Pääsin jenkkilän työmatkalla just vilkaseen tommosen kauhuleffan ku Paranormal Activity. Vaikka yleensä kauhuleffat ei juuri säväytä niin tämä sai kyllä pitämään valot päällä yöllä. Pikkubudjetilla väsätty elokuva pariskunnasta joka alkaa videoida outoja tapahtumia öisin. Aika paljon mediahuomiota kerännyt leffa ameriikoissa ja syystäkin. Suomen ensi-ilta muistaakseni 13.11 joten kandee käydä tsiigaan. Mulle kyllä riitti yks kerta.
Paranormal Activity
onko tämä nyt sitä Viraali markki nointia
Kymmenen vuotta näitä muka-ovelia-viestejä on ollut pitkin foorumeita – aina samalla kaavalla. Viestin typerä sisältö on suoranainen loukkaus lukijan älykkyyttä vastaan ja ainakin toimii minulla toisinpäin – en aio käydä katsomassa.
Ei kiinnosta leffa tuosta vilpittömästä suosittelusta huolimatta. Lienee vain samanlainen markkinoinnin riemuvoitto kuin parinkymmenen vuoden takainen leffa "hei me eksytään metsään".
Täyttä tuubaa.. En aio katsoa jo ylityhmän "audience reaction" trailerin takia. PTHUI!
Kyllä tää aika kiinnostavalta vaikuttaa.
pelotti.
en paljon odottanut kun hypetys toi mieleen paskan metsäsekoilun,
en muista että olisi ollut karvat pystyssä leffan sisällön takia pitkään aikaan.
jos jokin rasitti, niin alaäänien tuhlaileva käyttö.
Ajattelin mennä ihan adrenaliini-säväreiden takia väijymään. Henk koht kummitukset ja manaus-jutut pelottaa yleensä eniten, siippa lieneekin jo varautunut siihen että meillä ei nukuta ton jälkeen. Toisaalta jos on susipaska, niin säästyypä yöunet.
Huvittaa tuossa mainostuksessa vielä että pitää painottaa kyseessä olleen jenkkilän työmatka vaikka onhan tästä ollut markkinoitu ennakkonäytöskin. Itse leffa on sysipaska. Nauraa sai sentään kerran.
Asiahan on nyt niin, että jo paskan metsäsekoilun muiston vuoksi elokuva ei ole kiinnostanut ensinkään. Tämän viestiketjun luettuani varmistuin siitä, että en tule rainaa katsomaan. Vaikka tässä luultavasti kyllä parasta aikaa osaltani olen elokuvan menestystä siivittämässä.
Ei kiinnosta leffa tuosta vilpittömästä suosittelusta huolimatta. Lienee vain samanlainen markkinoinnin riemuvoitto kuin parinkymmenen vuoden takainen leffa "hei me eksytään metsään".
Mistäköhän revin että Blair witch on noin vanha leffa... Mutta Elitistin arvostelun myötä jää satavarmasti tämä paranormaali toiminta katsomatta.
Kyllä mä taidan luottaa enempi Hokkasen sanomisiin, Rautsi oli ihan yössä jo Inglourious Basterdsin kolmen tähden kanssa....