mitä on nuo 9 dts dvd r1 kiekot

flp 6.2.2009 19:41

Moi

Ostin 2€ kpl noin 10kpl R1 dvd kiekkoja jokaisessa kannessa ja osissa levyissä on ympyrä joka vaikuttaa levittäjän merkiltä, merkissä on ympyrä ja teksti dual layer dvd quality region ja iso 9 keskellä, kaikki on R1:stä mutta näkyy soittimissa R2. Kannet on varsinkin Tähtien Sodan 3 levyssä kiiltäväpintaisia mutta hiukan piratin oloisia, väri ei tarkkaa ja kuvan laatu vhs/dvd väliltä mutta parempi kuin vhs. Kaikissa punainen DTS logo kansissa.

Itse dvd levyissä (kaikissa) on todella hienot kuva painatukset.

Shark Talen kansipaperi on poikkeus , varmaan hienoimpia kansia mitä olen nähnyt ja valovasten käännettynä kimaltelevia lumi hiutaleita kimaltelee paperissa.

Ihmetyttää vain kovasti dvd:n kuvan laatu?. unsure.gif
-KosminenLahna- 6.2.2009 22:02
flp ( 6.2.2009 19:42)
Shark Talen kansipaperi on poikkeus , varmaan hienoimpia kansia mitä olen nähnyt ja valovasten käännettynä kimaltelevia lumi hiutaleita kimaltelee paperissa.

Kuullostaa ihan aasialaiselta piraatilta, tarkemmin ottaen Thaimaalaiselta.
flp 7.2.2009 09:39
-KosminenLahna- ( 6.2.2009 11:03)
flp ( 6.2.2009 19:42)

Kuullostaa ihan aasialaiselta piraatilta, tarkemmin ottaen Thaimaalaiselta.

Moi

Kyllä, tekstitys valikoima tukee tuota ehdotustasi ,thai,mandarin,indonesia ja niin poispäin. thumbsup.gif