Friday The 13th: From Crystal Lake To Manhattan

skull 5.9.2007 17:44

En löytänyt haku-toiminnolla mitään. Kukaan hankkinut tuota boksia ja pitääkö sisällään samat R-versiot kuin löytyy skandikiekoilta? En ole seurannut tilannetta, mutta niitä workprint-versioita ei siis taida löytyä edelleenkään mistään?

Boksin hankkineet arvioikaa hieman kyseistä julkaisua.
Romero 6.9.2007 00:53
skull ( 5.9.2007 17:45)
pitääkö sisällään samat R-versiot kuin löytyy skandikiekoilta? En ole seurannut tilannetta, mutta niitä workprint-versioita ei siis taida löytyä edelleenkään mistään?

Itse leffat eivät kai ole sen pidempiä versioita kuin aiemmatkaan, mutta ainakin parin osan extroissa (olisiko olleet 5 ja 7) on ihan mielenkiintoista materiaalia workprinteistä sekä kohtausvertailujen että itse clippien muodossa.
J.Kanerva 7.9.2007 10:30
Romero ( 6.9.2007 00:54)
skull ( 5.9.2007 17:45)
pitääkö sisällään samat R-versiot kuin löytyy skandikiekoilta? En ole seurannut tilannetta, mutta niitä workprint-versioita ei siis taida löytyä edelleenkään mistään?

Itse leffat eivät kai ole sen pidempiä versioita kuin aiemmatkaan, mutta ainakin parin osan extroissa (olisiko olleet 5 ja 7) on ihan mielenkiintoista materiaalia workprinteistä sekä kohtausvertailujen että itse clippien muodossa.

Aivan. Kannattaa lukea arvioita amazon.com:ilta, paljon asiallisia(kin) arvioita boksin sisällöstä. Pähkinänkuoressa – samaa vanhaa kamaa tuossa boksissa on. Eipä silti, ekstroja on ihan mukavasti.