Elokuvajulisteet

Martin 13.2.2004 10:55

Suositelkaa arvon elitistit hyviä tilauspaikkoja vanhoille alkuperäisille elokuvajulisteille. Julisteiden valmistusmaalla ei ole erityisemmin väliä, kunhan leffa on hyvä ja juliste tyylikäs niin kelpaa minulle. Mitään ihan uutta en seinälle halua enkä pidä myöskään uusintapainoksista. Paikan luotettavuus ja hintojen järjellisyys (= saa maksaa paljonkin kunhan ei ole ylihinnoiteltu) ovat ykköskriteereitä.





Kerran olen tilannut The Nostalgia Factorysta ja todennut paikan erinomaiseksi. Tosin helvetin isosta valikoimasta huolimatta sieltä löytyy aika vähän itseäni kiinnostavaa kamaa (yhden saatan sieltä vielä ostaa).
drake2j 13.2.2004 10:59

Tällainen löytyi netistä sattumalta:





http://koti.mbnet.fi/nikket/yka/index.htm



Kokemuksia ko. "liikkeestä" minulla ei ole.
Martin 13.2.2004 11:02
drake2j (13.2.2004 11:00)
Tällainen löytyi netistä sattumalta:



http://koti.mbnet.fi/nikket/yka/index.htm



Kokemuksia ko. "liikkeestä" minulla ei ole.


Minulla on! Tilasin kaverilta joskus vuosi sitten Elio Petrin Kymmenes Uhri ‑leffan suomijulkan ja kaikki toimi hienosti. Suosittelen. Muuta ostettavaa en sitten löytänytkään. Sori kun unohdin mainita.
Bitnik 13.2.2004 13:45

Kokoelma muistuttaa ebayn legendaarisesta teuvosta, onko kyseessä sama kaiffari? Oman 60-luvun Kymmenes uhri-julkkani ostin häneltä.

Martin 13.2.2004 13:47

Ei tämän kaverin nimi ainakaan Teuvo ole. Mutta voihan ebayn nimimerkki olla mikä vaan.

chachi 13.2.2004 19:50
Bitnik (13.2.2004 14:46)
Kokoelma muistuttaa ebayn legendaarisesta teuvosta, onko kyseessä sama kaiffari? Oman 60-luvun Kymmenes uhri-julkkani ostin häneltä.


Eipä ole Teuvo ja Ykä sama henkilö. Ykältä lähti parempaan talteen suomijullarit mm.Vampire Lovers + Sweet Body of Deborah leffoista.
Jouni Hokkanen 15.2.2004 16:51

Hongkongilaisia julisteita olen hankkinut Twinklestä.



Olen myös käynyt paikan päällä, jolloin hinnat muuttuvat pienellä tinkaamiselle netissä pyydetyistä USAn dollareista hongkongin taaloiksi, eli hinnat kohtuullistuvat dramaattisesti.

Julkat ovat upeita ja valikoima iso.



Nettisivunsa ovat

http://www.twinkle.com.hk/
Thunderbolt Buddha 17.2.2004 00:28

www.pixposters.com





Parin tilauksen perusteella ihan ok paikka.
Amadeus 15.6.2005 13:08

Hyviä puljuja saa edelleen mainostaa.





Ja sitten toiseen asiaan. Onkohan Bergmanin Seitsemäs sinetti ‑elokuvasta olemassa julistetta, joka olisi varustettu suunnilleen tällä kuvalla?

Bastard 15.6.2005 14:10

Ebay on julisteiden(kin) hankintaan hyvä paikka. Varsinkin jos valmistusmaalla ei ole väliä, niin ainakin Saksan ebaylta löytyy komeita, isokokoisia julisteita. Ja hinnat jäävät yleensä suhteellisen pieniksi.

Dotcom 19.4.2006 16:36

Onks Sampon kauppaama Black Ceasarin orkkis 35 euron arvoinen?