Yeah, tämä tuli nähtyä ja on kyllä hyvä, omalla tavallaan oikeastaan loistava... Pakko nähdä uudelleen pian. Ja tämä elokuva on sitten aivan absoluuttisen välttämätöntä katsoa teatterissa, en osaa edes kuvitella tämän tsekkaamista tv-ruudusta tai välttämättä edes videotykiltä.
Minimalistinen "juoni" alkaa noin 45 minuutin jälkeen, sitä ennen on vain.. "kohtauksia". Kärsivällisyys palkitaan...
Vähän kuin Kubrickin 2001, mutta selvästi parempi elokuva.