Asia Argento

willberg 7.12.2008 21:58

Kiistellyn kauhuohjaaja Dario Argenton tytär, jota Antti Tohka aikoinaan luonnehti rumaksi ja huonoksi näyttelijäksi mutta myöhemmin söi sanansa, ainakin ulkonäön osalta.

Esikoisohjaus Scarlet Diva oli aika vaivaannuttavaa sekoilua, mutta kaikki kunnia Asialle oman visionsa toteuttamisesta niin tinkimättömällä tavalla. Heart is Deceitful oli liian itsetarkoituksellista kurjuuden maksimointia, eikä vaatteita otettu pois kuin ohikiitävän hetken ajaksi. Tästä pääsemmekin Asiaan, eli ekan kerran näyttelijä tuli itselleni tutuksi Abel Ferraran sekavassa New Rose Hotelissa ja arvaahan sen mitä boksereissa tapahtui sitä katsoessa. Myöhemmin olen seurannut Asian näyttelijänuraa nimenomaan eroottisia kohtauksia silmällä pitäen. Isä-Argentokin on ymmärtänyt Asian vartalon kiehtovuuden ja usein riisuukin hänet elokuvissaan. En just nyt muista muita rooleja.

Asia on ohjannut myös Marilyn Mansonille musavideon, jossa sikailu ja shokkiarvot vietiin sen rajan yli että lopputulos on oikeastaan aika asiallista menoa.
Red Right Hand 8.12.2008 10:42

parasta hänessä on isänsä Dario

(mä luulin että mulla on kummallinen viehtymys rumiin akkoihin (Melanie Lynskey, Thora Birch, Jennifer Tilly jne)mutta Asian runkkumatsku-pisteet kertovat että hitto vie täällähän on mua pahempiakin mentaalikeissejä.)
JaJa 8.12.2008 11:46
Red Right Hand ( 8.12.2008 10:43)

Asian runkkumatsku-pisteet kertovat että hitto vie täällähän on mua pahempiakin mentaalikeissejä.)

Tuota mäkin ihmettelin. Ketkä 8 kehtaa tunnustaa äänestäneensä tuota? shifty.gif

Itse äänestin "Lupaava elokuvaohjaaja".
Spiritual Boxer 8.12.2008 14:19

Aikuisviihdenäyttelijätär Tory Lanesta tulee muuten vahvasti Asia mieleen. Hieman paremman näköinen toki.

Janne Timonen 8.12.2008 14:22

En ole isän enkä tyttären kuvien ääressä koskaan runkannut, mutta eihän tää nyt kauhea rotta ole. Rappiollisemmat kuvat ovat toki viehättävämpiä, mutta tää teille Jasmin Mäntylä ‑faneille.
Ehetyz 8.12.2008 14:55
JaJa ( 8.12.2008 11:47)

Asian runkkumatsku-pisteet kertovat että hitto vie täällähän on mua pahempiakin mentaalikeissejä.)

Tuota mäkin ihmettelin. Ketkä 8 kehtaa tunnustaa äänestäneensä tuota? shifty.gif

whistling.gif

Tosin muthan on jo todettu mentaalikeissiksi...

Humphrey Bogart 8.12.2008 15:05

Asia näyttää välillä todella hyvältä ja välillä vähemmän hyvältä, mutta näinhän se useimpien naisten kohdalla on... Kyllä tuo Ehetyzin linkittämä kuva saa helposti runkkaamaan. Mutta Tory Lane kelpaa mulle myös, siinä vasta kunnon bitch. Vastasin siis runkkumatskua. Mieluummin Asiaa kuin jotain Thora Birchia.

willberg 8.12.2008 15:49

(mä luulin että mulla on kummallinen viehtymys rumiin akkoihin (Melanie Lynskey, Thora Birch, Jennifer Tilly jne)mutta Asian runkkumatsku-pisteet kertovat että hitto vie täällähän on mua pahempiakin mentaalikeissejä.)

Ruma on housuissas!
willberg 8.12.2008 15:54
willberg ( 7.12.2008 21:59)
En just nyt muista muita rooleja.

Ai niin, sehän oli B. Monkey mitä kovasti metsästettiin New Rose Hotelin jälkeen. Olihan se ihan rahkamatskua. Catherine Breillatin uudehkossa Une vieille maitressessa näyttäisi kuvien perusteella olevan myös.
willberg 8.12.2008 16:40
JMustonen 8.12.2008 16:45
willberg ( 8.12.2008 16:41)

Mitä muita perusteluja enää tarvitaan?
willberg 8.12.2008 16:56
JMustonen ( 8.12.2008 16:46)
Mitä muita perusteluja enää tarvitaan?

Riippuu siitä mitä äänestit...
Red Right Hand 8.12.2008 21:41

Vaatteet tekevät tuosta ekasta kuvasta hotin. Noissa kledjuissa ja tollasella bakkelimäärällä Iljakin näyttää kiihottavalta. Jos mimmi istuisi nappiverkkareissa ja Mallorca t-paidassa samassa asennossa, samalla ilmeellä, ei viisari värähtäisi kellään (paitsi ehkä vilperillä). No, sehän on tietenkin seksikkäiden vaatteiden tarkoituskin. Kääntää huomio, huijata silmää. Naamasta Asia ei ole ikinä ollut kaunis varsinaisesti, enemmänkin sellainen outo lintu josta ei oikein tiedä. Eri-pari silmät pusseineen, isohko nenä, kummalliset huulet – ja pahinta kaikessa näyttää aivan liikaa isältään!

C.W. Leadbeater 4.5.2010 21:20
willberg ( 8.12.2008 15:54)
Ai niin, sehän oli B. Monkey mitä kovasti metsästettiin New Rose Hotelin jälkeen. Olihan se ihan rahkamatskua.

B. Monkey on suurimmaksi osaksi niin ikävystyttävä, että strategisten paikkojen esittelyä voisi väittää melkeinpä elokuvan pääasiaksi.
Jonas Mustonen 9.5.2010 15:50

Vaikea vastata, nätti hän on. Kyllä on jäänyt mieleen Stendhal Syndromesta ja Land of The Deadia piristi tai sitten tykkään vain ajatuksesta että punkkaritypy heitetään zombikuoppaan.