Videorama (SWx)
Mikäs FIx tämä on?
WIP Island of Lost Girls Italy 1968 Roberto Mauri Pal, Finnish ex-rental, Subs, Europa Film
En tiedä, fix galleriassa tota ei löydy, mutta pyydän ihan just kansikuva tosta, niin pistän sen sitten tänne kun olen saanut sen
Kyllä se nyt tosta löytyi: fix gallerissa:
http://www.elitisti.net/fixdb.php?id=352Eli en pyydä kansikuva tosta!
Itse olen vaan lukenut jossain ruotsikeskustelussa että osaa noista VTC (Black ja Siniset) ovat saksittua ruotsissa, elitisti flp ainakin väitti että sininen exterminator olisi leikattu Ruotsissa?!
Ehkä joku viisampi voi kommentoida?!
Joo Lasse voisi esim. kellottaa tuon Suominauhansa pituuden. Itse sain juuri tuon Ruotsinauhan ja pituus oli oman laskurini mukaan 1:37:35, eli leikattu lienee. Ei sentään piloille silputtu, kuten Suomen Videotragen versiot.
Itse olen vaan lukenut jossain ruotsikeskustelussa että osaa noista VTC (Black ja Siniset) ovat saksittua ruotsissa, elitisti flp ainakin väitti että sininen exterminator olisi leikattu Ruotsissa?!
Kuten tiedät että Exterminator VTC Ruotsi sinikantien on varmasti leikattu koska nauhan tilasin sinunkautta ja se on nyt minulla, eli pään katkaisua lyhennetty.
Muita sinikantisia Ruotsi VTC-tä ei ole leikattu.
Kuten tiedät että Exterminator VTC Ruotsi sinikantien on varmasti leikattu koska nauhan tilasin sinunkautta ja se on nyt minulla, eli pään katkaisua lyhennetty.
Muita sinikantisia Ruotsi VTC-tä ei ole leikattu.
Muistanet väärin, koska tuota kasettia ei minulla koskaan ole ollut aiemmin.
Mulle on väitetty suomi sinikantistakin hieman leikatuksi erään tahon toimesta. Kai tota joskus vois kellottaa.
Mulle on väitetty suomi sinikantistakin hieman leikatuksi erään tahon toimesta. Kai tota joskus vois kellottaa.
Vai että SFx olisi leikattu?! Mitä tosta olisi sitten pois leikattu? Vertasin kauan sitten tota sinikantista SFX ja Anchor Bay'n Jenkki DVD ja kaikki väkivalta kohatukset olivat yhtä pitkiä, toki Jenkki DVD:n pituus on pitempi mutta sitten pitää muista kans että se oli NTSC pituus eikä PAL!
No hämärästi muistelisin, että toi sama päänkatkaisun lyhentämishuomio kuin tuon ruotsikassun kohdalla. Kyllä mäkin yleensä oon ollut käsitykses et toi FIx olis leigeemätön, mut ei mulla ole mitään omaa tutkimustietoa mihinkään suuntaan.
Alun päänkatkaisu on helppo tsekata. Jotenkin en usko että sinikantisesta suominauhasta se puuttuu, kun sitä on aina pidetty leikkaamattoman version tunnistamiskeinona (myöhemmistä julkaisuista, 2000-luvun myyntikassua lukuunottamatta, on leikattu aina tätä ja vaihtelevasti muita osia). Asiaa tietenkin kannattaa tutkia.
Alun päänkatkaisu on helppo tsekata. Jotenkin en usko että sinikantisesta suominauhasta se puuttuu, kun sitä on aina pidetty leikkaamattoman version tunnistamiskeinona (myöhemmistä julkaisuista, 2000-luvun myyntikassua lukuunottamatta, on leikattu aina tätä ja vaihtelevasti muita osia). Asiaa tietenkin kannattaa tutkia.
Kyllä se kohtaus löyty tosta sinikantisesta ja se on jopa vähän pitempi kun Ruotsi nauhassa missä se oli HUOM! vaan lyhennetty eikä leikattu kokonan pois, muut kohtaukset tossa ruotsi nauhassa olivat ihan identtiset sfx version kanssa!