Mistä kantsii saksakiekkoja tilata?
Hakusessa olisi Schweden Action Pack nimittäin. Ja tarkemmin sanottuna siitä löytyvä War Dogin brittikiekkoa pätkimättömämpi versu.
Mistä kantsii saksakiekkoja tilata?
Josko jollain tosiaan tuonne saksan markkinoille www:tä josta saa dvd/Bluta ja leikkaamatonta materiaalia ja mastetrillla tilattuna niin osoitetta kehiin.
Onko kukaan tilannut täältä:
hitmeister?No niin jo nyt tuli paketti hitmeisteristä. Tai siis eilen, mutta vasta tänään ehdin postiin. Nopeaa palvelua siis kun tilaus laitettiin viime perjantaina!
Ei ihan suoraan liity Red Right Handin kysymykseen, mutta en jaksanut uuttakaan ketjua tälle aloittaa. Eli olen näillä näkymin kesällä menossa Berliiniin ja ajattelin täältä kysyä, että tietäkö kukaan minkälainen dvd-tarjonta siellä on? Haussa siis kauppoja, jotka myyvät R1-levyjä(Criterion ym.) kuten Pieni Leffakauppa täälllä Suomessa.
Samoin jos joku tietää Hampurin dvd-liikkeistä niin niistäkin voi laittaa infoa.
Mun oman kokemuksen mukaan tarjonta ei kyllä live-kauppojen suhteen ole hirveän hyvä. Joissain pienissä leffakaupoissa olen Berliinissä käynyt, mutta aika ankeata on ollut.
Ei ihan suoraan liity Red Right Handin kysymykseen, mutta en jaksanut uuttakaan ketjua tälle aloittaa. Eli olen näillä näkymin kesällä menossa Berliiniin ja ajattelin täältä kysyä, että tietäkö kukaan minkälainen dvd-tarjonta siellä on? Haussa siis kauppoja, jotka myyvät R1-levyjä(Criterion ym.) kuten Pieni Leffakauppa täälllä Suomessa.
Vieläköhän tuon Videodromin sisäänkäynti on yhtä epäselvästi merkitty kuin viitisen vuotta sitten? Taidettiin minua kyllä varoittaa mutta katutasolta muistan kävelleeni jonnekin vuokrapuolelle. Kellarissa, eri sisäänkäynnin kautta löytyi sitten myyntipuoli. Ei tosiaan lainkaan niin laaja kuin voisi erikoisliikkeeltä odottaa mutta varmasti vilkaisemisen arvoinen.
Vieläköhän tuon Videodromin sisäänkäynti on yhtä epäselvästi merkitty kuin viitisen vuotta sitten? Taidettiin minua kyllä varoittaa mutta katutasolta muistan kävelleeni jonnekin vuokrapuolelle. Kellarissa, eri sisäänkäynnin kautta löytyi sitten myyntipuoli. Ei tosiaan lainkaan niin laaja kuin voisi erikoisliikkeeltä odottaa mutta varmasti vilkaisemisen arvoinen.
hitmeister vaikutti aika mielenkiintoiselta kahluupaikalta, paypal-optiosta bonus ja näkyi 3,40e tarjoavan postikuluksi yhdelle. tulipa samalla umpiruostunutta saksaa treenattua. tulee käytyä kyttäämässä jatkossakin.
Kiitoksia vinkeistä. Täytyy nuo laittaa muistiin ja ainakin tuon Videodromin tarjonta käydä tarkistamassa.