Tänään ostin kirppikseltä 0,10€ kpl seuravaa
1.Kirstullinen dollareita harley suomi vhs
2.W Dajango harley vhs suomi
3.Kaupungin kauhut europa vision fred williamsson suomi vhs
Kaikki myyty!

Tänään ostin kirppikseltä 0,10€ kpl seuravaa
1-3 15-25€
1. 20-25
Myykö joku Europan Kaupungin kauhut minulle 5-8 eurolla, kuka luopuu omastaan?
Myykö joku Europan Kaupungin kauhut minulle 5-8 eurolla, kuka luopuu omastaan?
Totta, löytyyhän noita eri julkaisijoilta eikä ne kaupaksi tosiaan mene, mutta nuo minun hinnat olikin sen mukaan mitä itse noista maksaisin. Montako kertaa olet nähnyt Europan version menevän 5-8 eurolla huudossa?
Totta, löytyyhän noita eri julkaisijoilta eikä ne kaupaksi tosiaan mene, mutta nuo minun hinnat olikin sen mukaan mitä itse noista maksaisin. Montako kertaa olet nähnyt Europan version menevän 5-8 eurolla huudossa?
Jos haluat oman Europa version myydä 8 eurolla niin voin tulla vaikka tänään sen noutamaan, ok?
Terminators on minulle juurikin sen 50 euron arvoinen kasetti, minulle on aivan sama paljonko sinä siitä maksaisit.
Tuskin monet täällä maksaisi mistään kasetista 50 euroa, sinä et ainakaan se on ihan varma.
Unohtui tosiaan omiin hinta-arvioihin lisätä, että nämä ovat hintoja mitä minä maksaisin, olet oikeassa, toimin siis vastoin lakia.
Mutta vastasinpahan edes jotakin, suurin osa on vaan hiljaa vaikka tämäkin on varmasti jo yli sataa kertaa luettu.
On totta että kassujen kerääjiä on todella vähän, muttei se meinaa sitä etteikö tietoa ja taitoa löytyisi vaikkei niitä kerääkään.
Ite olen aina ihaillut ja vihaillut jätkien hintahaarukoita. Teillä on pakko olla joku myssy tai roolipeleistä tutuksi tullut 100:n noppa.
kyllähän se näin on, että varsinkin 20+ e kassuista on käytännössä mahdotonta mitään tarkkaa sanoa. Niille myyjiä ja ostajia on niin vähän, että viime viikon hinta oli viime viikon hinta ja se ei kerro mitään tämän päivän hinnasta. Kirstullinen dollareita tais mennä huudossa pari vuotta sitten 45 eurolla tai jotain, mutta se ei takaa edes 20 e tänään. Tai jos tarpeeksi innokas ostaja on niin se onkin 70 e.