Tässä 1980 muistelmia alkuajoista

Lauri Lehtinen 17.4.2008 14:05
Rantala ( 17.4.2008 13:12)
Miksi ei laajenneta kunnolla projektia? Kaikki Dark Fantasyn jäsentiedotteet ja kaikki Gorehound A5 kokoiset julkasut skannattuna ja PDF:inä kehiin!

Tietääkseni ainakaan mun tekstien uudelleenjulkaisusta verkossa ei ole neuvotteluja käyty, olen näissä asioissa tottunut laskuttaja ja niin taitaa olla muutamat muutkin.
Jakel 17.4.2008 15:03

PDF-konversio tappaa lehden (kuin lehden) sielun.

flp 17.4.2008 18:42
Lauri Lehtinen ( 17.4.2008 02:06)
Miksi ei laajenneta kunnolla projektia? Kaikki Dark Fantasyn jäsentiedotteet ja kaikki Gorehound A5 kokoiset julkasut skannattuna ja PDF:inä kehiin!

Tietääkseni ainakaan mun tekstien uudelleenjulkaisusta verkossa ei ole neuvotteluja käyty, olen näissä asioissa tottunut laskuttaja ja niin taitaa olla muutamat muutkin.

Minun ainakin kolmen lehden vhs kasetti palstan arviot Gorehoundista voi julkaista ja kehiin kaikki tiedotteet ja lehdet. Täällä on julkaistu kansia ja mainoksia niin ei pitäisi niistää nenää jos pikku tekstit nyt julkaistaan meidän kaikkien iloksi. Jos olet rahaa vailla ilmoita summa niin saadaan lehden tänne. Rahallisen julkaisu tarjouksen voi lähettää seppopaakk@luukku.com. flame.gif
Young Hova 17.4.2008 18:44
flp ( 17.4.2008 17:43)
Minun ainakin kolmen lehden vhs kasetti palstan arviot Gorehoundista voi julkaista ja kehiin kaikki tiedotteet ja lehdet. Täällä on julkaistu kansia ja mainoksia niin ei pitäisi niistää nenää jos pikku tekstit nyt julkaistaan meidän kaikkien iloksi. Jos olet rahaa vailla ilmoita summa niin saadaan lehden tänne. Rahallisen julkaisu tarjouksen voi lähettää seppopaakk@luukku.com. flame.gif

Höpsis pöpsis.
kautsi 17.4.2008 18:48

Voe voe voe

Lauri Lehtinen 17.4.2008 21:05
flp ( 17.4.2008 18:43)

Ai mikä summa, joku könttäsumma vai? Ei tässä rahaa olla vailla mutta tiedän melko tarkasti, mihin töihini olen myynyt oikeuteni (mm. sähköiseen uudelleenjulkaisuun) ja mistä omistan ne itse. Tiedustele tarkemmin vaikka privana ja muiltakin kuin meitsiltä, koska GH:n copyrightit jakautuu melko monelle tekijälle.
flp 17.4.2008 22:17
Lauri Lehtinen ( 17.4.2008 10:06)
flp ( 17.4.2008 18:43)

Ai mikä summa, joku könttäsumma vai? Ei tässä rahaa olla vailla mutta tiedän melko tarkasti, mihin töihini olen myynyt oikeuteni (mm. sähköiseen uudelleenjulkaisuun) ja mistä omistan ne itse. Tiedustele tarkemmin vaikka privana ja muiltakin kuin meitsiltä, koska GH:n copyrightit jakautuu melko monelle tekijälle.

blush.gif joo, tehdään niin, ei jaksa kun on vanha ja peräpukamat!!!!
Flash 17.4.2008 22:39
Antti Näyhä ( 15.4.2008 23:01)
Lazer ( 14.4.2008 21:51)
Flash ( 14.4.2008 21:44)
Kyllähän toi oli läppäriä halvempi.

Veikkaan, että kun huomioidaan rahan arvon muutos jne. niin ei oo.

Löysin sattumoisin muita juttuja pähkäillessäni juuri tällaisen. 1300 vuoden 1984 markkaa olisi tuon mukaan vajaat 400 nykyeuroa.

Läppäriä hienompi joka tapauksessa.

