Hmmm... Razorbackistä jäi n. 10 vuotiaana traumat kun olin kesällä mummolassa käymässä ja ELONETin mukaan elokuvan ainoa TV(3)-esitys tuli tuolloin 19.6.1992. Traumatisointi tapahtui siis mummon toimesta, joka tuli laittamaan television kiinni n. vartin jälkeen, mistä pahoitin mieleni. Yllättävän elävät muistikuvat on tuosta alusta jääneet, ihan tämänkin takia pitäisi varmaan hankkia katsottavaksi.
Muistaakseni Razorback oli ilmestyessään aika kovaakin tavaraa. Kun vielä muistaa että siihen aikaa tuli enemmänkin sikailuhenkisiä ja roisimpia leffoja vuokralle (ts. ei ollut mitkään teinikauhuilut alkaneet pahemmin yleistymään), niin kyllähän tuo siinä joukossa hyvin jäi mieleen. Mitä taas Mulcahyn muihin leffoihin tulee, niin Highlandereitten ja Real McCoyn jälkeen en ole ko äijään jaksanut mitenkään erityisesti kiinnittää huomiota. The Shadow oli huono.