Street Fighter -julkaisuista

Tomi Pulkki 5.2.2004 09:23

Liekö kenelläkään kokemuksia näistä lukuisista Street Fighter ‑halpisjulkaisuista, onko jokin niistä kenties laadullisesti muita vähemmän kehno? Noita muutaman dollarin julkaisuja on useampia, enkä kyllä vertailusivuilta löytänyt sen kummempaa informaatiota. Vai olisiko ehkä australialainen versio laadukkaampi kuin mikään noista Yhdysvaltain hopeakiekoista?

Tarkennusta sen verran, että puhutaan arvatenkin Chiban, ei van Dammen Street Fighteristä.
Antti Tohka 5.2.2004 09:46

Eikohan ne kaikki ole bootleggeja samalta laserdiscilta. Kuvanlaadun pitaisi nain ollen olla kaikissa tasaisen hyva. Sonny Chiba- boksin sisaltoa en tosin ole viela tsekannut.

Martin 5.2.2004 09:56
Antti Tohka (5.2.2004 09:47)
Sonny Chiba- boksin sisaltoa en tosin ole viela tsekannut.

Kuvanlaatu on ihan hyvä ei anamorfinen letterbox. Löytyy sekä alkuperäinen, että englanninkielinen ääniraita, mutta ei enkkutekstejä, mikä on ihan vitun iso miinus. Enkkuraita kun on todella vaikeaselkoinen (=siitä ei saa mitään selvää). Levyltä löytyy jotain ylimääräistä sälää, jolla ei ole mitään tekemistä itse elokuvan kanssa.

Ja tämä koskee vain ensimmäistä osaa, muita en ole kerennyt katsoa.
JariM 5.2.2004 10:57
Levyltä löytyy jotain ylimääräistä sälää, jolla ei ole mitään tekemistä itse elokuvan kanssa.

Joku piirretty ("Have you got any castles?") ja tietokilpailu.

10 Faces of Sonny Chiba- boksiissa olevat Sister Streetfighter ja Return of the Streetfighter ovat suunnilleen samaa laatua mutta ilman alkuperäistä ääniraitaa.
THaavisto 5.2.2004 16:04
Colossal Squid (5.2.2004 11:58)
Levyltä löytyy jotain ylimääräistä sälää, jolla ei ole mitään tekemistä itse elokuvan kanssa.

Joku piirretty ("Have you got any castles?") ja tietokilpailu.

10 Faces of Sonny Chiba- boksiissa olevat Sister Streetfighter ja Return of the Streetfighter ovat suunnilleen samaa laatua mutta ilman alkuperäistä ääniraitaa.

Chiba-boksin kaikki Streetfighterit ovat samaa laatua, eli kaikki hyviä julkaisuja. Lisäksi ainakin eka osa on unrated, lopuista en osaa sanoa. Muut saman laatikon leffat ovatkin sitten heikkoja esityksiä, kaikki täyskuvallisia ja heikolla kuvanlaadulla. Johtunee siitä, ettei Brentwood ole löytänyt parempia julkaisuja ripattavaksi rolleyes.gif

Mikäs Martinin englannin arvosana taas olikaan kouluaikoina, kyllä minä ainakin saan ihan hyvin puheesta selvää...?

Onko Sister Streetfightereita 2 & 3 julkaistu missään?
Martin 5.2.2004 16:42
THaavisto (5.2.2004 16:05)
Mikäs Martinin englannin arvosana taas olikaan kouluaikoina, kyllä minä ainakin saan ihan hyvin puheesta selvää...?

9.

Ai, mun mielestä se kuulostaa hiljaiselta suhinalta tjsp. Ehkä vika on mun stereoissa? En tosiaan tarkoittanut, että en ymmärtäisi englantia vaan en yksinkertaisesti saa puheesta kunnolla selvää.
Antti Tohka 5.2.2004 16:58
Martin (5.2.2004 15:43)
THaavisto (5.2.2004 16:05)

9.

higari
Lauri Lehtinen 11.2.2004 14:46
Slemmy (5.2.2004 10:24)
Vai olisiko ehkä australialainen versio laadukkaampi kuin mikään noista Yhdysvaltain hopeakiekoista?

Tarkennusta sen verran, että puhutaan arvatenkin Chiban, ei van Dammen Street Fighteristä.

Return of the Street Fighterin UKx (VTC) Sonnyn nimikirjoituksella on elamanlaadullisesti parempi kuin mikaan Yhdysvaltain hopeakiekoista. smile.gif
dodo 11.2.2004 16:34
Lauri Lehtinen (11.2.2004 15:47)
Return of the Street Fighterin UKx (VTC) Sonnyn nimikirjoituksella on elamanlaadullisesti parempi kuin mikaan Yhdysvaltain hopeakiekoista. smile.gif

Wow! Muistelen, että juuri tämä olisi USA LD:nä leikattu? Onko kenelläkään faktaa? Muistelen myös, että juuri UKx olisi ehyt?