DVD Pacific

angst 29.4.2010 23:34

"You have received an error – Unknown store id (si)"

Notta mystistä on muuallakin kuin Balilla... Directtou siis todella kamppaillee olemassaolostaan?

Amazonilla hinnat pienen kenttäkokeen tuloksena TODELLA alhaalla. Ainoa vaan, että postikulut ovat sikamaiset. Halpaa töynää useimmiten yksityisiltä myyjiltä, jolloin esim. 3,5 eurolla lähtee moni nimike, esim pitkään OOP Antichristo, mutta siihen päälle aina 10 euroa postikuluja per kiekko, joten revitään siitä. Amazon siis tienannee postikululisillä.

CD Universestä oon tykännyt – hinnat suht alhaalla ja nopeat toimitukset. Luulisi, että Ameriikan kokoisessa pytingissä olisi mielin määrin laadukkaita ja edullisia kauppoja, mutta esim. aluekoodit tulevat esteeksi joissain kaupoissa, mm just Amazonilla, jossa jotkut – yleisimmin edullisimmat – myyjät eivät "juridisista syistä" myy R1-kiekkoja rapakon taa. Paskaa!
Janne 30.4.2010 09:33

Totta on että Amazonissa toimivat kolmannet osapuolet eivät kaikki postita ulkomaille (sama pätee myöskin eBayssä ja osassa DVD nettikaupoista). Totta on myöskin että heidän postikulunsa ovat korkeat $12,29/DVD eikä paljousalennuksia ole.

Mainittakoon kuitenkin että suoraan Amazonilta tilatessa ovat postikulut $3,99/tilaus ja lisäksi $2,49/tilattava DVD nimike eli esim. kolmen DVD-julkaisun postikulut yhteensä ovat $11,46. CD Universen postikulut yhteensä tosin näyttäisivät olevan hieman Amazonia halvemmat heti kun tilaa sieltä kaksi tai useamman nimikkeen. Käytännössä kuitenkin tuotteen itsensä hinta ratkaisee tässäkin tapauksessa ja kumpikaan kauppa ei ole kaikissa tuotteissa toista halvempi.

CD Universestä minulla ei ole itselläni kovinkaan paljon kokemusta (kirjauduin sivustolle mielenkiinnosta sisälle ja olen näköjään tilannut sieltä 3 CD-levyä heinäkuussa 2003 (joista yhtä eivät pystyneet toimittamaan) ja yhden DVD boxin tammikuussa 2005) mutta kolme tuotetta sieltä on tullut minulle ihan ongelmitta.