Olisiko Elitisteillä mahdollisesti vielä tallella ‑90 valmistunutta Pekka Lehdon ohjaamaa elokuvaa? Olisi hyvä nähdä uusintana Parviaisen tilitykset. Televisio uusintaa tuskin on tulossa.
Yksinteoin
21.2.2004 16:14
20.3.2005 21:05
syntymäpäivilläkään ei saa käydä kun muut niin vaivautuu. saatana yhtäkkiä lapsiinkin vähemmän osuutta kuin kenelläkään muulla. sen takia että on sattunut vetämään turpaan sen takia ettei se lopeta suhdetta jonkun jätkän kanssa. saatana koko perkeleen suku pitäs vetää niin turpaan saatana. vapaaehtoisuus on maailman vittumaisin asia. ei perkele ihmisillä ole mitään oikeuksia tälläisiin asioihin. "rakkaus on vapaaehtoista", vitut se on vapaaehtoista saatana. kun on riittävän pitkään ollut rauhan aika, niin on rauhan aikana tapana pelata ihmissuhteilla miten vain. niin voi verhojen väristä tulla erimielisyyttä ja sen suhteen ero. sota-aikana taas on tapana tappaa. ei siinä oo mitään sen kummempaa. kaikki voidaan perustella, natsien hirmuteotkin voidaan perustella. kaikki voidaan perustella johonkin pisteeseen. kun juridiikka ja ihminen kohtaa, eikä ihminen halua antaa periksi, niin ei siinä käy monellekaan hyvin.
– Jussi Parviainen
3.4.2007 17:28
Dokumentin energian voimasta Adrenaliini virtaa ja suonet pullistuvat.
Elokuvassa kuuluvan Röllin Usvametsän nainen on minulle suoraan Jungin teoriasta – tapahtuman ja ajan yhteensattuma. Normaalisti laulu olisi vain "Röllin" lastenlaulu mutta tässä yhteydessä, kun Parviainen cruisailee Mersulla se antaa aivan uuden näkökulman ja merkityksen laululle.
Vapaa ote Parviaisen sanan säilästä:
Mulla on semmoinen hirven nylkypuukko, jonka sain lahjaksi.
Mä otin sen housuun, sukkaan.
Mä tapan sen.
Mä odotin KOM-teatterin edessä kaksi vuorokautta.
Jos se tulee, mä lyön puukolla suoraan kurkkuun. Puukon pystyyn enkä mitään lapsellisia mustalaispuukotuksia.
Ja sitten tapan itseni välittömästi ni tiedätte kenen kanssa pelaatte.
4.4.2007 07:49
Kom-teatterilaisten siis kannattaa odottaa 2 vuorokautta ennen kuin purjehditte kuviin...
4.4.2007 08:49
Valitettavasti tuosta ei ole kuin jotain tiskinalta saatuja "bootleggeja" liikkeellä. Jos joku kertoo mulle Pekka Lehdon yhteystiedot, niin voin yrittää säätää tuon EKEK:n.
4.4.2007 08:52
Jos joku kertoo mulle Pekka Lehdon yhteystiedot, niin voin yrittää säätää tuon EKEK:n.
Tuolta voisi aloittaa etsinnät.
4.4.2007 09:40
Jos joku kertoo mulle Pekka Lehdon yhteystiedot, niin voin yrittää säätää tuon EKEK:n.
Öh, ei vielä mitään ohjelmistopaljastuksia please. Pahimmassa tapauksessa EKEK alkaa vetää itsetuhoisia parviaisfaneja joiden puukot rupeavat heilumaan kun ohjelmassa ei olekaan odotettua klassikkoa. "Sodan aikana on tapana tappaa."
4.4.2007 09:42
Öh, ei vielä mitään ohjelmistopaljastuksia please. Pahimmassa tapauksessa EKEK alkaa vetää itsetuhoisia parviaisfaneja joiden puukot rupeavat heilumaan kun ohjelmassa ei olekaan odotettua klassikkoa. "Sodan aikana on tapana tappaa."
Heh, tämä riski kannattaa ottaa.
14.7.2009 13:29
14.7.2009 15:40
Minähän kerroin jo tuosta R&A-ketjussa.
14.7.2009 17:15
Anyways, R&A:n kanssa tällä ei ole mitään tekemistä (ei ole sinne koskaan tarjottu) ja ekana elokuvan tekemisestä taisi kertoa Image.
3.1.2011 09:57
http://www.elitisti.net/forum/topic/8572-10-docpoint
21.1.2011 10:57
Parviaisen seuraavan elämäkertaelokuvan on määrä tulla ensi-iltaan Rakkautta ja Anarkiaa ‑festareilla, syyskuun puolivälissä.
http://www.iltalehti.fi/viihde/2011012013042902_vi.shtml
11.4.2011 12:59
Raporttia Turusta?
14.4.2011 00:42
Kuulin että näytettiin.