Tän vuoden top-5:
1. John Rambo/Rambo/R4
2. 4 luni, 3 saptamani si 2 zile
3. Ballast
4. Der Baader Meinhof Komplex
5. Crime Insiders/Truands
Tän vuoden top-5:
Parhaimmuusjärjestyksessä kaikki nähnyt ylipäätään, joissa on IMDb:ssä "(2008)" perässä:
Liian aikaista listata näitä kun parhaat alkavat vasta nyt tulla. Mutta kaiken kaikkiaan tähän mennessä ollut todella heikko vuosi. Cloverfieldille ja Martyrsille voisi antaa neljä ja puoli tähteä.
1. John Rambo/Rambo/R4
2. 4 luni, 3 saptamani si 2 zile
5. Crime Insiders/Truands
Ei nyt listata ainakaan niitä viime vuonna Suomessa ensi-iltaan tulleita elokuvia... Käyttäkää tätä:
http://elonet.fi/moviesearchNäkemäni 2008 Suomessa ensi-illan saaneet:
Kärkipäässä on monta leffaa jotka saattavat saavuttaa uusintakatselun myötä maagiset viisi tähteäkin.
Kärkipäässä on monta leffaa jotka saattavat saavuttaa uusintakatselun myötä maagiset viisi tähteäkin.
Johanthanin (kuka lienee?) elokuva näyttäisi niistä olevan ainoa tämänvuotinen.
edit: Itse asiassa koko kymppikärki sitä ja The Fallia lukuun ottamatta näyttäisi olevan viime vuodelta.
Joo mutta tämä siis todistaa oikeaksi sen, että vuosi 2007 oli se hyvä vuosi ja tämä vuosi huono. Eli jos on nähnyt tän vuoden puolella viime vuoden parhaimmistoa, on totta kai listan kärki ihan hyvän näköinen.
Vuosi 2008 oli hyvä suomalaiselle elokuvissakävijälle eli minulle.
Ensi vuosi on sitten perseestä.
Johanthanin (kuka lienee?) elokuva näyttäisi niistä olevan ainoa tämänvuotinen.
edit: Itse asiassa koko kymppikärki sitä ja The Fallia lukuun ottamatta näyttäisi olevan viime vuodelta.
Mitä kohtaa sä et tästä ymmärtänyt: Näkemäni 2008 Suomessa ensi-illan saaneet?