NO MITÄ HELVETIN SAATANAA???
Mermaid in a Manhole
NO MITÄ HELVETIN SAATANAA???
No hei ***½
Paras ginipiggu?
Nosiis. Vaikka yleensä olen tähdittämisen puolustaja, ei sitä ihan joka tilanteessa pysty soveltamaan järkevästi. Esim. tällainen kama. Mitä tässä oikein pitäisi tähdittää.. efektien onnistumista? Yököttävyyskerrointa? Omaa sairasta elokuvamakua? Oikeastaan kyse on siitä onko pätkä näkemisen arvoinen vai ei:
Mermaid in a Manhole – katso
A Flower of Flesh and Blood – katso
Devil's Experiment – katso
Bloody Fragments on a White Wall – katso
Devil Woman Doctor – skippaa tai katso, jos pidät huonosta huumorista
Android of Notre Dame – skippaa
He Never Dies – skippaa
Mermaid on joukon mielenkiintoisin. Jos vain kuvaus ja valaistus olisi huolellisempaa niin vaikea olisi keksiä valittamista. Hideshi Hino on kunkku!
Nyt ymmärrän vähän paremmin. Lähinnä silti vain "heh heh ompa ällö" ‑kuriositeetti ja rumaa videokuvaa = korkeintaan kaks tähteä. Tästä olisi saanut NIIIN paljon paremman jos oltaisiin pyritty muuhunkin kuin ällöttelyyn.
Vaikka yleensä olen tähdittämisen puolustaja, ei sitä ihan joka tilanteessa pysty soveltamaan järkevästi. Esim. tällainen kama. Mitä tässä oikein pitäisi tähdittää.. efektien onnistumista? Yököttävyyskerrointa? Omaa sairasta elokuvamakua?
Onneksi willbergin perustama äänestys on monivalinta, joten on mahdollista lätkiä elokuvalle tähtiä vaikka kaikkien näiden kriteerien perusteella. Itse tyydyin kuitenkin valitsemaan vain yhden vaihtoehdon, eli ***½
"Parhaat" ginipiggut = Mermaid in a Manhole, Devil Woman Doctor & He Never Dies.
Hädin tuskin kaksi tähteä.
Paras ginipiggu, hyvää visuaalisuutta ja jotain juonentynkääkin eikä pelkkää kidutusta. Tosin olen nähnyt vain neljä ekaa Guinea Pigiä. Taitelijan häiriintyneet maalauksetkin olivat aika vänkiä. ***