatkana vielä toimii, missaa vain House of the Long Shadowsin arkistolla sad.gif

Enköhän mä ole mukana.

Eikun joo, vielä yksi kysymys: Mites itse leffaliput? En haluaisi matkustaa tuonne vain huomaamaan, että kaikki mielenkiintoinen on loppuunmyyty?

Edit: Ja vielä:

Onko noi näytöspaikat kaukana toisistaan, ts. kauanko menee ehtiä salista toiseen? Nyt tuolla menee hieman päällekkäin ja limittäin noita kiinnostavia nimikkeitä. Aika paljon jo nähtyä kamaa, Tetsuot, Frankenstein Girl vs. Vampire Girl, A Glimpse of Hell, Human Centipede.. onko jollain tietoa noista muista, mitään lupaavaa/kehuttua?

Pakettimatka rules!
Martin 9.4.2010 14:42
Shocky ( 9.4.2010 14:38)
Eikun joo, vielä yksi kysymys: Mites itse leffaliput? En haluaisi matkustaa tuonne vain huomaamaan, että kaikki mielenkiintoinen on loppuunmyyty?

Tohon hintaan kuuluu sellainen passi millä pääsee kaikkiin näytöksiin. Aikaisimpina vuosina ei ole tarvinnut edes vaihtaa yksittäislippuihin ja kaikki on otettu sisään. Tästä huolimatta oon ollut vain yhdessä (Nekromantik) todella ylibuukatussa näytöksessä.
Martin 9.4.2010 15:02
Onko noi näytöspaikat kaukana toisistaan, ts. kauanko menee ehtiä salista toiseen?

Nyt täytyy kyllä sanoa, että en tiedä. Aikaisemmin kaikki näytökset on olleet Kulttuurikeskuksessa, mutta ohjelmakartan mukaan näytöspaikkoja on tänä vuonna muuallakin. Otan selvää. Anyway, Haapsalun keskusta on aika pieni, joten vaikka ne olisivatkin täysin eri suunnilla ääripäissä, ei varmasti mene 5-10 minuuttia kauempaa siirtymisessä paikasta toiseen.
Shocky 9.4.2010 15:31

Tuolla ei ollut vielä ihan kaikista leffoista tarkkoja tietoja, mm. sitä että onko niiden yhteydessä joku lyhäri. Siksi on epäselvää, ehtiikö joistakin leffoista toiseen.

Konflikteja:

Pig vs. Sex Galaxy

Pig vs. A Glimpse of Hell & Nails

Tetsuo 3 vs. Nails

Iron Doors vs. Black Devil Doll

Human Centipede vs. Black Devil Doll

Serbian Film vs. Resurrecting the Street Walker

Serbian Film vs. Ingression

Osa on nähty, joten nyt kiinnostaa mielipiteet näistä:

Pig

Sex Galaxy

Iron Doors

Black Devil Doll

Serbian Film

Resurrecting the Street Walker

Ingression

Black Devil Doll muistaakseni vaikutti trailerin perusteella hyvältä.
Antti Tohka 9.4.2010 18:34

Lupauduibn myös tän homman asiamieheksi sillä aikaa kun Martin ei oo mestoilla. Muhun voitte luottaa, eli rahat mulle jne...

Martin 12.4.2010 12:41
Onko noi näytöspaikat kaukana toisistaan, ts. kauanko menee ehtiä salista toiseen?

Näytökset ovat kulttuurikeskuksen kahdessa salissa avajaiselokuvaa lukuunottamatta ja sekin on aivan siinä vieressä, joten välimatkoja salien välillä ei käytännössä ole.

Sivuilta löytyvä ohjelmakartta on lopullinen, joten jos lyhäriä ei elokuvan yhteyteen ole ilmoitettu, ei sellaista siinä myöskään näytetä.

Muokkasin hieman aloitusviestiä. Poistin siitä ylimääräiset höpinät ja selvensin miten matka varataan.

Nyt vaan pikapikaa matkoja varaamaan!
Spiritual Boxer 13.4.2010 14:07

Elitistiltä pari toimittajaa lähdössä tsekkaamaan meiningin, joten virallista festariraporttia odotettavissa sitten hieman myöhemmin.

Keitäs foorumisteja on tulossa?
spatter 13.4.2010 20:27
Antti Tohka ( 9.4.2010 18:34)
Lupauduibn myös tän homman asiamieheksi sillä aikaa kun Martin ei oo mestoilla. Muhun voitte luottaa, eli rahat mulle jne...

Martinin viestissä mainittiin että matkan varaus tapahtuu osoitteesta hoff@poff.ee. Ööh, eli sieltä vai sun kautta varaus/rahat vai miten? Kuka mitä hä?

Nimim: epätietoinen
drake2j 13.4.2010 20:31
spatter ( 13.4.2010 20:27)

Martinin viestissä mainittiin että matkan varaus tapahtuu osoitteesta hoff@poff.ee. Ööh, eli sun kautta varaus/rahat vai miten?

Joo, Tohkalle vaan kaikki rahat, siihen voitte luottaa.

Spoileri
Eli ei, vaan varaa itse (englanniksi asioiden) osoitteesta: hoff@poff.ee
Antti Tohka 13.4.2010 20:42
Jetro Suni ( 13.4.2010 20:31)
spatter ( 13.4.2010 20:27)

Martinin viestissä mainittiin että matkan varaus tapahtuu osoitteesta hoff@poff.ee. Ööh, eli sun kautta varaus/rahat vai miten?

Joo, Tohkalle vaan kaikki rahat, siihen voitte luottaa.

Spoileri
Eli ei, vaan varaa itse (englanniksi asioiden) osoitteesta: hoff@poff.ee

Joo, jos haluaa pitää rahansa, niin kannattaa toimia Jetron ohjeiden mukaisesti.
Martin 13.4.2010 21:52

Kyllä se lomakekin varmaan jo toimii. En oo vaan saanut siihen vielä vahvistusta.

drake2j 13.4.2010 21:55
Martin ( 13.4.2010 21:52)
Kyllä se lomakekin varmaan jo toimii. En oo vaan saanut siihen vielä vahvistusta.

Sähköposti ainakin toimii todistetusti.