Kirpputorin kiinnostavimmat

THaavisto 1.3.2004 15:24

Kirpputorin löytöjä. Kommentteja kaivataan.

Bad Man’s River / Tappotuulella --> Lee Van Cleefin westerni. Kannessa ja kasetin kyljessä on Harleyn tunnukset, heti alussa ruudulle kuitenkin ilmestyy Geben takkaileva silmä. Mitä hittoa?

The Warrior Against The Blind Swordsman / Soturi Ja Sokea Miekkamies ---> Aivan hirveää kökköä, onko edes haluttua sellaista? Muistaisin nähneeni jollain leikattujen videoiden listalla?

The Narc / Mark ‑Superkyttä --> Stelvio Massin krimi letterboxattuna. Mikä on leffan alkuperäinen nimi? Aika helvetin ruma kansi. Nordic.

Barracuda • Syvyyksien Paholainen --> Julkaisijana Screnet Ay?!? Never heard. Kasetin alussa ei yllättäen olekaan trailereita, vaan jonkun soodamasiinan mainos. Onko tämä edes hauska? Alussa oli sentään Killer Fish-tyylistä vedenalaista goreilua.

Blood And Bullits / Verta Ja Luoteja --> Tämä nyt ei tullut kirpputorilla vastaan, mutta menköön samalla. Kannattaako katsoa sitten joskus vai ei ollenkaan? Al Bradleyn krimi Jack Palancella ja George Estmannilla. Helvetin hienot kannet. Mistar.

Warbus II --> italosota?
Young Hova 1.3.2004 15:29

Mark huumekyttää ei ole kohdalleni sattunut, siitä voisin 15 euroa maksaa.

-jAn- 1.3.2004 15:31
THaavisto (1.3.2004 15:25)
The Narc / Mark ‑Superkyttä --> Stelvio Massin krimi letterboxattuna. Mikä on leffan alkuperäinen nimi? Aika helvetin ruma kansi. Nordic.

Mark il poliziotto

Leffaa ei pahemmin liiku, joten Kallen tarjous on ihan asiallinen.
Tomi Pulkki 1.3.2004 15:42

Molempia Suomessa julkaistuja Warrior ‑saagan osia on leikattu, en nyt muista kumpaa enemmän. Mark Superkytän kaivoin itse aikanaan Lahden syövereistä kympillä, tämä on ilmeisesti Mark-sarjan (montako niitä sitten onkaan) heikoimpia esityksiä, aika peruskyttäilyä eikä mitenkään järin leimallisesti italoa.

THaavisto 1.3.2004 15:46

Täytynee katsoa tuo Mark tänään ja palata asiaan huomenna. Onko näitä Mark- leffoja julkaistu enemmänkin Suomessa samankaltaisilla nimillä? Kannessa on siis tosiaan Superkyttä, ei Huumekyttä.

edit: Warriorin kannessa on muuten BBFC:n ikärajamerkinnät. Olisivatko leikkaukset sieltä päin kotoisin? Toisaalta, Soturin Ninjassa ei brittien merkintöjä ollut. Itse en huomannut mitään leikkauksia, mutta tuon sähellyksen ja sekoilun keskellä niitä voi olla vaikka kuinka paljon.
kongon oskari 1.3.2004 15:52
Bad Man’s River / Tappotuulella --> Kannessa ja kasetin kyljessä on Harleyn tunnukset, heti alussa ruudulle kuitenkin ilmestyy Geben takkaileva silmä. Mitä hittoa?

Onhan noita. Ainakin Harleylta, Calsorilta ja Wolftracksilta löytyy noita Geben masterista vedettyjä julkkia. Osasta on ehkä ollut Geben suomijulkaisukin, mutta tuskin kaikista.

Blood And Bullits / Verta Ja Luoteja --> Tämä nyt ei tullut kirpputorilla vastaan, mutta menköön samalla. Kannattaako katsoa sitten joskus vai ei ollenkaan?

Tönkkösuolattua muikkua. Ei siihen kuole mutta ei paljon muutakaan.
Young Hova 1.3.2004 17:32

Äh, Mark kuin Mark tässä tapauksessa, tarjous on voimassa mutta en tiedä mistä tuo Huumekyttä tuli mieleen.

