Sleepaway Camp

Armand Cassis 15.7.2007 00:02

Isokantinen vuokra-VHS (Transworld ) on leikattu ainakin seuraavista kohdin: Noin 18 min kohdalla kokki huutaa tuskissaan on lyhennetty ja noin tunnin kohdalla suihkupuukotus on lyhennetty.

THaavisto 17.7.2007 16:30
Armand Cassis ( 15.7.2007 00:03)
Isokantinen vuokra-VHS (Transworld ) on leikattu ainakin seuraavista kohdin: Noin 18 min kohdalla kokki huutaa tuskissaan on lyhennetty ja noin tunnin kohdalla suihkupuukotus on lyhennetty.

Vertailin itse aikoinaan Anchor Bayn DVD-versiota ja tuota ex-rentalia, kyllÀ ainakin oma versioni oli leikkaamaton & sisÀlsi myös DVD:stÀ puuttuvat unrated-kohtaukset. Ettei sulla vaan ole myyntiversio vÀÀrissÀ kansissa?
Armand Cassis 17.7.2007 19:06

KyllÀ kansipaperi ja kasetti oli ihan vuokrajulkaisu ja ovat edelleen hyllyssÀni!

Sakuran_Tunnus 19.8.2007 08:34
THaavisto ( 17.7.2007 16:31)
Armand Cassis ( 15.7.2007 00:03)

Vertailin itse aikoinaan Anchor Bayn DVD-versiota ja tuota ex-rentalia, kyllÀ ainakin oma versioni oli leikkaamaton & sisÀlsi myös DVD:stÀ puuttuvat unrated-kohtaukset. Ettei sulla vaan ole myyntiversio vÀÀrissÀ kansissa?

Itse muistan siitÀ myyntikasetista sen ettÀ oli leikattu K-16 kehno ruma viritelmÀ, taisi olla vÀrikopiokansi ja ettÀ siinÀ lopussa se hahmo huutaa rannalla ja siinÀ on se pikku yllÀtysmomentti, Onneksi aika on ollut armelias ja en muista muuta! <_<