Hyllyt ja muut huonekalut

xav 7.2.2008 10:34

Tuli tuossa ostolistausta kirjoitellessa mieleen että onko ihmisillä heittää hyviä vinkkejä laadukkaista

hyllyistä joihin saisi noita DVD ja CD levyjä näppärästi lattioilta lojumasta?

Syvyys siis saisi olla mieluusti kyseisten formaattien mukainen, kun ei välittäisi ostaa hukkatilaa

eikä kämppä muutenkaan ole tilalla pilattu. Ja vinyylit mulla on omassa hyllyssään

eli niille en ihan vielä (arviolta vuoteen) tarvitse lisätilaa.

Alkanut pikkuhiljaa menemään hermo alituisesti kasvaviin torneihin...
Antti Tohka 7.2.2008 12:05
xav ( 7.2.2008 10:35)
Tuli tuossa ostolistausta kirjoitellessa mieleen että onko ihmisillä heittää hyviä vinkkejä laadukkaista

hyllyistä joihin saisi noita DVD ja CD levyjä näppärästi lattioilta lojumasta?

Syvyys siis saisi olla mieluusti kyseisten formaattien mukainen, kun ei välittäisi ostaa hukkatilaa

eikä kämppä muutenkaan ole tilalla pilattu. Ja vinyylit mulla on omassa hyllyssään

eli niille en ihan vielä (arviolta vuoteen) tarvitse lisätilaa.

Alkanut pikkuhiljaa menemään hermo alituisesti kasvaviin torneihin...

Ikealla on muutama melko edullinen ja tarkoitukseen erinomaisesti sopiva malli.
Baka no itte 7.2.2008 12:05

Eiköhän noita surffaamalla löydy tyyliin ikea, anttila ym. niin löytää omaan tyyliin sopivat. Ikeassa näköjään ainakin cd-pylväitä jotka ei paljon tilaa vie. Tai halvalla säilytyslaatikoita ja vaikka sängyn alle jos ei välttämättä halua pitää näkyvillä ihmisten ihasteltavina.

QCine 7.2.2008 12:52

Kun puhutaan kohtuuhintaisista/edullisista säilytysjärjestelmistä, niin mieleen tulee vain yksi sana:

Benno. Varmaan Tohkakin viittaa esim. tuohon. Ovat parimetrisiä IKEAn pylväitä, joihin saa cd:t, dvdt, kirjat, vhs:t jne. Meikäläiseltä löytyy toistaiseksi noin kymmenkunta, mikä ei riitä, minkä vuoksi huutonetissä on jatkuva tarkkailu päällä. Jos saa käytettynä 15 eurolla, on se ihan hyvä hinta. Käytetyt saa sentään koottuina.

Tee-se-itse ‑henkinen ihminen säästää vielä joitakin väliseinäsenttejä ruuvaamalla torneja sarjaan vierekkäin.
xav 7.2.2008 16:09
QCine ( 7.2.2008 12:53)
Kun puhutaan kohtuuhintaisista/edullisista säilytysjärjestelmistä, niin mieleen tulee vain yksi sana: Benno. Varmaan Tohkakin viittaa esim. tuohon. Ovat parimetrisiä IKEAn pylväitä, joihin saa cd:t, dvdt, kirjat, vhs:t jne. Meikäläiseltä löytyy toistaiseksi noin kymmenkunta, mikä ei riitä, minkä vuoksi huutonetissä on jatkuva tarkkailu päällä. Jos saa käytettynä 15 eurolla, on se ihan hyvä hinta. Käytetyt saa sentään koottuina.

Tee-se-itse ‑henkinen ihminen säästää vielä joitakin väliseinäsenttejä ruuvaamalla torneja sarjaan vierekkäin.

Tuo Benno ja sen risteytys Billyn kanssa vaikuttaa kyllä suht asialliselle. Tattis.
xav 7.2.2008 16:11
Baka no itte ( 7.2.2008 12:06)
Tai halvalla säilytyslaatikoita ja vaikka sängyn alle jos ei välttämättä halua pitää näkyvillä ihmisten ihasteltavina.

