vhs löytöä onko arvoa

flp 14.3.2009 13:16

Tänään ostin kirppikseltä 0,10€ kpl seuravaa

1.Kirstullinen dollareita harley suomi vhs

2.W Dajango harley vhs suomi

3.Kaupungin kauhut europa vision fred williamsson suomi vhs

Kaikki myyty! unsure.gif
kautsi 14.3.2009 13:34

1-3 15-25€

Lazer 14.3.2009 13:39

1. 20-25

2. 15

3. 5-8
kautsi 14.3.2009 13:47

Myykö joku Europan Kaupungin kauhut minulle 5-8 eurolla, kuka luopuu omastaan?

Lazer 14.3.2009 14:22
kautsi ( 14.3.2009 13:48)
Myykö joku Europan Kaupungin kauhut minulle 5-8 eurolla, kuka luopuu omastaan?

Kaupungin kauhuja on eri julkaisuina vähän väliä huudossa. Hyvä kun kaupaksi menevät edes. Voihan siitä joku yksittäinen henkilö toki maksaa tiettynä julkaisuna enempikin. Mutta yksittäinen ihminen ei tee Terminatorsista 50 euron kassua.
kautsi 14.3.2009 14:45

Totta, löytyyhän noita eri julkaisijoilta eikä ne kaupaksi tosiaan mene, mutta nuo minun hinnat olikin sen mukaan mitä itse noista maksaisin. Montako kertaa olet nähnyt Europan version menevän 5-8 eurolla huudossa?

Jos haluat oman Europa version myydä 8 eurolla niin voin tulla vaikka tänään sen noutamaan, ok?

Terminators on minulle juurikin sen 50 euron arvoinen kasetti, minulle on aivan sama paljonko sinä siitä maksaisit.

Tuskin monet täällä maksaisi mistään kasetista 50 euroa, sinä et ainakaan se on ihan varma.
Goose 14.3.2009 15:59
flp ( 14.3.2009 13:17)

Pakko olla Ålandia Video Picturesin julkaisuja?
kautsi 14.3.2009 16:02
Goose ( 14.3.2009 16:00)

Kasetit on varmaankin Harleyn tarroilla varustettuja tässä tapauksessa.
Lazer 14.3.2009 16:20
kautsi ( 14.3.2009 14:46)
Totta, löytyyhän noita eri julkaisijoilta eikä ne kaupaksi tosiaan mene, mutta nuo minun hinnat olikin sen mukaan mitä itse noista maksaisin. Montako kertaa olet nähnyt Europan version menevän 5-8 eurolla huudossa?

Jos haluat oman Europa version myydä 8 eurolla niin voin tulla vaikka tänään sen noutamaan, ok?

Terminators on minulle juurikin sen 50 euron arvoinen kasetti, minulle on aivan sama paljonko sinä siitä maksaisit.

Tuskin monet täällä maksaisi mistään kasetista 50 euroa, sinä et ainakaan se on ihan varma.

Jos yleisesti arvoja kysellään, eiköhän silloin ole järkevintä laittaa objektiivisia hinta-arvioita. Omiin ostoilmoihinsa voi rauhassa laittaa mitä hintoja vaan tai vaikka kysellä olemattomia kasetteja niin kuin eräät toiset. Muistelisin Europan KK:n olleen ehkä vuoden sisään huudossa, mutta en ole varma. Itse ostin tuon julkisessa tarjouskilvassa varmaan max. 5 eurolla, en kyllä tarkkaan muista. Se etten maksaisi mistään kasetista 50 euroa on täyttä roskaa. Noin ylipäätään arvelen, että 95 % täällä ei maksaisi mistään kassusta edes 5 euroa.
kautsi 14.3.2009 16:37

Unohtui tosiaan omiin hinta-arvioihin lisätä, että nämä ovat hintoja mitä minä maksaisin, olet oikeassa, toimin siis vastoin lakia.

Pyydän anteeksi. inlove.gif

Mutta vastasinpahan edes jotakin, suurin osa on vaan hiljaa vaikka tämäkin on varmasti jo yli sataa kertaa luettu.

thumbdown.gif
Lazer 14.3.2009 16:39
kautsi ( 14.3.2009 16:38)
Mutta vastasinpahan edes jotakin, suurin osa on vaan hiljaa vaikka tämäkin on varmasti jo yli sataa kertaa luettu.

Kannattaa huomioida, että kassukeräily on tälläkin foorumilla tänä päivänä aika marginaalipuuhaa ja niitä joilla on edes joku käsitys tämän päivän hinnoista aika vähän. Ja niistäkin ehkä osa arkailee sanoa mielipidettään.
kautsi 14.3.2009 16:56

On totta että kassujen kerääjiä on todella vähän, muttei se meinaa sitä etteikö tietoa ja taitoa löytyisi vaikkei niitä kerääkään.

Suurin syy että monella jää tänne kirjoittelematta on se että tulee liian helposti tyrmääviä vastauksia tai muuten vaan vittuilua, näin ainakin luulen.

Liian elitististä toimintaa aina silloin tällöin, tätä voi jokainen miettiä mielestäni.

Pikkasen voisi välillä löysentää sitä pipoa täällä foorumilla, näin yleisesti.

Asia loppuunkäsitelty osaltani, kiitos.
Goose 14.3.2009 17:03

Ite olen aina ihaillut ja vihaillut jätkien hintahaarukoita. Teillä on pakko olla joku myssy tai roolipeleistä tutuksi tullut 100:n noppa.

laugh.gif

Varsinkin näinä päivinä eihän näille ikivanhoille nauhoille voi sanoa mitään kaiken kattavaa arvoa. Kuten on tullut jo useaan otteeseen esille, että piirit ovat supistuneet varmaan yli puolella sitten esim. Hohto foorumin ajoista ja ei siitä vielä niin kauhean pitkä aika ole. Hintojen ja niiden myötä pyyntöjen heilahdukset vielä korostuvat 50-60e ostoilmoitusten myötä.

Taalat tiskiin ja kasetti vaihtaa omistajaa niin se homma toimii. Onneksi itse olen 100% pelkkä ostaja osapuoli, joten ei tarvitse mieltä rasittaa hintojen suhteen. rolleyes.gif
Lazer 14.3.2009 17:06

kyllähän se näin on, että varsinkin 20+ e kassuista on käytännössä mahdotonta mitään tarkkaa sanoa. Niille myyjiä ja ostajia on niin vähän, että viime viikon hinta oli viime viikon hinta ja se ei kerro mitään tämän päivän hinnasta. Kirstullinen dollareita tais mennä huudossa pari vuotta sitten 45 eurolla tai jotain, mutta se ei takaa edes 20 e tänään. Tai jos tarpeeksi innokas ostaja on niin se onkin 70 e.

giallohunter 14.3.2009 17:46
kautsi ( 14.3.2009 16:03)
Goose ( 14.3.2009 16:00)

Kasetit on varmaankin Harleyn tarroilla varustettuja tässä tapauksessa.

Mulla on noi molemmat Ålandia Videon tarroilla sekä kansilla!