Shock Movie Massacre

JaJa 26.3.2010 11:26

Onko jollain tietoa mistä

tämän sarjan voisi saada katsottavaksi?

Missä muodossa tahansa.

Jos joku on nähnyt kyseisen sarjan tai edes jakson, niin mielipiteet sisällöstä kiinnostavat myös.
theremin 26.3.2010 12:00

Eikös tämä pyörinyt telkkarissa jokunen vuosi sitten? Kuulostaa ainakin tutulta. Muistaakseni aiheet olivat ihan ok, mutta toteutus aika surkea. Ruggero Deodaton haastattelu ainakin tulee mieleen, joka taisi Emilyn puolelta olla jotain Cannibal Holocaustin name-droppailua ja lässyn lässyn haastattelua.

Edit: SubTV tätä esitti, uusiitaanko tällaisia dokumentaarisia sarjoja koskaan?
Janne 26.3.2010 12:42

YouTubessa näyttäisi ainakin olevan joitakin pätkiä noin aluksi. Ei tätä ainakaan itsensä turhan vakavasti ottavaksi sarjaksi voi niiden perusteella sanoa.

Uudempia Emily Booth raportteja löytyy tuolta:

http://www.emilybooth.net/main/index.php?option=com_content&view=article&id=61&Itemid=66
Humphrey Bogart 26.3.2010 13:05

Muistaakseni katsoin ekan jakson aikoinaan, ei paljon kiihottanut.

C.W. Leadbeater 26.3.2010 15:35

Kaikki Subilta tulleet jaksot katsoin. Ihan kelpoja haastatteluja, mutta Boothin ylipirteä ja ‑innokas juontotyyli oli vähän uuvuttava.

willberg 26.3.2010 19:59

Jim Van Bebberin haastattelu on jäänyt mieleen, mutta muuten oli aika ärsyttävän "hupsua" menoa tämä sarja.

Herra Pahanlähettiläs 14.4.2010 20:00

Tämä sarja taisi liittyä aiheeseen exploitaatio eikö niin? Ja jos olen oikeassa käsittelikö tämä sarja elokuvia vai miten? Kun tämä sarja tuli subilta, niin en saanu katottua kun noihin aikoihin sub ei näkynyt meillä, mutta jos tulis uudelleen niin katsoisin.

JaJa 14.4.2010 22:09
Herra Pahanlähettiläs ( 14.4.2010 20:00)
Tämä sarja taisi liittyä aiheeseen exploitaatio eikö niin? Ja jos olen oikeassa käsittelikö tämä sarja elokuvia vai miten?

Aiheena eksploitaatio. Haastatteluja ja lätinää.

Ilmeisesti kenelläkään ei ole tätä ainakaan tallessa. sad.gif
Flash 15.4.2010 21:23
JaJa ( 14.4.2010 22:09)
Herra Pahanlähettiläs ( 14.4.2010 20:00)
Tämä sarja taisi liittyä aiheeseen exploitaatio eikö niin? Ja jos olen oikeassa käsittelikö tämä sarja elokuvia vai miten?

Aiheena eksploitaatio. Haastatteluja ja lätinää.

Ilmeisesti kenelläkään ei ole tätä ainakaan tallessa. sad.gif

Mulla on ainakin yksi osa Vanhalan lahjoittamilla VHS:illä, ja tsägällä saattaa omina nauhoituksinakin joku osa löytyä.