Veriset Nyrkit

Jani Hietapakka 24.2.2004 13:46

Luokkakaverini lupasi lahjoittaa kyseisen elokuvan hiihtoloman jälkeen minulle. Muttei valitettavasti tiennyt, kenen julkaisema kasetti on. Joten...

Muistan nähneeni joskus jollain listalla tai divarissa kyseisen elokuvan Espoon OVC Videovisionin julkaisuna, siis onko muitakin julkaisuja liikenteessä? Leikattu? Arvo?
-jAn- 24.2.2004 14:06

Tätä sai aikoinaan tuupattua ulkomaille aika kivaan hintaan kun pituusero UKx:n ja kotimaisen välillä oli jotain 13 minuutin luokka ja kotimaisen hyväksi!

Nykyään tätä tulee vastaan aika usein, itse bongasin juuri useamman kappaleen kirpparilla 1-2€:n hintaan.
Wing 24.2.2004 14:58
-jAn- (24.2.2004 15:07)
Tätä sai aikoinaan tuupattua ulkomaille aika kivaan hintaan kun pituusero UKx:n ja kotimaisen välillä oli jotain 13 minuutin luokka ja kotimaisen hyväksi!

Nykyään tätä tulee vastaan aika usein, itse bongasin juuri useamman kappaleen kirpparilla 1-2€:n hintaan.

Kotimainenkin julkaisu on kuitenkin leikattu sekin, muistaakseni tästä on olemassa myös Magnumin ja NSC:n julkaisut.
Lauri Lehtinen 24.2.2004 15:51

Kolmoskanava, NSC ja OVC lienevät keskenään samanlaisia, paitsi Kolmoskanavassa (Magnum) on muista poikkeavat rip off ‑kannet.

Mitkä julkaisut ovat leikkaamattomia ja miten ne eroavat FIx:stä?
-jAn- 24.2.2004 17:58

Mulla oli tuosta suoraan HK-levittäjältä ostettu kasetti, en sitä koskaan katsonut vaan tuuppasin Briteille, koskaan en kuitenkaan kuullut että siinä olisi jotain sisällöllistä eroa kotimaiseen, joten tietävät, listatkaa nyt sitten muidenkin iloksi tiedot leikkaamattomista versioista ja varsinkin lisätietoja itse leikkauksista.

Lauri Lehtinen 24.2.2004 20:39

Olen katsonut leffan vuosien varrella useita kertoja eri FIx-kaseteilta, enkä ole ikinä huomannut pätkimistä toiminta- tai muissa kohtauksissa, sydämenrepiminen ja muut gross out ‑tilanteet näyttävät kököiltä mutta ehjiltä.

En yritä sysätä mitään raskaan sarjan todistamisen taakkaa leikkaustietäjien niskaan mutta lisätietoa olisi mukava saada.
Jani Hietapakka 24.2.2004 22:03

Pitääpä katsoa, jos ulkomaille päin tyrkyttäisi (perkele, muistelin että vanha suomiversio oli haluttuakin tavaraa) Voinpa tietysti kellottaa kasetin viikon kuluttua, jos joltakulta löytyy jonkin toisen maan versio.

chachi 24.2.2004 22:33

Espoon OVC:n version kellotin joskus 94 minuutin mittaan ja omien tietojeni mukaan brittijulkaisu olisi jäänyt jopa alle 80 minuutin kestoon? Suurin asia mikä tässä – suomijulkaisussa – kirjaimellisesti vitutti oli boksaamattomuus.