Hollantilainen dvd-sarja, yläreunassa lukee Kung Fu classics. Onko nämä laadullisesti ihan kakkia?
Kung Fu classics hollanti
Onko sulla jotain linkkiä laittaa? Tai kuvaa tai edes tietoa nimikkeistä. Pelkkä ylälaitateksti ei tuo ainakaan heti mitään mieleen.
Tuommosia ne oli. Tosta puodista löytyi pari muutakin tuolla Kung fu classics haulla, mutta niissä ei ollut kuvaa. Jos nyt muistan noita vol. numeroita, niin yli 20 nimikettä olisi ainakin.
Kyllä nämä ovat melko varmasti kropattuja kassuilta vedettyjä kiekkoja. Samoja nimikkeitä mitä Vengeace Video (ja aiemmin vhs:llä Eastern Heroes) on julkaissut Brittilässä, eli ehkä ostaneet oikeudet ja "masterit" sieltä. Wildcatista ja noista parista muusta ei ole tietääkseni wide-versioita koskaan liikkunut, varmasti oltaisiin jossain aiheesta mölisty jos nämä olisivat sellaisia.
Muistelisin että mulla on Shaolin Dolemite ton lafkan julkasuna ja se on kyllä paskalaatusin dvd minkä oon ikuna nähnyt.
No onko nämä elokuvina tarpeeksi viihdyttäviä, että kannataisi muutama euro kappale maksaa?
Mulla on näitä ollut neljä tai viisi. Kuva on näkemissäni ok vhs-tasoa (ei mitään übersuttuista Brentwoodia) mutta joko mulla on hirveän huono säkä tai sitten lafka käyttää jotain heikkolaatuista tekniikkaa, koska ainakin muutamassa oli jotain kuvan pätkimistä, aivan kuin soitin olisi hyppisi frameja. Ei ole mikään halpa paska mun soitin, muut halppisjulkaisut toimivat kunnolla. Ainoastaan One-Armed Swordsman Against Nine Killers toimi täydellisesti mutta se on aivan törkeästi leikattu, about kaikkien taistelujen loput puuttuu ja dialogiakin on kai pätkitty. Vedetty Saksalaisista mastereista, tai ainakin alkutekstit & nimi oli saksaksi in print. Ninja: The Final Duel on hyllyssä odottamassa. Jotkut nettikaupat väittävät Ninjaa widescreen-versioksi mutta oikeasti se musta viiru alalaidassa on niin olematon ettei siitä ole mitään käytännön hyötyä.
Jos tuosta One-Armed Swordsmanista on jossain leikkaamaton julkaisu niin kertokaa ihmeessä.
No onko nämä elokuvina tarpeeksi viihdyttäviä, että kannataisi muutama euro kappale maksaa?
Paha sanoa muista kuin noista kolmesta, joiden nimet löytyy laittamastasi Free Record Shop-linkistä: Incredible Shaolin Thunder on ilmeisesti Incredible Shaolin Thunderkick, eli melko rasittava kasari-Godfrey Ho, miltei kelvollista tappelua ja ehkä jotakuta huvittavaa hölmöilyä; Secret of Shaolin on ilmeisesti Secret of Shaolin Kung Fu, todella paska urpoilu, jossa on ihan ok lopputaisto; 8 Strikes of a Wild Cat oli muistaakseni ihan tyydyttävä ja näistä varmasti paras. Sumuisena fullscreen-mömmönä tuskin tosin innostaa sua kovin paljoa.