Saako jostain läppäriä uutena alle 400 eurolla? Voisin ostaa.
Antti Vanhala 17.4.2008 23:02
Flash ( 17.4.2008 22:40)
Saako jostain läppäriä uutena alle 400 eurolla? Voisin ostaa.

http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=28790

edit: saatavuus loppu, siis tällä hetkellä. Verkkokauppa on tuon hintaluokan läppäriä markkinoinut toisaalta sen verran näkyvästi että vastaavaa varmasti tulee pian saataville. Itse tosin maksaisin hieman (max. satasen kumminkin) enemmän jotta mukaan saisi Vistan Premium ‑version ja 2 gigaa muistia.
Xialong 18.4.2008 08:26

Heitetäänpäs tähän topiciin vähän muidenkin aikalaisten muisteloja kultaisista vuosista:

http://www.elisanet.fi/hapa.kalliokoski/Jakolehti.htm

P.S. Noita X-Ratedin lehtisiä voi tarjota minulle privana, jos joltain noita kaapin pohjalta löytyy
netzach 18.4.2008 08:39
Xialong ( 18.4.2008 08:27)
P.S. Noita X-Ratedin lehtisiä voi tarjota minulle privana, jos joltain noita kaapin pohjalta löytyy

X-rated on kyllä todella Elitistinen lehti ja arvostelut omaa luokkaansa. Kannattaa hommata kaikki. Mulle voi tarjota numeroa #1.
jussi 18.4.2008 13:14

Vähän off-topic, mutta liekö esim. noihin leffakansien ja stillien julkaisuun näillä sivuilla kysytty julkaisijoilta/tekijöiltä lupaa? Hyvä jos on. Ei kait liene keltään "elannosta" pois, jos vaikka poimintoja esim. Gorehoundin tai jonkun muun pienkustanteen alkupään numeroista julkaistaisiin näillä sivuilla. Nostalgiaa kun nekin omalla tavallaan ovat...

thumbsup.gif
Young Hova 18.4.2008 13:46
jussi ( 18.4.2008 13:15)
Vähän off-topic, mutta liekö esim. noihin leffakansien ja stillien julkaisuun näillä sivuilla kysytty julkaisijoilta/tekijöiltä lupaa? Hyvä jos on. Ei kait liene keltään "elannosta" pois, jos vaikka poimintoja esim. Gorehoundin tai jonkun muun pienkustanteen alkupään numeroista julkaistaisiin näillä sivuilla. Nostalgiaa kun nekin omalla tavallaan ovat... thumbsup.gif

Niiden juttujen uudelleenjulkaisemiseen voi olla jotain muitakin, ihan tekijöiden suunnitelmia tai väyliä, ja vaikka jonkun skannin julkaiseminen ei suoraan olisikaan jonkun tämänhetkisestä elannosta pois, niin ei se nyt vaan ole noin vaan ok vain koska se on mahdollista ja nostalgiaa.

Leffankannen käyttäminen on ihan ok, jos juttu käsittelee ao elokuvaa/julkaisua. Stilleissä sama homma – mutta jos Casablanca-stilliä käyttäisi vaikka baari-aiheisen artikkelin kuvitukseksi, ollaan heikoilla jäillä.
jussi 18.4.2008 14:15

Eli esim. Katson, Hifin, Tekniikan maailman ym. aikakauslehtien juttujen ja artikkelien kopsailu surutta jakeluun on ok. On se valikoivan joustavaa tämä tekijänoikeus...

wink.gif
drake2j 18.4.2008 14:18
jussi ( 18.4.2008 14:16)
Eli esim. Katson, Hifin, Tekniikan maailman ym. aikakauslehtien juttujen ja artikkelien kopsailu surutta jakeluun on ok. On se valkoivan joustavaa tämä tekijänoikeus... wink.gif

Ei tietenkään ole automaattisesti ok.

Kaikki "nostalgia-skannit", joita Elitistin sivujen (ja foorumi threadien) kautta voi tarkastella, sijaitsevat fyysisesti jossain muualla kuin Elitistin palvelimella, eikä "Elitisti Oy" kanna vastuuta ko. skannien julkaisusta.