Kuulokkeet

Yoshua Ben Yosef 11.1.2013 09:27
Neon Maniac ( 10.1.2013 21:16)
http://www.thomann.d...eer_hdj500k.htm

http://www.thomann.d..._srh_750_dj.htm

http://www.thomann.d...land_rh_d20.htm

http://www.thomann.d...enheathxd53.htm


Eli mikä tahansa näistä olisi ns. suositeltavampi ostos kuin mainitsemani AKG? (Otin kys. mallin esimerkiksi, koska sitä tunnuttiin suositeltavan useammallakin taholla). Roland tai Shure listastasi vaikuttaisi hintaluokaltaan sopivammalta itselleni kuin lähemmäs 200e nouseva Allen & Heath XD2-53.
netzach 11.1.2013 10:39

Jotkut Sennheiserin HD:t. Itsellä kestänyt 10 vuotta ja ovat reissussa saaneet aika kovaa rääkkiä. Hyvä ääni ja vaihdettava johto (ehdoton, nimim. haenpa kuulokkeet päässä vielä yhden...). Tosin omat on suljetut joiden nahka meinaa vähän hiostaa.

Neon Maniac 11.1.2013 13:27
Yoshua Ben Yosef ( 11.1.2013 09:27)
Neon Maniac ( 10.1.2013 21:16)
http://www.thomann.d...eer_hdj500k.htm

http://www.thomann.d..._srh_750_dj.htm

http://www.thomann.d...land_rh_d20.htm

http://www.thomann.d...enheathxd53.htm


Eli mikä tahansa näistä olisi ns. suositeltavampi ostos kuin mainitsemani AKG? (Otin kys. mallin esimerkiksi, koska sitä tunnuttiin suositeltavan useammallakin taholla). Roland tai Shure listastasi vaikuttaisi hintaluokaltaan sopivammalta itselleni kuin lähemmäs 200e nouseva Allen & Heath XD2-53.


Kyllä. Erityisesti Allen & Heath, joita voin suositella varauksetta. Mikäli kuitenkin yhä pidät kiinni hintakriteeristä niin sekä Roland, että Shure tarjoaa kumpainenkin hyvää ääntä tuohon hintaan.