Judd Apatowilla on homma hanskassa. Tässä on kaikki ne elementit jotka teki 40 Year Old Virginistä hyvän, plus paljon enemmän. Ei tätä edes osaa luokitella – hetkittäin melkoisen räävitön komedia joo, mutta myös hyvin rehti draama, ei kovin romanttinen, vaikkei käänteissään aina realistinenkaan, mutta kuvaa ihmisiä ja heidän pyrkimyksiään todentuntuisemmin kuin mitkään baabelit tai kauniitmielet ja mitätässänythaukkuisikaan. Suosittelen
Knocked Up / Paksuna
Knocked Upia on kehuttu, mutta niin on myös Judd Apatown tuottamaa USA:n listoja viime viikkoina hallinnutta
Superbadia.Toi Superbad vaikuttaa ainakin trailerin perusteella tän vuoden hauskimmalta elokuvalta.
jokumitattomyys: Knocked Up (DivX Projektio), Spare me... Alkupuoli puolivillaista gross out kyhaa, loppupuoli vaivaannuttavan huonoa perhekomediaa jossa kaikki palaset loksahtavat kliseisen vaivattomasti paikalleen. Tylsa, ennalta- arvattava eika edes naurattanut. *1/2
Lol
jokumitattomyys: Knocked Up (DivX Projektio), Spare me... Alkupuoli puolivillaista gross out kyhaa, loppupuoli vaivaannuttavan huonoa perhekomediaa jossa kaikki palaset loksahtavat kliseisen vaivattomasti paikalleen. Tylsa, ennalta- arvattava eika edes naurattanut. *1/2
Lol
Heh, OK... Kieltamatta heitin ton vahan provona sun suuntaan, mutta olin kylla aidosti hammentynyt katsomisen jalkeen, etta tassako kaikki. Etenkin se miten hataisesti viimeisen vartin aikana lopun idylliin paadytaan oli pahimmillaan jopa myotahapeallisen rasittavaa. Mut tsekkaan paremmalla ajalla kommentteja ko. leffan ketjusta ja yritan ymmartaa...
Lol
Heh, OK... Kieltamatta heitin ton vahan provona sun suuntaan, mutta olin kylla aidosti hammentynyt katsomisen jalkeen, etta tassako kaikki. Etenkin se miten hataisesti viimeisen vartin aikana lopun idylliin paadytaan oli pahimmillaan jopa myotahapeallisen rasittavaa. Mut tsekkaan paremmalla ajalla kommentteja ko. leffan ketjusta ja yritan ymmartaa...
Täysin samaa mieltä – Paksuna'lle *½
Kaikinpuolin totaalista ajanhukkaa. Lol.
En ole nähnyt Paksunaa, mutta totean sivusta, että Seth Rogen on maailman ärsyttävin näyttelijä juuri nyt, enkä halua nähdä mitään missä tämä esiintyy.
Näkemättä paska.
En mä tiedä päättyikö se
idylliin. Enemmänkin periksiantamiseen.Superbadiakin voi sitten kommentoida.
Jouni Hokkanen Ilkassa **
Aamu-TV:n Linnapuomi ja Rosenqvist * ja *
Katsossa *****
Ei tätä edes osaa luokitella – hetkittäin melkoisen räävitön komedia joo, mutta myös hyvin rehti draama, ei kovin romanttinen, vaikkei käänteissään aina realistinenkaan, mutta kuvaa ihmisiä ja heidän pyrkimyksiään todentuntuisemmin kuin mitkään baabelit tai kauniitmielet ja mitätässänythaukkuisikaan.
Näin tään vasta viikko (?) sitten, ja oon kyllä ihan samaa mieltä. Nauroin niin paljon että sattui, mutta lisäksi olin ihan häkeltynyt siitä, että romanttisesta komediasta löytyy vuoden luontevimmat näyttelijäsuoritukset.
Superbad oli ihan kohtuullisen hauska, sellainen ***½. Ylipitkä toki tämän tyylilajin elokuvaksi, mutta jaksoi silti hyvin viihdyttää. Muutamia ääneen hekotuttavia kohtauksia, mutta ei kuitenkaan niin paljon että komediaklassikoksi nousisi. Jeparit olivat alkuun ihan hauskoja hahmoja, mutta nousivat lopuksi liian keskeiseen rooliin, vitsi kuivahti pahasti. Olisin halunnut pitää tästä enemmän, koska oikeasti hauskoja elokuvaa tulee vastaan niin harvoin, mutta ehkä sitten olen vain kasvanut osittain ulos tämän genren leffoista. Se kyllä harmittaisi vietävästi.