vanhoja animaatioita

kautsi 3.6.2007 11:26

keräileekö kukaan vanhoja animaatioita,olisiko jotain listaa mitä nimikkeitä kannattaa pistää talteen?

itsellä iso kasa niitä tuossa enkä ala kaikkia säilyttämään,joukossa semmosia mitä ei myöskään pois viitsi heittää.

jos joltain löytyy jotain harvinaisten listaa niin tähän saisi laittaa...

tai jos etsit jotain tiettyä niin kysy jos löytyisi tuosta kasasta. thumbsup.gif
Goose 3.6.2007 12:34

En keräile enkä juurikaan tiedä noista animaatioelokuvista mitään mutta nostalgisista tunnesyistä tästä olen kiinnostunut!

Lelujänis Bunny
kautsi 3.6.2007 13:15
Goose ( 3.6.2007 12:35)
En keräile enkä juurikaan tiedä noista animaatioelokuvista mitään mutta nostalgisista tunnesyistä tästä olen kiinnostunut!

Lelujänis Bunny
ei valitettavasti toimi toi kuva,en näe kansikuvaa
moska 3.6.2007 13:31
Suomen animejulkaisut – noista varmaan vanhemmista suurimman osan saa menemään 10e+ huutonetissä. Etenkin Candy Candyt, Sandybellit ja Starzingerit voivat nousta mutta Galaxy Expressille ja Grand Prixillekin löytyy yleensä ottajat, kun vähän aikaa hakee. Itse keräilen vuokraversioita noista japsipiirretyistä, jokunen Gerit Oy ja Cartoon Video nimi puuttuu vielä. Erityistä kiinnostusta itselläni: Svenska Walther Avaruuden tulilintu, Lupin III ja KM-videon 11 nälkäistä kissaa.
Murnau 3.6.2007 15:30
Goose ( 3.6.2007 12:35)

Lelujänis Bunny

Kiitokset tästä linkistä. Olen jo jonkin aikaa miettinyt ko. animaation nimeä ja kavereiltakin kysellyt, mutta kukaan ei tunnu tätä koskaan nähneenkään. Tämä olisi kyllä mielenkiintoista nähdä uudelleen.
Xialong 3.6.2007 22:21
kautsi ( 3.6.2007 11:27)
keräileekö kukaan vanhoja animaatioita,olisiko jotain listaa mitä nimikkeitä kannattaa pistää talteen?

itsellä iso kasa niitä tuossa enkä ala kaikkia säilyttämään,joukossa semmosia mitä ei myöskään pois viitsi heittää.

tai jos etsit jotain tiettyä niin kysy jos löytyisi tuosta kasasta. thumbsup.gif

Ainakin Disneytä keräillään ja rahaa irtoaa tuurilla kaikista Egmont Filmin julkaisuista, Walt Disney Home Videon julkaisuista ja Select Videon julkaisuista. Selectin keräilyä olen itsekin alkanut harkitsemaan,joten jos niistä jotain listaa saat kyhättyä niin voisi kiinnostaa. Avaruuden Tulilintu on todennäköisesti harvinaisin ja halutuin noista muista piirretyistä.
Maldoror 3.6.2007 22:57

Minua kiinnostaisi Select Videon Blackstar. Tuota tuli innoissaan lapsena tuijotettua, ja oli tässä taannoin tarkoitus nostalgisoida kasetin ääressä, mutta videoltani oli kadonnut täysin kuva sekä ääni jostain mystisestä syystä.

Xialong 4.6.2007 06:17
Maldoror ( 3.6.2007 22:58)
Minua kiinnostaisi Select Videon Blackstar. Tuota tuli innoissaan lapsena tuijotettua, ja oli tässä taannoin tarkoitus nostalgisoida kasetin ääressä, mutta videoltani oli kadonnut täysin kuva sekä ääni jostain mystisestä syystä.

Eikös Egmont Film julkaissut tuonkin uudestaan myöhemmin. On jäänyt pariin otteeseen ainakin se versio ottamtta talteen, kun en arvannut ketään kiinnostavan.
dodo 4.6.2007 13:18

Minulle saa tarjota Dinosaurusten Paluu (Omaxi) ja Space Firebird (Svenska Walthers Video) kasetteja...

kautsi 4.6.2007 16:03

täytyypä alkaa käymään nippuja läpi jos noita kyseisiä pätkiä sattuisi löytymään.

Xialong 6.6.2007 11:15
kautsi ( 3.6.2007 11:27)

Pistän tässä linkin tuohon suomalaisiin Disney-kasetteihin erikoistuneeseen sivustoon: http://koti.mbnet.fi/psychic/fin_disney_video.html#clamshell

On melko neuvoa-antava sen suhteen mistä kannattaa jotain rahaakin yrittää saada kokoon. Huuto.netissä ei tosin ole kuin kolme innokasta Disney-kasettien huutelijaa (yksi heistä tämänkin sivuston ylläpitäjä), joten jos kahdella heistä kyseinen kasetti on ei hinta välttämättä kipua lähtöhintaa paljon korkeammalle.
drake2j 6.6.2007 12:02
Xialong ( 6.6.2007 11:16)
Huuto.netissä ei tosin ole kuin kolme innokasta Disney-kasettien huutelijaa (yksi heistä tämänkin sivuston ylläpitäjä).

Nyt olet kyllä erehtynyt henkilöstä, ellet tarkoittanut sanoa toimittaja.
Lazer 6.6.2007 12:11
drake2j ( 6.6.2007 12:03)
Huuto.netissä ei tosin ole kuin kolme innokasta Disney-kasettien huutelijaa (yksi heistä tämänkin sivuston ylläpitäjä).

Siis ton disney-kasetti sivuston ylläpitäjä.
drake2j 6.6.2007 12:40
Lazer ( 6.6.2007 12:12)

Siis ton disney-kasetti sivuston ylläpitäjä.

Heh, okei.
Xialong 6.6.2007 13:08

Viittasin siis tuohon linkittämääni sivustoon ja Jukka Eroseen, en sinuun. No ehkä muotoilin lauseen vähän epäselvästi:)