Matt Houston & co

Roscoe 13.2.2010 09:38

Ihmisuhreihini on vastattu. Yksi puuttuva pala DVD:lle päätyvien kasarisarjojen mosaiikista putoaa pian paikalleen:

http://www.amazon.com/Matt-Houston-Season-Lee-Horsley/dp/B0030Y12AK

Muistikuvat ovat hatarat, mutta ei tämä muistaakseni ihan niitä heikompia viritelmiä ollut.
Disco Studd 13.2.2010 11:10

No kyllä oli!

Humphrey Bogart 13.2.2010 14:35

Hyvä se oli! Kaikkia kausia ei taidettu kyllä Suomessa 80-luvulla näyttää.

Disco Studd 13.2.2010 20:01

No ylläri. Sinun mielestä kaikki 80-luvulta tullut on kultaa.

Minäkin katselin Matt Houstonia 8-vuotiaana natiaisena. Ihan hauska, mutta kyllä minä jo silloin tajusin, että ihan tyhmähän tämä Magnum-kloonisarja on. Viiksivallulla on helikopteri ja pilvenpiirtäjä jossa lukee isolla HOUSTON. Sekä seinän kokoinen supertietokone, jolla voi katsella valokuvia.

Tällä sarjalla on varmaan nykyään kohtalaista camp-arvoa, mutta onhan se nyt selvää että tämä kuuluu niihin kasarireliikkeihin, joita ei päästetä edes Subin uusintoihin.
Humphrey Bogart 14.2.2010 16:22

Pöh, kyllä mä voin myöntää ettei Ritari Ässä ole enää kovinkaan hyvä...

Matt Houston
Antti Vanhala 14.2.2010 17:00
Disco Studd ( 13.2.2010 20:01)
Ihan hauska, mutta kyllä minä jo silloin tajusin, että ihan tyhmähän tämä Magnum-kloonisarja on. Viiksivallulla on helikopteri ja pilvenpiirtäjä jossa lukee isolla HOUSTON. Sekä seinän kokoinen supertietokone, jolla voi katsella valokuvia.

Tämähän kuulostaa suositukselta. En muista Houstonista mitään muuta kuin tunnarin mutta jos hommam nimi on överiksi vedetty Magnum-klooni niin kuulostaa siltä että voi olla hauskaakin katsottavaa. En nähnyt Magnumia silloin joskus mutta kun muutama vuosi sitten ostin tarjouksesta dvd-boksin en jaksanut sitä katsoa 4-5 jaksoa enempää.
Humphrey Bogart 14.2.2010 23:21

Discon haukkumiset on aina suosituksia. Jos jätkä katsoo Satuhäitä, niin ei oo tarvis varmaan miettiä miehen katsomistason laatua.

Disco Studd 15.2.2010 13:14

Olisitko elämäni, viimeinen elämäni rakkaus...

Humphrey Bogart ( 14.2.2010 16:22)
Matt Houston

Tämä intro on sellaiselta kaudelta, jota ei ole esitetty Suomessa. En ainakaan muista tuota uncle Royta. Olen nähnyt Tubessa myös sellaiset alkutekstit, jossa tuossa sarjassa on mukana joku pikkupoika.

Pikkulapset toiminta/jännityssarjoissa = näkemättä paskoo.
Humphrey Bogart 15.2.2010 14:54
Disco Studd ( 15.2.2010 13:14)
Olisitko elämäni, viimeinen elämäni rakkaus...

Humphrey Bogart ( 14.2.2010 16:22)
Matt Houston

Tämä intro on sellaiselta kaudelta, jota ei ole esitetty Suomessa. En ainakaan muista tuota uncle Royta. Olen nähnyt Tubessa myös sellaiset alkutekstit, jossa tuossa sarjassa on mukana joku pikkupoika.

Pikkulapset toiminta/jännityssarjoissa = näkemättä paskoo.

Joo, en mäkään Uncle Royta muista, voipi olla niin että näyttivät Suomessa yhden kauden vain. Lapsena ajantaju oli vähän erilaista eikä mistään tuotantokausista ollut hajua. Mahdoton sanoa ulkomuistista kuinka kauan MH:a Suomessa näytettiin. Sinne 84-85 vuosiin se taitaa sijoittua ja MTV:n ohjelma se oli. Kaksi jaksoa mulla on kuitenkin hyvin muistissa, koska ne taisivat löytyä nauhaltakin ja niitä tuli varmaan useampaan kertaa tsekattua. Toisessa oli jotain robotteja joita oli ohjelmoitu tappamaan. Ja toinen sijoittui johonkin ravintolaan jossa selviteltiin murhamysteeriä. Jakson nimi oli Poppakonsteja...

Pikkulapsien suhteen tän tyyppisissä sarjoissa oon kyllä Studdin kanssa samaa mieltä.
Mikke75 8.4.2010 18:38

Tuli tätä kersana tuijotettua, v. 1984. Muistan varsinkin yhden jakson, jonka nimi oli Sieppaus. Jonkun miljonäärin pikkupoika kaapattiin lentokoneesta ja Matt Houston kutsuttiin apuun etsimään poitsua. Jakson lopussa Matt ajeli moottoripyörällä jollain hiekkatiellä ja teki näyttävän kaatumisen kun meinasi ajaa mutkassa jonkun pariskunnan päälle. Saisi tulla uusintana, en tosin tiedä jaksaisiko sitä enää katsoa...