Hardware a.k.a Mark 13 (1990)

Case 28.2.2008 20:25

En nyt löytänyt mitään lähdettä tälle huhulle, mutta minulle on jäänyt jostain sellainen muistikuva, että Richard Stanley olisi

valmistelemassa tästä samanlaista kattavaa erikoisjulkaisua kuin Dust devilistä. Itse en ole tätä kyseistä leffaa vielä nähnyt, vaikka kiinnostus on suuri. Siksi kysynkin onko hanke kuopattu ja unohdettu vai muistanko väärin?
xav 29.2.2008 12:28
Case ( 28.2.2008 20:26)
En nyt löytänyt mitään lähdettä tälle huhulle, mutta minulle on jäänyt jostain sellainen muistikuva, että Richard Stanley olisi

valmistelemassa tästä samanlaista kattavaa erikoisjulkaisua kuin Dust devilistä. Itse en ole tätä kyseistä leffaa vielä nähnyt, vaikka kiinnostus on suuri. Siksi kysynkin onko hanke kuopattu ja unohdettu vai muistanko väärin?

Syytä ainakin olisi.

Mahtaako tästä todellisesta klassikosta olla edelleenkään sitä umpipaskaa Saksa Red Edition julkaisua parempaa markkinoilla?

Mulle riittäisi ihan vaikka karvalakkilevy laadukkaalla kuvalla ja ääniraidalla.
Case 1.3.2008 12:57
xav ( 29.2.2008 12:29)
Mahtaako tästä todellisesta klassikosta olla edelleenkään sitä umpipaskaa Saksa Red Edition julkaisua parempaa markkinoilla?

Ainakin rewindin mukaan Laser paradisen red edition on ainoa julkaisu tällä hetkellä. Region 1 julkaisu oli jossain vaiheessa

tulossa, mutta on ilmeisesti peruttu.
Fantomas 1.3.2008 13:30

Näin tämän aivan käsittämättömän isossa elukuvateatterissa 21v syntymäpäivänä, Tukholmassa.

sic. 12.3.2009 14:23

Tänä vuonna tulee.

Optimumin R2-version voi jo tilata ennakkoon, vaikka tilanne on vähän sama kuin taannoisten Dust Devil-levyjen kanssa, eli brittien käyttämä master-kopio on kuvanlaadultaan aavistuksen heikompi kuin jenkkiversio.
willberg 25.4.2009 14:24

OUJEE FIDDU kohta se tuloo!

http://www.play.com/DVD/DVD/4-/9151730/Har...on/Product.html

http://www.play.com/DVD/Blu-ray/4-/9540990/-/Product.html
Jakel 9.8.2009 19:35

Jenkeissä ilmestyy 2 levyn versio seuraavalla sisällöllä :

Uncut Uncensored Version!

DD 5.1 Audio

Anamorphic Widescreen

Audio Commentary with Richard Stanley

Sea of Perdition – Short Film

Making-of Documentary

Early Super 8 Version of Hardware

Onko nämä nyt samoja versioita, joku voisi heittää lyhyen Hardware versio historiikin?
badmutha 9.8.2009 20:29

Tuo UK Blu-ray julkaisu oli varsin laadukas kyllä.

JariM 15.11.2009 20:19

Tuli tuo Blu-ray hankittua vaikka perus DVD löytyikin jo hyllystä.

Elokuva olikin parmepi kuin muistinkaan. Pienehköllä budjetilla saatu paljon aikaiseksi.