Voice/ TV Viisi

Red Right Hand 10.9.2008 10:28

Tänään taitaa sitten TV Viiden tarjonta alkaa virallisesti kun Suomi ja Saksa mittelevät jalkapallossa. Hienoa, ei tartte enää lähteä baariin eikä kavereiden luo tsiigaamaan matseja.

Hyvä ettei tullut turhaan ikinä ostettua Canalia. Vielä kun näyttäisivät formuloita (ei sillä että skabat kiinnostaisivat mua juurikaan), niin johan naurattaisi.
Lazer 10.9.2008 14:20
Red Right Hand ( 10.9.2008 10:29)
Tänään taitaa sitten TV Viiden tarjonta alkaa virallisesti kun Suomi ja Saksa mittelevät jalkapallossa. Hienoa, ei tartte enää lähteä baariin eikä kavereiden luo tsiigaamaan matseja.

Hyvä ettei tullut turhaan ikinä ostettua Canalia. Vielä kun näyttäisivät formuloita (ei sillä että skabat kiinnostaisivat mua juurikaan), niin johan naurattaisi.

Monelta se tulee...
Martin 10.9.2008 14:52
Lazer ( 10.9.2008 14:21)

Monelta se tulee...

Canalin lähetys alkaa ainakin 20.35.
JaJa 10.9.2008 14:53
Lazer ( 10.9.2008 14:21)

Monelta se tulee...

TV5
Amadeus 10.9.2008 20:42

Eihän tämä edes näy Turun maanpäällisessä digi-tv-verkossa!

Noh, onhan Radio Suomi ja merisää varsin hyvä vaihtoehto.
Red Right Hand 11.9.2008 08:31

Kappas, lähetyshän oli sama kuin Canalin? Hassua on tämä mediamaailma nykyään.

Yoshua Ben Yosef 11.9.2008 09:57
Red Right Hand ( 11.9.2008 08:32)
Kappas, lähetyshän oli sama kuin Canalin? Hassua on tämä mediamaailma nykyään.

TV Viisi kuuluu samaan mediakonserniin kuin Canal+, siitä siis tämä aika yllättävä yhteistyö.
Red Right Hand 18.9.2008 17:26

Ei ole Tv Viiden sarjatarjonta ihan vakuuttanut, mutta eilen löytyi jotain. Eli

Oikeuden Puolustaja. thumbsup.gif

Todella karmeeta ysärikuraa, eli ns. hyvää paskaa. Kun viime vuosina huonon maun rakastajat ovat joutuneet käytännössä tyytymään pelkkään tosi-tv friikkeilyyn niin aika piristävää katsoa jotain näin huonoa fiktiivistä tavaraa. Renegade meets Streethawk feat. Texas Ranger. En muista aikohin nauraneeni näin paljon televisiota katsellessa. Tai siis tv-fiktiota katsoessa.