Paskimmat leffat, missä Sean Connery on koskaan ollut

Jeremias Rahunen 27.12.2009 14:44
Antti Tohka ( 25.12.2009 15:37)
The Terrorist. Varmaan paskin leffa, missä Sean Connery on koskaan ollut.




Ei nyt sentään. Jos siis puhe Ransom nimelläkin tunnetusta panttivankijännäristä? Sellainen kolmen tähden peruskauraelokuva. Onhan Conneryllä heikompia elokuvia esim. 90-luvun ja 2000-luvun taitteen "viihde"-elokuvat tai vaikka joku Shakalo.
Antti Tohka 27.12.2009 15:34
Jeremias Rahunen ( 27.12.2009 14:44)
Antti Tohka ( 25.12.2009 15:37)
The Terrorist. Varmaan paskin leffa, missä Sean Connery on koskaan ollut.




Ei nyt sentään. Jos siis puhe Ransom nimelläkin tunnetusta panttivankijännäristä? Sellainen kolmen tähden peruskauraelokuva. Onhan Conneryllä heikompia elokuvia esim. 90-luvun ja 2000-luvun taitteen "viihde"-elokuvat tai vaikka joku Shakalo.






Hahaa, ei ole totta. En edes tajunnut, että kyse on Ransomista, vaikka olen sen joskus 80-luvulla nähnyt.

On totta, että Connerylä on muitakin yhden tähden elokuvia, kuten Presidio ja Highlander II.
Humphrey Bogart 28.12.2009 01:11
Antti Tohka ( 27.12.2009 15:34)
Jeremias Rahunen ( 27.12.2009 14:44)
Antti Tohka ( 25.12.2009 15:37)
The Terrorist. Varmaan paskin leffa, missä Sean Connery on koskaan ollut.




Ei nyt sentään. Jos siis puhe Ransom nimelläkin tunnetusta panttivankijännäristä? Sellainen kolmen tähden peruskauraelokuva. Onhan Conneryllä heikompia elokuvia esim. 90-luvun ja 2000-luvun taitteen "viihde"-elokuvat tai vaikka joku Shakalo.






Hahaa, ei ole totta. En edes tajunnut, että kyse on Ransomista, vaikka olen sen joskus 80-luvulla nähnyt.

On totta, että Connerylä on muitakin yhden tähden elokuvia, kuten Presidio ja Highlander II.




Joo ja The Russia House. Siinäpä vasta kuvotus.
G.P.O. 28.12.2009 11:41
Humphrey Bogart ( 28.12.2009 01:11)
Antti Tohka ( 27.12.2009 15:34)
Jeremias Rahunen ( 27.12.2009 14:44)
Antti Tohka ( 25.12.2009 15:37)
The Terrorist. Varmaan paskin leffa, missä Sean Connery on koskaan ollut.


Ei nyt sentään. Jos siis puhe Ransom nimelläkin tunnetusta panttivankijännäristä? Sellainen kolmen tähden peruskauraelokuva. Onhan Conneryllä heikompia elokuvia esim. 90-luvun ja 2000-luvun taitteen "viihde"-elokuvat tai vaikka joku Shakalo.


Hahaa, ei ole totta. En edes tajunnut, että kyse on Ransomista, vaikka olen sen joskus 80-luvulla nähnyt.

On totta, että Connerylä on muitakin yhden tähden elokuvia, kuten Presidio ja Highlander II.


Joo ja The Russia House. Siinäpä vasta kuvotus.




Ei pidä unohtaa The League of the Extraordinary Gentlemeniä. Vaikea uskoa että Connery olisi jossain sitä huonommassa räpellyksessä esiintynyt, vaikken kaikkia noita aiempia esimerkkejä ole nähnytkään.
KCrimso 28.12.2009 12:27

Paskimmat leffat joissa Sean Connery on ollut? Helpompi olisi varmaan luetella ne harvat hyvät.

G.P.O. 28.12.2009 13:17

Kun tuota Conneryn filmografiaa nyt tarkemmin katseli, niin kylläpä ne omat inhokit ovat nimenomaan myöhäistuotantoa. Osin tietysti senkin takia, että alkupään elokuvista moni on näkemättä.





The League of Extraordinary Gentlemen tuli tuossa jo mainittua ja mitä vähemmän elokuvasta puhutaan, sen parempi. Eräänlainen saavutus kai sekin, että elokuvassa on ryssitty ihan kaikki.



Entrapment oli pitkään katsomatta, kunnes päätin ottaa sen mukaan erääseen keikkaleffaputkeen. Kovin on hajuton ja mauton ryöstöromanssi saatu Conneryn ja Zeta-Jonesin ympärille kasattua, mutta jotenkin kokonaisuus lipsahtaa vielä sinne surkean puolelle.



The Avengers ei ole tuttu alkuperäismuodossaan, mutta tämä uusioversio oli ihan käsittämätön tapaus. Näkemisestä on kyllä jo aikaa, eli kannattaisiko katsoa uudelleen camp-arvojen toivossa?
Humphrey Bogart 28.12.2009 13:26
G.P.O. ( 28.12.2009 13:17)
The Avengers ei ole tuttu alkuperäismuodossaan, mutta tämä uusioversio oli ihan käsittämätön tapaus. Näkemisestä on kyllä jo aikaa, eli kannattaisiko katsoa uudelleen camp-arvojen toivossa?




Sanoisin että ei.



Paskoihin lisättäköön ainakin Medicine Man.
k-mikko 30.12.2009 14:10

Onkos tuo huomenna tv:stä tuleva The Anderson Tapes mistään kotoisin?

Humphrey Bogart 30.12.2009 16:18
k-mikko ( 30.12.2009 14:10)
Onkos tuo huomenna tv:stä tuleva The Anderson Tapes mistään kotoisin?




Pitkä aika kun oon nähnyt, mutta muistikuvien mukaan pätevä keikkaleffa.
Spaddu 30.12.2009 16:56
Humphrey Bogart ( 30.12.2009 16:18)
k-mikko ( 30.12.2009 14:10)
Onkos tuo huomenna tv:stä tuleva The Anderson Tapes mistään kotoisin?




Pitkä aika kun oon nähnyt, mutta muistikuvien mukaan pätevä keikkaleffa.




Ihan jees, ei missään nimessä Conneryn parhaita eikä ohjaajansakaan (Lumet), mutta hakkaa tietysti mennen tullen nämä Conneryn 90-luvulta eteenpäin jo luetellut hirvitykset. The Anderson Tapes = vähän liikaa "hauskaa" rikollistouhun brassailua, ja ryöstökeikkajuoneen ympätty salakuunteluvivahde jää hieman tökeröksi lisäksi muuten ihan näppärään ns. caper-elokuvaan. Connery kiroilee muutamaan otteeseen muistaakseni suht päräyttävästi ja koulii esikoisroolissaan olevasta Christopher Walkenista oppipoikaansa. ***
CaseyRypäle 31.12.2009 12:29

Conneryn aksentti Lahjomattomissa.



Hyvä vai huono?
Disco Studd 31.12.2009 14:20
confused.gif



Sillähän on sama aksentti joka elokuvassa.
OlenIhminen 1.1.2010 17:43

Meinasi kai, ettei skottiaksentti istunut roolihahmoon (irkku)?