Maailman paras elokuva The Ninja Strikes Back on vihdoin julkaistu devarilla briteissä. Erityisen hienoksi uutisen tekee se, että kyseessä on paitsi leikkaamaton versio niin se on myös takakannen (ja verkkokauppojen) tiedoista poiketen anamorfinen 2.35 widekuva!!!! Eikä hintakaan päätä huimaa. Kaikki marsmars lähimpään ninjaelokuvapuotiin ostoksille!
Ninja Strikes Back
10.8.2007 10:40
10.8.2007 10:54
Maailman paras elokuva The Ninja Strikes Back on vihdoin julkaistu devarilla briteissä. Erityisen hienoksi uutisen tekee se, että kyseessä on paitsi leikkaamaton versio niin se on myös takakannen (ja verkkokauppojen) tiedoista poiketen anamorfinen 2.35 widekuva!!!! Eikä hintakaan päätä huimaa. Kaikki marsmars lähimpään ninjaelokuvapuotiin ostoksille!
Siis todetusti on wide? Play näyttää postittaneen mun dvd:n 06/08/2007, toivottavasti se odottaa eteisen lattialla kun pääsen tänään himaan. Saattaa vain tulla särö eurocrime-viikkoon, mutta minkäs teet.
10.8.2007 10:58
Aiheesta on muuten älytty jo keskustella hiekkalaatikon puolella:
http://www.elitisti.net/forum/index.php?showtopic=5568
(Ketjussa linkki myös aiempaan threadiin.)
10.8.2007 17:27
Jess!
[attachment=799:ninja_strikes1.jpg]
[attachment=800:ninja_strikes2.jpg]
[attachment=801:ninja_strikes3.jpg]
Ei mikaan huippukuva (jos vrt. vaikka Challenge of the Tigeriin), mutta varsin ok anamorfinen wide joka tapauksessa.
Kannet ovat tosiaan melko perseellään: kuvan kerrotaan olevan "Ratio: 1.33:1 Full Frame" (luulisi anamorfisen laajakankauden olevan myyntivaltti jos minkä), kansissa on kuvia Challenge of the Tigerista ja BBFC:n 15-pallot, vaikka itse dvd:hen on painettu Cert. 18...
10.8.2007 17:34
Joo sen varaan laskinkin että julkaisija ei edes itse ole katsonut elokuvaa. BBFC ilmoittu että on wide ja juuri eilen sen katsoin ja saman totesin itsekin. Kuvanlaatu ei ole paras mahdollinen (huono enkoodaus?) mutta toimiii ihan hyvin. Paljon parempaa tästä kehtaisi toivoakaan. Filkka on oikeasti BBFC:n K15 armahtava, vaikka levyssä ja kansissa erilailla lukeekin.