10.1.2008 16:54
Löysin divarista muutaman 60-luvun Naamiomies-nimisen kioskilehdykän. Tietääkö joku näistä? Naamiomies on tietenkin nuori miljonäärismies, 60-luvun lopulla, "Lepakkomies-ajassa", kun ollaan. Juonet näyttävät nopeasti lehteiltynä myös sisältävän vähän Fu Manchu-vaikutteita.
Lehden logo suht kiva, Diabolik-tyylinen ja kannet komeita.
P.S: Ja kyseessä ei siis ole sarjakuva.