1.2.2009 15:08
Uusimmassa Pop-lehden numerossa (n:o 42, 4/08) lehden työmyyrän Janne Hietasen kahdeksantoista(!)-sivuinen juttu blaxploitaatio-leffojen soundtrackeista. Juttu on jatkumoa saman miehen kaksiosaiseen (n:ot 31-32) viiksiporno-leffojen soundtrack-juttuun. Numerosta 31 löytyy juttua myös David Hessin säveltäjä ja laulajaurasta. Lisäksi numerosta 36 löytyy muutaman sivun juttu Ray Lovelockista.
Pop-lehdestä löytyi ainakin pari topiccia ennestään joista toinen oli mun (aiheena tuo mainittu David Hess) alottama ja toinen käsitteli Cicciolinan levytysuraa (n:o 30).
Päätin nyt koota ja alottaa vielä yhden ko. lehden topicin omalla nimellään johon sitten voi aina laittaa mielenkiintoisia, elitistisiä juttuhuomioita aina kun niitä lehteen tipahtelee.