The Mist

G.P.O. 12.12.2007 12:27

Tietääkö kukaan onko Darabontin The Mist tulossa Suomessa teatterilevitykseen? Pikaisesti etsimällä (IMDB, Finnkino, FS Film, Nordisk Film) en löytänyt ainakaan mitään mainintaa. Arvostelujen perusteella Darabontilta olisi jälleen laadukas King-filmatisointi luvassa, joten soisi sen valkokankaille saapuvan, kun jotain 1408:n kaltaista väsynyttä keskinkertaisuuttakin saleihin tuodaan.





Näkeekö Suomen teatteriensi-iltoja enää nykyään mistään yhdestä paikasta? Aikanaan jonkin mainosfirman (Screenvision?) kautta näki kaikki kätevästi, mutta mainostoimiston vaihduttua ei ole moista julkaisuaikataulua tullut vastaan.
Flash 12.12.2007 14:34

Suomen ensi-ilta 28.3., maahantuoja Future Film kuten oli 1408:nkin kohdalla.

G.P.O. 12.12.2007 15:36
Flash ( 12.12.2007 16:35)
Suomen ensi-ilta 28.3., maahantuoja Future Film kuten oli 1408:nkin kohdalla.




Kiitti tiedosta! Hieno homma että tulee teattereihin, vaikka vähän myöhään tuleekin.
Murasami 12.12.2007 21:22

Lukiessani novellia ensimmäistä kertaa mökillä ja miettien miten hyvän elokuvan siitä saisi tai olisi saanut 80-luvulla..heh, taisi olla vajaa viikko sen jälkeen kun luin jonkun elokuvasivuston etusivulta "Stephen King's The Mist Announced" siitähän asti tätä on odoteltu, toivottavasti ei turhaan.

G.P.O. 14.3.2008 13:20

Jaaha. Ensi-ilta siirtyy, tulee vasta

9.5. Jenkki-DVD julkaistaan maaliskuun lopulla, eli kärsimättömimmät saavatkin elokuvan kotikatsottavaksi jo ennen teatteria.