Goose 1.3.2004 17:39

Nyt kun taas on puhetta legendaarisista Nordicin keloista. Jos hyllystäsi löytyy ylimääräinen Carambolan Veljekset, Vedä aseesi Sabata! tai Superflyingman-Vastaan vihollinen numero yksi!

Olen kiinnostunut hieromaan kauppoja.
Tomi Pulkki 2.3.2004 08:40
THaavisto (1.3.2004 15:47)
Täytynee katsoa tuo Mark tänään ja palata asiaan huomenna. Onko näitä Mark- leffoja julkaistu enemmänkin Suomessa samankaltaisilla nimillä? Kannessa on siis tosiaan Superkyttä, ei Huumekyttä.

Mark-leffoja Stelvio Massin filmografiasta löytyi kolme, Suomessa ei muita osia ole vastaan tullut. Kakkososaa Mark il poliziotto spara per primoa väitetään huomattavasti tätä laimeaa ykköstä paremmaksi. Nordicin julkaisua löytyy muutamalla kosmeettisesti erilaisella kannella.
-jAn- 2.3.2004 09:40

Nordicin tulevia julkaisuja traileri-kassulla oli muistaakseni tuo Mark-trilogian kakkonenkin, mutten ole varma onko sitä julkaistu edes Ruotsissa.

Leffa on kuitenkin nähty ja olen ehdottomasti sitä mieltä että se päihittää laimean ykkösen. Trilogian viimeinen oli aika puuduttava sekin ja Massin filmografiasta katsoisin mieluummin aivan muita leffoja.
Jani Hietapakka 2.3.2004 11:18
Kasetin alussa ei yllättäen olekaan trailereita, vaan jonkun soodamasiinan mainos.

Tuo mainos pyörii monen Omaxi kasetin alussa.
Wing 2.3.2004 11:51
THaavisto (1.3.2004 16:47)

edit: Warriorin kannessa on muuten BBFC:n ikärajamerkinnät. Olisivatko leikkaukset sieltä päin kotoisin? Toisaalta, Soturin Ninjassa ei brittien merkintöjä ollut. Itse en huomannut mitään leikkauksia, mutta tuon sähellyksen ja sekoilun keskellä niitä voi olla vaikka kuinka paljon.

Soturi Ja Sokea Miekkamies on itse asiassa ihan hupaisaa katsottavaa mm. "loistavien" erikoistehosteiden ansiosta! Eivätkä ne leikkauksetkaan muistaakseni olleet mitenkään näkyviä/häiritseviä, toisaalta en ole u/c-versiota nähnyt...
sorsimus 2.3.2004 17:43

Barracuda on tavallistakin tavallisempi "miksi pikkukaupungin kalat alkavat yhtäkkiä syödä uimareita, jota alkaa selvittää paikalle sattunut nuori meribiologi joka alkaa hengailla sheriffin tyttären kanssa"- leffa aivan viime sekunneille asti. Silloin kehiin tulee huikea lopputwisti!

Katso niin tiedät.

Klaus Schulzen syntsamusat ja underwater- kuvaa.
THaavisto 2.3.2004 18:19
Wing (2.3.2004 12:52)
THaavisto (1.3.2004 16:47)

Soturi Ja Sokea Miekkamies on itse asiassa ihan hupaisaa katsottavaa mm. "loistavien" erikoistehosteiden ansiosta! Eivätkä ne leikkauksetkaan muistaakseni olleet mitenkään näkyviä/häiritseviä, toisaalta en ole u/c-versiota nähnyt...

Haluatko ostaa? Itse en tuota hirveästi arvostanut. Ehkä olisi pitänyt olla jollain tapaa sekaisin, eihän tuollaista menoa täysjärkisenä kestä rolleyes.gif

Mark oli myös todella mielenkiinnoton tapaus, poistoon menee sekin. Vaikea muuten uskoa, että tämän sankarin ympärille on tehty enemmänkin leffoja, äijä kun oli about maailman tylsin sankari.
Wing 4.3.2004 16:24

Soturi Ja Sokea Miekkamies löytyy jo hyllystä, muuten tuon olisi voinut kohtuuhinnalla ostaakin...

...ja ihan päihteettömässä mielentilassa olen tuon katsellut ja kohtuuhauskaksi todennut, ehkäpä olen sitten muuten vain vähän sekaisin... wacko.gif wink.gif