Luulen että jos en haluaisi pitää leffoja silmissäni niin warettaisin kaiken.

Vittuakos niillä levyillä tekee jos ei niitä halua katsella.

Tai lisänokkelana vinkkinä niin voisinhan mä viedä ne kellarivarastoonkin.
JMustonen 7.2.2008 16:41

Virolaiselta on24:ltä löytyy laadukkaita hyllyjä ainakin jos mittapuuksi otetaan Anttila, Ikea tai joku muu vastaava pulju. Itse ostin kesällä tuon 150 dvd:n tornin, joka on ihan jämerää tekoa ja luonnollisesti itsekoottava. Toimitusajat saattavat venyä.

http://www.on24.fi/kaapit_lipastot_hyllyt/hyllyt_vitriinit

Edit. Postikulut todella edulliset.
drake2j 7.2.2008 17:07
JMustonen ( 7.2.2008 16:42)
Virolaiselta on24:ltä löytyy laadukkaita hyllyjä...

Tästä olisi joku saanut vihjaista jo aiemmin, kun olin laittamassa omia hyllyasioitani kuntoon. Meillä levyt lepäävät nyt Sotkan koululaishyllyillä (171cm kirsikka, 45e/kpl * 5). Jos olisin tiennyt tuosta on24:stä, niin sieltä olisi tosiaan voinut tilailla vaikkapa tuollaisia tyylikkäitä gayman-hyllyjä.
Lazer 7.2.2008 17:18
drake2j ( 7.2.2008 17:08)
JMustonen ( 7.2.2008 16:42)
Virolaiselta on24:ltä löytyy laadukkaita hyllyjä...

Tästä olisi joku saanut vihjaista jo aiemmin, kun olin laittamassa omia hyllyasioitani kuntoon. Meillä levyt lepäävät nyt Sotkan koululaishyllyillä (171cm kirsikka, 45e/kpl * 5). Jos olisin tiennyt tuosta on24:stä, niin sieltä olisi tosiaan voinut tilailla vaikkapa tuollaisia tyylikkäitä gayman-hyllyjä.

Sähän oisit tarvinnut tommosia pikkuhyllyjä joku 20.
SamiH 7.2.2008 17:18

-

k-mikko 7.2.2008 17:30

Mulla oli Suomessa asuessa dvd:t Ikean Bertby-vitriineissä. Tyylikäs vaihtoehto, johon sopi laittaa ne nimikkeet mitä halusi esitellä.

Kuva
drake2j 7.2.2008 17:40
Lazer ( 7.2.2008 17:19)
Sähän oisit tarvinnut tommosia pikkuhyllyjä joku 20.

Siis nuo viisi hyllyä olivat niille levyille, joille ei ollut vielä mitään paikkaa. Kyllä meiltä muita hyllyjä löytyi jo valmiiksi rolleyes.gif

VHS:t makaavat vieläkin keittiön nurkassa sad.gif
hamitu 8.2.2008 10:47

Aina voi askarrella itse

vaatehuoneesta dvd-hyllyn. Yksi tuttavani teki saman olohuoneen yhdelle seinälle ja laittoi siihen eteen liukuovet. Se on myös tyylikäs ratkaisu. Ei ole loppujen lopuksi edes kauhean hankalaa jos vähänkään on remonttihommat hanskassa.
Antti Tohka 8.2.2008 11:40
hamitu ( 8.2.2008 10:48)
Aina voi askarrella itse vaatehuoneesta dvd-hyllyn. Yksi tuttavani teki saman olohuoneen yhdelle seinälle ja laittoi siihen eteen liukuovet. Se on myös tyylikäs ratkaisu. Ei ole loppujen lopuksi edes kauhean hankalaa jos vähänkään on remonttihommat hanskassa.

Aijai, tolla tokaylimmällä hyllyllä näkyy epäilyttävä levy.
hamitu 8.2.2008 12:09
Antti Tohka ( 8.2.2008 11:41)
Aijai, tolla tokaylimmällä hyllyllä näkyy epäilyttävä levy.

Apua. Joku on sen sinne ujuttanut...