Pop-lehti

amato 1.2.2009 15:08

Uusimmassa Pop-lehden numerossa (n:o 42, 4/08) lehden työmyyrän Janne Hietasen kahdeksantoista(!)-sivuinen juttu blaxploitaatio-leffojen soundtrackeista. Juttu on jatkumoa saman miehen kaksiosaiseen (n:ot 31-32) viiksiporno-leffojen soundtrack-juttuun. Numerosta 31 löytyy juttua myös David Hessin säveltäjä ja laulajaurasta. Lisäksi numerosta 36 löytyy muutaman sivun juttu Ray Lovelockista.





Pop-lehdestä löytyi ainakin pari topiccia ennestään joista toinen oli mun (aiheena tuo mainittu David Hess) alottama ja toinen käsitteli Cicciolinan levytysuraa (n:o 30).



Päätin nyt koota ja alottaa vielä yhden ko. lehden topicin omalla nimellään johon sitten voi aina laittaa mielenkiintoisia, elitistisiä juttuhuomioita aina kun niitä lehteen tipahtelee.
dodo 9.9.2011 20:02

Uusimmassa numerossa mm James Bond ‑soundtrackit. Lehden kanteen on napattu kuva Averardo Ciriellon tekemästä festarijulisteesta. Ciriello on tehnyt komeita leffajulisteita ja herkullisia kansia törkysarjakuviin kuten Maghella ja Lucifera.

devil2.gif:)' />