Sinulle on postia

Ilja Rautsi 11.2.2004 13:09

Tänään Subilta. Miksi tämä kiinnostaa minua: Koko sivun lehtimainos (ainakin Kauppalehden takakannessa) jossa lukee "Tom Hanks ja Meg Ryan nettideittailun pauloissa" Alla on jättimäinen kuva jossa Tom istuu näyttönsä ääressä KOIRANSA kanssa viehkeä hymy naamallaan ja käsi kiedottuna koiran ympärille. Pakko myöntää että tämä epäilemättä huikea elokuva on jäänyt näkemättä, mutta onko Meg Ryan todella muutettu siinä CGI: n avulla kultaiseksi noutajaksi?

Parannushan se toki olisi.
drake2j 11.2.2004 13:33

Ah, suosikki inhokkini Coyote Uglyn, Spice Worldin ja Scooby Doon rinnalla

wacko.gif
Kat 11.2.2004 13:37

Muistelin, että Michael Palinilla oli joku lyhyt cameo leffassa,

mutta kohtaus leikattiinkin pois lopullisesta versiosta. Meni viimeinenkin

syy katsoa leffaa. No olen minä tuon joskus katsonut, mutta en taida toiste

katsoa.
Antti Tohka 11.2.2004 14:19

Nettideittailu nayttaisi kylla yleisestiottaen kiinnostavan elitisteja...

chachi 11.2.2004 14:47

Ja jotenkin tuntuu, että eräät nimeltämainitsemattomat elitistit etsivät pesää irc-galleriasta (et sentään sinä, Antti). Yleisen rauhansopimuksen mukaan jätän tosin nimet mainitsematta. Mistäs se Disco Ensemble oli kotoisin?

rolleyes.gif
Spaddu 11.2.2004 15:41
Ah, suosikki inhokkini Coyote Uglyn, Spice Worldin ja Scooby Doon rinnalla

Itse asiassa Spice World n. 2 viikkoa sitten töllöstä katsottuna ei ottanut läheskään niin suuresti hermoon kuin ennen katselua kuvittelin. Johtuu varmaan siitä, että spaissarihuumasta on kulunut jo tovin aikaa. Hyvännäköisiä tyttöjä ja viihdyttävää katseltavaa, siis sillä tavalla, että voi katsoa muutaman siemaillessa ennen baariin lähtöä.
Ilja Rautsi 11.2.2004 16:15
drake2j (11.2.2004 14:34)
Ah, suosikki inhokkini Coyote Uglyn, Spice Worldin ja Scooby Doon rinnalla wacko.gif

Joltakulta on jäänyt Glitter näkemättä...
drake2j 11.2.2004 18:18
iljalumpsis (11.2.2004 16:16)
drake2j (11.2.2004 14:34)
Ah, suosikki inhokkini Coyote Uglyn, Spice Worldin ja Scooby Doon rinnalla wacko.gif

Joltakulta on jäänyt Glitter näkemättä...

Luojan kiitos!
Young Hova 11.2.2004 18:26

Glitterhän on aika mainio trippi pehmonalle-pinkkitoppi-maailmaan, joka muuten jää tässä elämässä niin kovin vieraaksi. Carey on niin söötisti pihalla kun se hymyilee. Loppuratkaisukin on kiva, koska kaikki menee aika mukavasti mallilleen vaikka aiemmin on ollut vastoinkäymisiä. Don't worry be happy. Täytynee katsoa joskus vielä uudelleen.

Ilja Rautsi 12.2.2004 01:31

Kokeile ohjaajan kommenttiraidalla, se vasta räjäyttää tajunnan.