Yllättävän viidyttävä, vaikka yleensä välttelen tämän tyylisiä sarjoja kuin ruttoa. Viimeviikkoisessa jaksossa ainakin sai repeillä pariin otteeseen ihan kunnolla.
Leijonan kita
Sattumoisin pätkän lopusta eilen näin ja levottomaltahan meno tuossa vaikutti. Ensin yksi leijonista häipyi dramaattisesti paikalta papereita ilmaan viskelleen ja sitten toinen leijona alkoi kovin spontaanintuntuisesti itkemään. Tuollaista käytöstä olisi pikemminkin odottanut kilpailijoilta itseltään.
Eilinen jakso oli kyllä parasta mitä olen sarjassa nähnyt, Ideapark-tyyppi osti ensin nunnan muotoisen pöydän ja pöytälampun yhdistelmän oikeudet hintaan 30000 euroa ja sijoitti sitten 250000 euroa uskottavuudeltaan homeopatiatasoa olevaan suolahuoneita tuottavaan firmaan. Suolahuoneen korkea ionitaso vaikuttaa kuulemman keuhkojen elektroniseen tasapainoon ja helpottaa astmaatikkojen ja tupakoitsijoiden elämää. 40% irtos tohon hintaan ja firman edustaja näytti siltä että nauraa koko matkan pankkiin. Tokmanni-leijona vittuili avoimesti molemmista sijoituksista mutta lopuksi nämä kaksi muuta miesleijonaa sijoittivat á 50000 euroa firmaan joka välittää entisestä neuvostoliittolaisesta tiedekaupungista löytyneitä ydinfyysikoita tekemään ATK-hommia suomalaisfirmoille.

Pidin myös Diilistä ja tää taitaa olla kotimainen suosikkiohjelmani tällä hetkellä.
Oli kuvottavaa ja ironista huomata, että tuttavaperheen skidille lahjaksi ostetun "hauskan" jääkaappimagneetin (kaupat oli kiinni eikä kioskilta löytynyt muuta) takana oli Leijonan kidasta tuttu maanvaivamainen Heads International ‑artisti jolla oli näitä mielettömän hauskoja pilakuvapaitoja ja muuta vastaavaa. Jaksoa katsoessani olin nimittäin ihmetellyt, että kuka hullu tuollaistakin roskaa ostaa. Nyt se selvisi.

http://www.heads.fi
Eilinen jakso oli kyllä parasta mitä olen sarjassa nähnyt, Ideapark-tyyppi osti ensin nunnan muotoisen pöydän ja pöytälampun yhdistelmän oikeudet hintaan 30000 euroa ja sijoitti sitten 250000 euroa uskottavuudeltaan homeopatiatasoa olevaan suolahuoneita tuottavaan firmaan. Suolahuoneen korkea ionitaso vaikuttaa kuulemman keuhkojen elektroniseen tasapainoon ja helpottaa astmaatikkojen ja tupakoitsijoiden elämää. 40% irtos tohon hintaan ja firman edustaja näytti siltä että nauraa koko matkan pankkiin.
Noita suolahuoneita on jo todella paljon käytössä ja ainakin lehtijuttujen perusteella monet astmaatikot ovat kehuneet, Kela-korvauksistakin on ollut muistaakseni puhetta. Oletko itse testannut?
Eilinen jakso oli kyllä parasta mitä olen sarjassa nähnyt, Ideapark-tyyppi osti ensin nunnan muotoisen pöydän ja pöytälampun yhdistelmän oikeudet hintaan 30000 euroa ja sijoitti sitten 250000 euroa uskottavuudeltaan homeopatiatasoa olevaan suolahuoneita tuottavaan firmaan. Suolahuoneen korkea ionitaso vaikuttaa kuulemman keuhkojen elektroniseen tasapainoon ja helpottaa astmaatikkojen ja tupakoitsijoiden elämää. 40% irtos tohon hintaan ja firman edustaja näytti siltä että nauraa koko matkan pankkiin.
Noita suolahuoneita on jo todella paljon käytössä ja ainakin lehtijuttujen perusteella monet astmaatikot ovat kehuneet, Kela-korvauksistakin on ollut muistaakseni puhetta. Oletko itse testannut?
Joo, Ilkassa oli juttua joku viikko sitten suolahuoneista. Käsittääkseni eivät ole ainakaan täyttä kusetusta, tiedä sitten kannattaako sijoitus. Kyllä niistä apua on kuulemma ollut.
En tietenkään pidä mahdottomana etteikö homma voisi toimia mutta tyypin selostus kuulosti huuhaalta. Varmasti tuota oli editoitu raskaalla kädellä ja voi olla että poisjääneissä kohdissa oli jotain oleellista faktaa asian tiimoilta. Silti vaikuttaa aika epämääräiseltä sijoituskohteelta ja tulosnäkymät varsin optimistisilta (useamman miljoonan vuotuinen liikevaihto 50% katteella). Olisin myös varovainen viedessäni tuollaista tuotetta Amerikan markkinoille (josta tuossa oli puhetta), voi tulla aika äkkiä jotain joukkokannetta perään jos hommasta paljastuu kääntöpuolelta jotain terveysriskejä. Eniten huvitti sijoittaneen leijonan inttäminen Tokmanni-miehelle sitä että 'mies lupasi 50% katteen, täytyyhän siihen luottaa".
"Jellonat" jänistivät:
http://www.talouselama.fi/docview.do?f_id=1272393&s=rMitä se vaaleaverikkö siinä ohjelmassa loppujen lopuksi teki?