Tietääkö kukaan onko Darabontin The Mist tulossa Suomessa teatterilevitykseen? Pikaisesti etsimällä (IMDB, Finnkino, FS Film, Nordisk Film) en löytänyt ainakaan mitään mainintaa. Arvostelujen perusteella Darabontilta olisi jälleen laadukas King-filmatisointi luvassa, joten soisi sen valkokankaille saapuvan, kun jotain 1408:n kaltaista väsynyttä keskinkertaisuuttakin saleihin tuodaan.
Näkeekö Suomen teatteriensi-iltoja enää nykyään mistään yhdestä paikasta? Aikanaan jonkin mainosfirman (Screenvision?) kautta näki kaikki kätevästi, mutta mainostoimiston vaihduttua ei ole moista julkaisuaikataulua tullut vastaan.