Matrix & Kippari

Kuratursas 10.3.2010 20:18

Jaahas, sivuni on linkitetty tänne. No , sitä vartenhan ne ovat olemassa!

Mutta jatketaan: matriiseista oikeastaan ainoa jollain tavoin katsomiskelpoinen on kakkososa. Siinäkin vain se puoliväli eli se kun mennään hakemaan sitä avaintentekijää siihen asti kun alkaa se pikatiesekoilu – siitä eteenpäin pelkkää soopaa!

Ja se animaatiosurkeus jonka piti liittää ykkös- ja kakkososat toisiinsa ja yleensäkin selventää aukkopaikkoja – se taas sekoitti kaiken aivan totaalisesti! Löysin sen videona kirpparilta yhdellä eurolla – ja huomasin heti että se oli vain osittain katsottu eli nauha oli sen feeniksjutun loppuosan kohdalla. Joku oli kai ostanut heti tuoreeltaan ja pettynyt jo ensiosioon – miten se ei yllätä minua?

Surkeus mikä surkeus – vaati itseltäni monta kupillista hyvää espressoa että pystyin katsomaan nauhan läpi. Ensi tilassa nauhoitinkin päälle jotain kertakäyttökatseltavaa eli muistaakseni tangomarkkinoita erästä videoita omistamatonta vanhempaa sukulaista varten joka kuitenkin on tangofani ja voi katsoa nauhan palvelutalossa.
Kuratursas 10.3.2010 20:21
Tuoppi ( 11.2.2010 09:18)
Kuratursas ( 10.2.2010 22:18)
Niin tosiaan, matriksi! Se unohtui toisarvoisena tuosta äskeisestä.

Siinä sellainen raina, jota ei voi kerta kaikkiaan runtata tarpeeksi! Surkea yritys jota väkisin yritettiin nostaa maailman parhaaksi – mutta kuka sen edes tuntee tänään?

Muutama snobi!

Ja samaan aikaan parasta elokuvasarjaa ennen AVATARia runtattiin jokapuolella – koska sen tekijä oli rehellinen yksinhuoltajaisä eikä mikään "jännittävä" juoppo ja kokanisti niin kuin peckinpah tai joka hameen alle tunkija kuten hitskokki. Eli nyt puhun STAR WARSeista.

Tästä käytiin sotaa jo silloin – olen ihan valmis jatkamaan entistä kovemmalla puhdilla vaikka vähän viereen tässä palstassa menisikin...

Nyt alkaa kuratursaalla pikkuhiljaa mopo keulia! wow.gif Ei aikaakaan kun alkaa tukkia vietiketjuja sadoilla viesteillään.

Älä unta näe! Se yksi muinainen homma oli kiusantekokisa – mutta onhan siitä aikaa enkä enää vaivaudu antamaan muille aihetta ilkkua...
Kuratursas 29.3.2010 17:44

Unohdus syvenee vain... eipä saa wachovskien amatöörisökellystä enää vuokraamoistakaan...

Kuratursas 29.3.2010 17:46
spatter ( 26.2.2010 20:50)
Kuratursas ( 26.2.2010 20:33)
spatter ( 26.2.2010 20:18)
KCrimso ( 11.2.2010 12:02)
Kippari on legendaarinen hahmo Kinopalatsin muinaiselta foorumilta. Rakastaa Star Warsia ja vihaa Matrixia, mutta on käsittääkseni silti katsonut elokuvan lukuisia kertoja.

Heh, kannattaa muuten kysyä Kipparilta mielipidettä Kaurismäen veljeksistä...

Ai niistäkö? No tässä tulee: Mika nyt menettelee jotenkin mutta aki on tosiaan Kauhumäki – yleisöään halveksiva supersnobi jonka elokuvia en nykyisin katso maksustakaan: kun viimeksi kävin katsomassa ilmaista näytöstä – autostani lyötiin molemmat etuikkunat sisään sillä välin!

Siinä meni kerrasta kaikki mielenkiinto kun suunnitelmat menivät variksille!

Niin, se oli Kauhumäki, jotain sellaista mä muistelinkin. Kävikö Aki ja Mika muuten rikkomassa ikkunat? Vai varikset?

Ei henkilökohtaisesti – mutta kuitenkin juuri A kauhumäen elokuvaa katsoessa ja vielä ilmaisnäytöksessä ulkona se tapahtui. Autoni on ollut samoilla nurkilla parkissa laskemattomat kerrat – koskaan muulloin ei tuollaista ole sattunut!
Jarkko G. 9.4.2010 09:41

Jotenkin niin onnellinen olo taas kun näitä tekstejä saa lukea.

Vaikka et olisikaan oikea, wanha kunnon Kippari, niin jatka samaan malliin kuratursas.

<3
Kuratursas 16.6.2010 22:11
Jarkko G. ( 9.4.2010 09:41)
Jotenkin niin onnellinen olo taas kun näitä tekstejä saa lukea.

Vaikka et olisikaan oikea, wanha kunnon Kippari, niin jatka samaan malliin kuratursas.

<3

Kyllä vain olenkin! Käypä katsomassa kotisivujani niin uskot. Ja olen minä myllännyt lisääkin: käypä katsomassa http://www.vaunut.org niin vauhti on täysillä sielläkin niin että virrottimet ja systeemit kajahtelevat!