Suosikkituoksusi

Goose 21.11.2007 09:37

Välillä vähän kevempiin aiheisiin. Itse olen perinyt äidiltäni jonkin sorttisen pakkomielteen tuoksuihin ja sitä kautta hajusteisiin. Onneksi rahan meno kosmetiikan puolelle on kuitenkin promillen luokkaa verrattuna elokuviin menevä. Omat käyttämäni partavedet ja sitä kautta suosikkini ovat seuraavat.

Gant: Indigo

Ralph Lauren: Romance

Calvin Klein: Eternity

Dolce & Gabbana for Men

Parfyymien puolelta ei ole Armanin voittanutta. Mielellään kaunis nainen+Armani Sensi on, kuin leka päähän ja jalat alta!
Fantomas 21.11.2007 11:01

Itellä Emporio Armanin He ja naisella Channellin Chance(jysäyttää miehessä kaiken pystyyn!)

Red Right Hand 21.11.2007 12:59

vihaan kaikkia tuoksuja. Luonnollinen tuoksu = paras. Ja naisen paras tuoksu on naisen oma tuoksu.

Olen tosin myös erittäin yliherkkä dödöille joten siinä syy miksi en niitä siedä.
Disco Studd 21.11.2007 22:06

L'eau Par Kenzo ‑partavesi on todellinen pillumagneetti.

QCine 21.11.2007 22:17

Mitä ikinä käytättekin, niin tuoksukaa hyvältä, älkää haisko hyvältä kilometrin päähän, terv.nimim. Toinen yliherkkä.

Oma suosikkini on Imperial Leather ‑saippuan tuoksu, jossain määrin myös Tabac. Ilmoitettakoon, ettei kumpikaan noista ole ns. Pussy Magnet.
netzach 21.11.2007 22:21

Ralph Lauren: Romance oli pitkään suosikki (samaa merkkiä myös "päätelasit")

Nykyään ehdottomasti ESCADA: Magnetism

Parasta eli Gucci: Pour hommea ei saa enää sellaisena kuin se oli joskus reilu 10v sitten. Harmi.

Suurin osa äidin valitsemia (hyvä maku?), Escada emännän.

Naisella parasta suihkun raikkaus, ei tuoksuja siis.
Romero 21.11.2007 22:34

Minä haisen yleensä ihan reilusti hielle riippumatta siitä mitä tököttiä yritän käyttää.

Goose 28.12.2007 09:15

Pakollinen jouluostos oli tehtävä myös tällä rintamalla.

Giorgio Armani: Acqua Di Gio
Bitnik 28.12.2007 10:18
Goose ( 28.12.2007 09:16)

Melkoinen sattuma. Päätin ostaa avokille tuoksun lahjaksi ja kävin sokkarilla testailemassa. Yli kahdenkymmenen tuoksun jälkeen olin luovuttamassa, aivan järkyttävää mummojen myskiskeidaa kaikki. Lopulta päätin kokeilla vielä yhtä ja se oli tuo Acqua di Gió. Lahjan saajankin mielestä loistava valinta.

Ostitko siis sen pour hommen itsellesi vai..?
Goose 28.12.2007 10:43
Bitnik ( 28.12.2007 10:19)
Goose ( 28.12.2007 09:16)

Melkoinen sattuma. Päätin ostaa avokille tuoksun lahjaksi ja kävin sokkarilla testailemassa. Yli kahdenkymmenen tuoksun jälkeen olin luovuttamassa, aivan järkyttävää mummojen myskiskeidaa kaikki. Lopulta päätin kokeilla vielä yhtä ja se oli tuo Acqua di Gió. Lahjan saajankin mielestä loistava valinta.

Ostitko siis sen pour hommen itsellesi vai..?

Juu itselle tuli. Onhan tämä hieman tuota mummojen myskiskeidaa kalliimpi mutta laatua sen olla pitää. Ja ennen kaikkea nenähän sen ratkaisee, niinkuin sanoit.
KCrimso 28.12.2007 18:14

Giorgio Armanin Acqua Di Gio on minunkin valintani. Ja Hugo Bossin Number One. Partavetenä Moschinon Uomo. Hyvin kohtuudella tulee käytettyä koska ei noille aineille kannata löyhkätä.

Yoshua Ben Yosef 29.12.2007 18:20

Ralph Laurenin Polo Black on se mitä mieluiten käytän, tuoksu on metsäinen ja pehmeä: ei ärsytä. En pidä lainakaan sitruksisista tai merellisistä tuoksuista (en miehillä enkä naisilla). Naisten puolella useatkin Versacen tuoksut ovat todella miellyttäviä

smile.gif
Korson Antti 1.1.2008 17:24

Elokuvien alussa tulee nykyään aika sairaan paljon mainoksia ja niistä huonoin on David Beckham-haju. Mietin joka kerta että mikä on sellainen olmi joka haluaa haista samalle kuin Beckhamin perhe, miesten on parempi haista aseöljylle tai Motörheadin roudarille. Jos ihan suoraan sanotaan niin vituttaa kun täällä väki keskustelee vakavissaan dödöistä ja viineistä. Tämä on jonkun Glorian ja City-lehden idea elitismistä.

Antti Näyhä 2.1.2008 13:52

Kaima on niin kiihtynyt, että laittoi vahingossa viimeisen lauseen perään pisteen.

Artisan 2.1.2008 18:34

Kyllä minusta on elitistisempää juoda kolmen kympin Chateauneuf-du-Papea kuin haista roudarille.