The Burning

drake2j 15.8.2007 12:35

MGM:ltä tulossa uusi

dvd 9/11:ta. Amazonin tietojen mukaan 1.85:1 ja "Not Rated". Onko joku jo löytänyt tarkempaa infoa julkaisusta? Liekö kyseessä täysin Full Uncut ‑versio?
hansolo 15.8.2007 14:42

Katso

tämä postaukseni. Tiedot myös Burningista. Extraa on ja uncut.
THaavisto 5.9.2007 16:36

Xploited Cineman mukaan olisi myös anamorfinen

thumbsup.gif

http://xploitedcinema.com/catalog/the-burning-p-12532.html
Petri Kopakkala 7.9.2007 23:52

Tulipa juuri katsottua tämä The Burning R1 DVD.

Täytyy sanoa että ovatpa uskomattoman hyväkuntoisen printin löytäneet. Ei roskan roskaa osunut silmiini.

Rakeisuuttakin vain muutamassa yökohtauksessa. Anamorfinen 1.85:1, äänenä napakka mono.

Itse elokuva menee kyllä omaan leirislasher kärkeen. Näissä teineissä on persoonallisuutta eikä koko

elokuva mene vain tyyppien lahtausta odotellessa.

Kommenttiraitaa en ole kuunnellut. 18 minuutin Tom Savini muistelo "Blood'n Fire Memories" oli täyttä asiaa.

Helkkarin hieno julkaisu ja saatavilla ainakin Pacificilta sikahalvalla. Leikkaus statuksesta en tiedä. R on painettuna takakanteen.
skull 11.9.2007 13:07
Petri Kopakkala ( 7.9.2007 23:53)
Leikkaus statuksesta en tiedä. R on painettuna takakanteen.

Puhuit asiaa, mutta kyllä kai tällasten leffojen suhteen on ehdottoman tärkeää juuri tuo leikkaamattomuus. Sen verran siistit ovat tuon leffan tehosteet. Vipcon strong uncut-kasetti löytyy hyllystä... Teinislasherin kärkeä, ehdottomasti.
C.W. Leadbeater 11.9.2007 20:28
Petri Kopakkala ( 7.9.2007 23:53)
Leikkaus statuksesta en tiedä. R on painettuna takakanteen.

R-version leikkaukset on listattu IMDB:ssä, ja vielä seikkaperäisempi selvitys tehtiin Gorehoundissa Leikkaussali-palstalla.
Petri Kopakkala 11.9.2007 21:31

No tsekkasin Gorehoundista Halttusen uncut lauttakohtaus kuvauksen ja kyllä

tossa kiekolla näyttäisi leikkaamaton versio olevan. Kestoa Cropsyn ensimmäisestä

murahduksesta täyspunaisen kuvan hävenemiseen n. 43-44 sekuntia.

Open matte versio tarjoaisi selkeästi ennemmän infoa ylä- ja alalaitoihin.

Kaikki Halttusen kuvailemat 35 kohtaa olin löytävinäni. Keltapaitaisen tytön

paidanväri sensijaan oli enemmänkin oranssi.

Kumotkaa nyt joku tää mun visio. En ole mitään muuta versiota elokuvasta koskaan nähnyt.

Edit.

Horrordvds.comin foorumilla useampi tyyppi kirjoittaa, että vaikka kiekon takakannessa on R, itse elokuva

olisi full uncut.