Hunger (2008)

Tuoppi 11.10.2009 13:37

Iskin juuri Hunger DVD:n suomijulkaisun soittimeen. Kuva on ihan hirveetä paskaa! Liikkeessä kuvaan tulee karmeita sahalaitoja. Piti oikein hieroa silmiä jos vika on mun päässä mutta mitä ilmeisemmin ei. Onko tietoa onko Blu-Ray samanlaista skeidaa?

Uskomatonta että tällästä kehdataan edes markkinoille laittaa. Onkohan sama ongelma brittijulkaisussa?
(The Lukewarm.) 11.10.2009 14:57
Tuoppi ( 11.10.2009 13:37)
Iskin juuri Hunger DVD:n suomijulkaisun soittimeen. Kuva on ihan hirveetä paskaa! Liikkeessä kuvaan tulee karmeita sahalaitoja. Piti oikein hieroa silmiä jos vika on mun päässä mutta mitä ilmeisemmin ei. Onko tietoa onko Blu-Ray samanlaista skeidaa?

Uskomatonta että tällästä kehdataan edes markkinoille laittaa. Onkohan sama ongelma brittijulkaisussa?

Mulla on toi brittijulkaisu ja sen kuvassa ei mielestäni ollut mitään ongelmia. Kuulostaa kyllä vähän oudolta. Mulla on tosin toi putkitöllö...
(The Lukewarm.) 11.10.2009 20:34
Artemisa Absinthium ( 11.10.2009 15:27)
(The Lukewarm.) ( 11.10.2009 14:57)
Mulla on tosin toi putkitöllö...

kannattasiko sit olla kommentoimasta tätä ketjua ... perusta vaikka uusi ketju "blu-ray-dorkat jotka katsovat elokuvia pytkitöllöllä"

Öö, lueppa uudestaan. Tuoppi puhui DVD:stä... Kommentoin ainoastaan dvd:n laatua, en bluerayn.

Toisekseen kuulostaa siltä, että Tuopilla on soittimessa jotain fibaa... Asetukset ei kohdillaan? Skaalaus mättää?
Tuoppi 11.10.2009 22:18
(The Lukewarm.) ( 11.10.2009 20:34)
Artemisa Absinthium ( 11.10.2009 15:27)
(The Lukewarm.) ( 11.10.2009 14:57)
Mulla on tosin toi putkitöllö...

kannattasiko sit olla kommentoimasta tätä ketjua ... perusta vaikka uusi ketju "blu-ray-dorkat jotka katsovat elokuvia pytkitöllöllä"

Öö, lueppa uudestaan. Tuoppi puhui DVD:stä... Kommentoin ainoastaan dvd:n laatua, en bluerayn.

Toisekseen kuulostaa siltä, että Tuopilla on soittimessa jotain fibaa... Asetukset ei kohdillaan? Skaalaus mättää?

Ei ainakaan pitäs olla asetuksissa vikaa... Kaikki muut leffat skulaa ihan normaalisti.

Tässä arvostelussa on ainakin törmätty samaan vikaan: FilmGoer ‑arvostelu

Kirjoitin vähän näppituntumalla tähän ketjuun kun jos tuo pitää sitten jollakin korvata niin ajattelin Blu-Raytä paitsi jos on yhtä paska. Olettaen että toi mun DVD ei vaan ole jokin sunnuntaikappaletta.