27.12.2009 14:44
The Terrorist. Varmaan paskin leffa, missä Sean Connery on koskaan ollut.
Ei nyt sentään. Jos siis puhe Ransom nimelläkin tunnetusta panttivankijännäristä? Sellainen kolmen tähden peruskauraelokuva. Onhan Conneryllä heikompia elokuvia esim. 90-luvun ja 2000-luvun taitteen "viihde"-elokuvat tai vaikka joku Shakalo.