Vitos/Hohto-TV

willberg 20.2.2004 17:54

Tuo kuvassa osoitteleva nainen on eri henkilö kuin Reija Hankosaari, jota toisessa kuvassa painetaan. Osoittelevalta naiselta näkyy Frankenströmissä myös etumus, mutta hän on vähemmän seksy. Hankosaari oli ehkäpä ainoa hyvä asia kyseisessä "elokuvassa". Asiasta seitsemänteen, onko joku nähnyt jo Bugi Fictionin?

Young Hova 20.2.2004 19:14

Myyn Bugi Fiction-dvd:n hintaan 7e, sis postit.

jukkasil 12.3.2004 22:25

Tulipa katsottua ensimmäinen Hohto-TV-lähetys tänään "ohjelmistonsa" aloittaneelta vitos-kanavalta.





Siis tämän kanavan periaate on seuraava:



Kuvaruudun vasemmassa kulmassa on noin 20 % ruudusta varattu varsinaiselle elävälle kuvalle. Oikeassa nurkassa vaihtuu mainokset koko ajan, eli tämä on nyt sitten niitä "bannerimainoksia" ilmeisesti. Ruudun alaosa on varattu tälle chattitekstiviestipaskalle 0.95 euron kertakirpaisuineen.



Itse Hohto-TV:stä:



Tämä "juontaja" lävistysnaamari/rastatukka tyttönen lukee suoraan Hohdon sivuilta elokuva-arvosteluita jossain elokuvateatterin eteisessä selkänsä takana ensi-iltaelokuvien julisteita, joita kuvaaja sitten kameranheilutuksensa lisäksi zoomailee "jyrki-tyylisesti", eli todella nuorekasta ja niin vitun trendikästä ilmeisesti tekijöiden mielestä. Väliin heitetään lyhyitä pätkiä uutuuselokuvista (jotain Ben Stiller-komediatuubaosastoa).



Joka tapauksessa kaiken huippu on tosiaan tämän tytön spiikkaukset, jotka se luki kaikki suoraan paperista katse koko ajan alaspäin välillä nopeasti katse kameraan ja taas takaisin "lunttilappuun". Vieraillaan jonkun elokuvan vip-näytöksen jälkeen haastattelemassa juuri ko. leffan nähneitä. Tytön spiikit yltävät seuraavalle tasolle "Juuri äsken haastattelimme yhtö miestä ja nyt haastattelemme toista". Voi herranpieksut sentään sanoo tämä huhtihousu, tähän ei eläin kykene.



Muista ohjelmista:



Livekaraoke: Toinen typykkä käy kannettavan PC:n kanssa kiusaamassa ihmisiä työpaikoilla jne. Tarkoitus on pistää ihmiset laulamaan biisejä karaååkkena kameran kuvatessa tämän suorituksen ja kanavan katsojat voivat sitten äänestää heidän mielestään parhaan suorituksen lähettämällä niitä fantsuja textareita. Väliajalla pyörii ruudussa joku kara & åke-levy, joilloin biisin tekstitkin näkyy ruudussa, eli kaikki siellä kotisohvilla voivat ottaa osaa laulamiseen ja voi että sentään, kun tästä sitten lystiä riittää!



Vitos-tv pelastaa Suomen TV-kanavien tulevaisuuden, eläköön CHAT-TV!
Kat 12.3.2004 22:34
Vieraillaan jonkun elokuvan vip-näytöksen jälkeen haastattelemassa juuri ko. leffan nähneitä.




Kuulostaa ihan siltä Kolmosen leffa-ohjelmalta. Ensi-iltako sen nimi oli.

Siellähän aina haastateltiin jotain Salkkari-staroja tai Jyrkin juontajia tai jotain missejä...
jukkasil 13.3.2004 10:38
Kat (12.3.2004 23:35)
Vieraillaan jonkun elokuvan vip-näytöksen jälkeen haastattelemassa juuri ko. leffan nähneitä.




Kuulostaa ihan siltä Kolmosen leffa-ohjelmalta. Ensi-iltako sen nimi oli.

Siellähän aina haastateltiin jotain Salkkari-staroja tai Jyrkin juontajia tai jotain missejä...


Jep, mutta tässä hohtoilussa ketään ihmisiä ei esitelty, tyttö vain tyrkkää mikin jonkun vastaantulevan naaman eteen ja odottaa, että joku vastaa jotain.



Täytyy vielä korostaa, että tämä juontaja tosiaan luki nämä arvostelut suoraan Hohdon sivuilta, hänellä on siis lehti kädessään josta hän sitten ulkolukee näitä juttujaan!



Kenelle tämä nyt sitten on tarkoitettu, uuslukutaidottomille, mutta muuten potentiaalisille Hohto-lehden lukijoille, jotka kaipaavat esilukijaa, vai?



Käsittämätöntä paskaa, ei voi muuta sanoa. Muut "ohjelmat" ovat varmasti vähintään yhtä korkeatasoisesti toteutettuja.
JariM 13.3.2004 11:44

Tänään kello 20.00 alkaa toinen Hohto-ohjelma: Hohto Remix.





Maltan tuskin odottaa. (sarkasmia)
Prospero 13.3.2004 12:03
Colossal Squid (13.3.2004 12:45)
Tänään kello 20.00 alkaa toinen Hohto-ohjelma: Hohto Remix.



Maltan tuskin odottaa. (sarkasmia)


Eikös tämä ole uusinta? Eilen jäi näkemättä ensimmäinen osa mutta tänään ja huomenna tulee "onneksi" Hohto Remix kolme kertaa päivässä, kello 9.30, 13 ja 20. wacko.gif



Mikseivät saman tien näytä Hohtoa uusinta koko yön jotta varmasti kaikki olemattomat katsojat saisivat tilaisuuden todistaa tämän hittishown olemassaolon?