Oliko tätä Suomen 3m:n julkaisemaa versiota leikattu ja ylipäänsä onko tämä katsomisen arvoinen elokuva? Myös muista Claude Chabrolin ohjaamista elokuvista otetaan kehuja / risuja vastaan.
Kauhujen Kuja
16.2.2004 21:26
16.2.2004 22:29
Faktatietoa ei ole, mutta ei se minusta vaikuttanut leikatulta. Kauhuleffastahan ei ole kyse. Ei mikään mestariteos, mutta kiintoisa rikoksenselvittelyjännäri. Vanhempia Chabrolin suurimpia merkkiteoksia ei taida täältä videona löytyä. Mulla on Kauhun Kujan lisäksi Terrroristiryhmä Nada ja Likakätiset Viattomat.
edit: ja sehän on siis Kauhun kuja
16.2.2004 22:33
edit: ja sehän on siis Kauhun kuja
Kyllä vain, pääsi lipsahtamaan paha virhe.
16.2.2004 22:40
Tässä on melkoisen harhaanjohtava kansikuva. Itselleni ei oikein iskenyt näyttelijöistä huolimatta. Toisaalta kannen takia odotukset saattoivat olla vähän väärät.
17.2.2004 20:22
Chabrolin tuotanto on niin julmetun laaja, että sen läpikäyminen on ns. miehen työ.
Itse ainakin pidin kovasti Les Bonnes Feffes- pätkästä. Sen kun joku sais ulos enkkutekstein...
17.2.2004 21:17
Itse ainakin pidin kovasti Les Bonnes Feffes- pätkästä. Sen kun joku sais ulos enkkutekstein...
Toiveesi on toteutettu.
http://www.digitaleyes.net/Details.cfm?info=KIN1652DVD
18.2.2004 15:59
Mageeta!
Vielä ku hinta tippuis tavis duunarin kukkarolle sopivaksi...
Muutenkin näytti olevan aikas napakkaa settii tarjolla tuolla. Pannaan korvan taa. Tänx hanhi!