Runkkumatsku elokuvissa

willberg 9.11.2008 22:28

Joskus on melkein häiritsevää jos hyvässä leffassa on runkkumatskua ja kyseistä kohtaa tulee kelailtua läpi uudestaan ja uudestaan, ikäänkuin irroittaen sen erilliseksi kappaleeksi sen sijaan että se olisi osa kokonaisuutta. Onneksi joskus etenkin Euroopassa runkkumatsku (RM) laitetaan tylsiin taide-elokuviin joista RM:n ulkopuolisen osan voi hyvällä omallatunnolla skipata mielessään ja keskittyä vatkaamiseen. Toisaalta ei sellainen hc-pornoa lähentelevä rosoinen rynkytyskään aina jaksa innostaa ja silloin tarvitaan hienovaraisempaa, ja usein ns. elokuvallisempaa RM:a. Esimerkiksi tossa Secretaryssahan oli aivan mainio kohtaus (tai useampikin, mutta viittaan ensimmäiseen) jossa Maggie Gyllenhaalia läimitään pakaroille. Jopa rahkat kirposivat!

willberg 9.11.2008 22:31

Esimerkkitapaus häiritsevästä RM

sta The Manson Family, vaan pojot Van Bebberille että on saanut kahmittua niin täydellisiä rintoja elokuvaansa.
willberg 9.11.2008 22:37

Russ Meyer (RM) on tehnyt vitun hyviä elokuvia joissa potentiaalisesti häiritsevä RM on vältetty jakamalla matsku koko elokuvan ajalle, esim. Supervixens.

willberg 9.11.2008 23:29

Hämmentävin RM: Pink Flamingos





edit: Selvennettäköön sen verran ettei tämän äärelle tule palattua siinä mielessä vaan kyse oli enemmän sellasesta yllätysjöpötyksestä jonka mainitsin nyt koska olen vitun urpo. WTFIGO-RM!
Fantomas 10.11.2008 07:19

Tämä on hyvä topic

laugh.gif
Disco Studd 10.11.2008 11:14

Viime sunnuntaina televisiosta tullut

Vodkaa, komisario Palmu. Siinä on alkupuolella yllättävä ja suggestiivisesti tehokas panokohtaus, jossa Turo Unho nussii Inga Sulinia. Yllätti ainakin meikäläisen lapsena, koska en ollut ennen nähnyt tuon aikakauden suomalaisissa suoraa seksiä, Palmu-elokuvista puhumattakaan.



Bertoluccin 1900-elokuvien ensimmäisen osan lopussa on myös helvetin kova Robert DeNiron ja jonkun muijan välinen hyvin realistinen akti heinäladossa.
QCine 10.11.2008 13:52

Me miehet emme varmaan koskaan saa tietää, miten aivomme toimivat, ehkei pitäisikään. Kun tussua on silmien edessä tuntikaupalla poken muodossa, se menettää ennen pitkää merkityksensä, mutta sitten kun Irina Björklund nousee kahden sekunnin ajan sängystä jossain b-luokan suomileffassa, jää se verkkokalvoille ja endorfiinikeskukseen loppuiäksi.





Olisiko jollain diagnoosia tällaisesta heittää.
Humphrey Bogart 10.11.2008 16:27

Irinan toosa ei kyllä hirveästi hetkauta saatikka saa vispaamaan. Teininä (tai taisin olla vähän vanhempikin) diggasin Demi Mooresta Disclosuressa...

whistling.gif Ja tietysti Stonea BI:ssa.



Ensi viikolla Neloselta Levottomat 3!!!
willberg 10.11.2008 16:39
Humphrey Bogart ( 10.11.2008 16:28)
Ensi viikolla Neloselta Levottomat 3!!!




Mahdollisesti maailman tarpeettomin elokuva!
Yoshua Ben Yosef 10.11.2008 17:13
willberg ( 10.11.2008 16:40)
Humphrey Bogart ( 10.11.2008 16:28)
Ensi viikolla Neloselta Levottomat 3!!!




Mahdollisesti maailman tarpeettomin elokuva!


ensin yritin katsoa kokonaan, sitten vain mahdolliset RM-kohtaukset, sitten totesin, että se on liian paska yhtään mihinkään.
Artisan 10.11.2008 17:22

Levottomat 3 on parempi kuin The Manson Family, Pink Flamingos tai mikään Russ Meyerin elokuvista.





Spoileri
Tosin noista olen nähnyt vain The Manson Familyn.




Runkkumatskuksi noista ei missään ole mitään.
Humphrey Bogart 10.11.2008 18:20

Jessica Simpsonin keimailut Dukes of Hazzardissa. Ne on vaan niin nopeasti ohi, että käden pitää liikkua liukkaasti.

Yoshua Ben Yosef 10.11.2008 19:44

pikku Humphrey, liukas luikku

tinman 10.11.2008 20:06
willberg ( 9.11.2008 23:30)
Hämmentävin RM: Pink Flamingos



edit: Selvennettäköön sen verran ettei tämän äärelle tule palattua siinä mielessä vaan kyse oli enemmän sellasesta yllätysjöpötyksestä jonka mainitsin nyt koska olen vitun urpo. WTFIGO-RM!




Nyt on kyllä pakko kysyä, että missä kohtaa leffaa se yllätysjöpötys iski?
willberg 10.11.2008 20:57
tinman ( 10.11.2008 20:07)
willberg ( 9.11.2008 23:30)
Hämmentävin RM: Pink Flamingos



edit: Selvennettäköön sen verran ettei tämän äärelle tule palattua siinä mielessä vaan kyse oli enemmän sellasesta yllätysjöpötyksestä jonka mainitsin nyt koska olen vitun urpo. WTFIGO-RM!




Nyt on kyllä pakko kysyä, että missä kohtaa leffaa se yllätysjöpötys iski?




Enpä kerrokaan sulle jos noin huolimattomasti irkkaat.