Secret Glory

Yotsuya 26.4.2007 11:45
Secter Glory on siis Dust Devilin viiden levyn spessulta löytyvä Richard Stanleyn dokumentti Himmlerin Graal-ekspertti Otto Rahnista. Ihan kivasti kuvitettu pläjäys johon on saatu kiinnostavia tyyppejä haastateltavaksi mutta varsinkin ekstrat olivat viihdyttävät, ohjaajan haastattelu ja kommenttiraita eli 2h+ tauotonta maanista tilitystä siitä miten Stanley hieman Yhdeksäs portti ‑tyylisesti suhaa ympäri Eurooppaa jäljittämässä Rahnin aikalaisia ja esoteerisia suosikkipaikkoja. Salaliittoteorioita ja henkilökohtaisia mystisiä kokemuksia riittää. Entinen ateisti alkaa uskoa absoluuttiseen hyvään ja pahaan kun Wewelsburgin linna vertautuu Beyondin hotellin kaltaiseen pahuutta sykkivään portaaliin ja Stanley parantaa äitinsä syövän verta vuotavilla meteorikivillä. Jonkun pitäisi antaa lisää rahaa miehelle että se voisi selvittää salaliiton takaisen salaliiton eli mitä kolmannessa valtakunnassa todella tapautui okkultismihäröilyn varjolla.



Täytyy ehdottomasti vielä katsoa Stanleyn muut dokkarit DD-setistä vaikka mies ei aiheen hahmotuskyvyiltään noin dokumentaristina olkaan mikään Herzog.
Lazer 26.4.2007 12:54

Nähtiin myös Espoo Cinessä. Sielläkin ohjaaja turinoi mukavia. Nyt en ihan 100 % varmuudella saa päähäni oliko meteorikivi mukana. Muistelisin että oli ja ainakin yritti saada ne vuotamaan.

Artisan 26.4.2007 13:17
Yotsuya ( 26.4.2007 11:46)
Jonkun pitäisi antaa lisää rahaa miehelle että se voisi selvittää salaliiton takaisen salaliiton eli mitä kolmannessa valtakunnassa todella tapautui okkultismihäröilyn varjolla.




Tästähän on jo tehty elokuva Gestapo's Last Orgy.
Koston käsi 26.4.2007 13:27
Lazer ( 26.4.2007 10:55)
Nähtiin myös Espoo Cinessä. Sielläkin ohjaaja turinoi mukavia. Nyt en ihan 100 % varmuudella saa päähäni oliko meteorikivi mukana. Muistelisin että oli ja ainakin yritti saada ne vuotamaan.




Kyllä sillä oli kivet messissä ja demonstraatiokin nähtiin, syljellä se niitä kostutti ja hieroi hetken yhteen, sitten tahri otsaansa (?) sitä "verta". Kaveri pummasi herralta nimmarin Mark 13-kassun kanteen ja bonarina Stanley piirteli jotain mystisiä symboleja siihen. Oon kade.
Koston käsi 26.4.2007 13:29
Artisan ( 26.4.2007 11:18)
Yotsuya ( 26.4.2007 11:46)
Jonkun pitäisi antaa lisää rahaa miehelle että se voisi selvittää salaliiton takaisen salaliiton eli mitä kolmannessa valtakunnassa todella tapautui okkultismihäröilyn varjolla.




Tästähän on jo tehty elokuva Gestapo's Last Orgy.




Vai niin! Eli koko homman taustalla oli Natsin ja juutalais(?)vangin rakkaustarinan mahdollistaminen? Noh, Hitler was a sensitive man..
mjokio 26.4.2007 14:11
Tuo kannattaa lukea tossa ohessa, löytyy myös Akateemisesta.
Jakel 26.4.2007 14:32
Pahan Viehätys ‑kirjassa oli muistaakseni hieman mainintaa tuosta Oton pakkomielteestä, mutta myös muutamista natsien sekoimmista mytologiakäsityksistä (kirja käsittelee tosn myös muita kuin natsien juttuja).
Antti Näyhä 26.4.2007 14:38

Espoon konehuoneessa nähtiin myös käytännön magiaa, kun dekki ei suostunut toistamaan noiden dokkareiden videoesityskopioita ilman ikäviä häiriöitä. Kun tekniikan jampat olivat nostaneet kädet pystyyn, paikalla ollut Stanley lausahti jotta "now this calls for extreme measures" tjsp. ja sutaisi verikivillä muutamat maagiset symbolit mankkaan. Ilmeisesti vastapuolen loitsu oli vahvempi, kun eivät nuo häiriöittä lopulta siltikään näkyneet...





Kyllähän tuo Secret Glory ihan mielenkiintoinen oli, joskin selvä keskeneräisyys häiritsi välillä aika pahasti. Stanleyhän on uhonnut jatkavansa vielä työtä sitä mukaa kun lisää matskua löytyy. Rahoittakaapa joku tosiaan.
Lazer 26.4.2007 14:39
http://www.elitisti.net/forum/index.php?showtopic=3935

Näistä kirjoista ym. juttua ainakin tuolla myös jo.
sic. 30.4.2007 18:23

Fortean Times on tiemmä kiinnostunut julkaisemaan Rahn-tutkimuksia tekstimuodossa, voipi ilmetä jotain uutta jahka Stanley pääsee hommaan taas käsiksi.

Young Hova 6.5.2007 17:46

Mistä ton DD-5-dvd setin saa kohtuuhintaan?

Antti Vanhala 6.5.2007 18:01

Tuossa ei levyjen lukumäärää sanota mutta ei kai tästä paketista useita erilaisia versioita ole olemassa, dokumentit ainakin mainitaan ja hinta 17 taalaa ei liene paha:

http://www.dvdpacific.com/item.asp?ID=749215 .
JaJa 6.5.2007 18:56
Young Hova ( 6.5.2007 17:47)
Mistä ton DD-5-dvd setin saa kohtuuhintaan?




CD-WOW lienee edullisin vaihtoehto, varsinkin jos on joku voucheri käytössä.
sic. 11.5.2007 12:43
Antti Vanhala ( 6.5.2007 18:02)
Tuossa ei levyjen lukumäärää sanota mutta ei kai tästä paketista useita erilaisia versioita ole olemassa




On.



Viiden levyn versio ja pelkän elokuvan (ja 1. levyn extrat) sisältävä stand-alone.