Salakuunneltua elokuvissa

Liisa_ 27.4.2009 13:14

Oon lievästi koukussa

salakuunneltua.fi-blogiin. Ihmiset on niin hassuja. Omiin korviin tarttuu useimmiten sellaisia salakuunteluita, jotka liittyy elokuviin, eikä niiden huumoriarvo ehkä ihan välittyisi tuolla blogissa, jää siis hyvät salakuuntelut käyttämättä. On siis aika perustaa elitistien oma salakuuntelu-threadi.

Kampin Kotipizza, Helsinki

Kaksi nuori miestä lounastavat ja keskustelevat englanniksi. Toinen on selkästi amerikkalainen, toinen suomalainen.

Suomalainen: "Last night I saw the worst film ever: The History of Violence."

Amerikkalainen: "Yeah, it's pretty bad." (miettii hetken) "But now that I think of it, I've seen a lot worse."
Goose 27.4.2009 16:30

Älkää kysykö miten muistan, kun en tiedä itsekään.

SuvantoVideo, Joensuu (n. 1987)

Videovuokraamossa pyörii elokuva, jossa on juuri menossa takaa-ajo kohtaus. Silloin mulle kaksi isoa jätkää seuraa mitä tulevan pitää. Tulee kohtaus, jossa näkyy toisen auton nopeusmittari joka näyttää 100.

1. Kulkee miunkin auto satasta.

2. Hei, sen on mailimittari.

1. Elä saatana! Paljon se on kilometreissä?

2. En oo varma mutta lähemmäs kakssataa.

Elokuva oli muuten juuri vuokraamoihin ilmestynyt Liftari.
Shocky 27.4.2009 16:51

Aiheeseen jollain tapaa liittyen. Tämän muistan 97% sanatarkasti, vaikka känny johon kirjoitin sen ylös tuhoutuikin jo.

Hakaniemen torin bussipysäkkien liepeillä haahuili joku näistä vakkari-mentaalikeisseistä, sympaattisen oloinen 60+ wee pappa vaaleassa siistissä puvussa. Hän vaelteli melkoisen päämäärättä ja toisteli tätä:

"elokuvat, ne on mukavia kun vilahtaa se"

That's it.. lause jäi aina kesken.
JMustonen 27.4.2009 17:36
Ruokakauppa, 2000

Ei ehkä varsinainen salakuuntelu, sillä näky oli niin silmiinpistävä. Lämmin kesäpäivä. Noin 180 senttinen ja 140 kiloinen mies ilmestyy ruokakaupan lihaosastolle pelkissä shortseissa hikeä kasvoillaan ja vatsa paljaana. Hän alkaa paasata eräälle työntekijälle siitä kuinka on ostanut venäläisiltä Gladiaattorin leikkaamattoman julkaisun: "Että siinä lentää veri. Se on hurjaa katsottavaa. Eikö ollukin hyvä ostos. Noin paljoa verta et sitten Suomessa näe."
Rantala 28.4.2009 08:31

Intissä 1999:

Keskustelu ajautuu jostain syystä elokuvaan Robocop:

"Jaa niin se Schwarzeneggeri... niin se peltipää, joo vittu se oli paska"
Jakel 28.4.2009 09:00

Joskus lähijunassa pari nuorta jannua analysoi ilmeisesti katsomatonta bondia Kultainen silmä, jotenkin näin :

Se on vissiin niinkuin jatko-osa kultasormelle, siinä varmaan joku muuttaa kullaksi ihmisen katseella.

Kaupassa noin 8 vuotias lapsi vei äidillensä Godzilla VHSn ja kertoi kuinka haluaa nimenomaan sen lahjaksi 16-vuotissyntymäpäivänään (ikäraja K-16). Toivottavasti jaksoi odottaa.
Antti Tohka 28.4.2009 12:04

Hietsun kirppis about 1987:

J. Palkeinen: "Mulla on sellainen versio Scarfacessa, jossa se tyyppi pistetään ihan palasiksi moottorisahalla".
Shocky 28.4.2009 12:55
Antti Tohka ( 28.4.2009 12:05)
Hietsun kirppis about 1987:

J. Palkeinen: "Mulla on sellainen versio Scarfacessa, jossa se tyyppi pistetään ihan palasiksi moottorisahalla".

Joo toi sama versio oli saatavilla myös Lahdessa jos tunsi oikeat tyypit. Kuten myös Stephen Kingin It-leffa, jossa "se klovni siellä viemärissä vetää sen lapsen alas, suomi versiossa se pysähtyy siihen kun näytetään klovnin hampaita, mutta pätkimättömässä versiossa toi kohtaus on 5 minuuttia pidempi, se repii siltä pojalta käden irti ja syö sen"
pseudonyymi 28.4.2009 13:30

Poistuessani elokuvateatterista ekan sormusherran jälkeen kuulin jonkun kysyvän seuralaiseltaan aidosti hämmentyneenä: "Jäikö toi jotenkin kesken?"

Yotsuya 28.4.2009 13:49

Eräältä toiselta elitistiltä kuultua: Troijassa siinä kohtaa kun soltut hyökkäävät ulos puuhevosesta joku nainen kehaisee vierustoverilleen "Mä arvasin ton!"

KCrimso 28.4.2009 14:52
Yotsuya ( 28.4.2009 13:50)
Eräältä toiselta elitistiltä kuultua: Troijassa siinä kohtaa kun soltut hyökkäävät ulos puuhevosesta joku nainen kehaisee vierustoverilleen "Mä arvasin ton!"

Minäkin todistin livenä tälläisen kommentin.
Zodiac 28.4.2009 15:45
KCrimso ( 28.4.2009 14:53)
Yotsuya ( 28.4.2009 13:50)

Minäkin todistin livenä tälläisen kommentin.

Mä luulin että tuo oli pelkkä urbaani legenda.
Yotsuya 28.4.2009 20:08

"Seagal on kyllä tosi hyvä näyttelijä mut kai nää on pakko nyt myydä." Kaksi

käsittämättömän krapulaisen oloista keski-ikäistä naista neuvottelemassa Steven Seagal devarikokoelman muuttamisesta rahaksi.
Ehetyz 28.4.2009 20:22

"Kun tarantino teki Reservoir dogsia, se kuvas koko leffan neljässä tunnissa"

‑Tarantinoa fanittava munapää intissä

"Joo Steven Seagal on ihan paska, se teki sen Kaappaus merellä ja Kaappaus ilmassa ja varmaan jonku kaappaus pakettiautossa"

‑Joku astetta kovempi jätkä lukiossa