Täytyy ehdottomasti vielä katsoa Stanleyn muut dokkarit DD-setistä vaikka mies ei aiheen hahmotuskyvyiltään noin dokumentaristina olkaan mikään Herzog.
Secret Glory
Täytyy ehdottomasti vielä katsoa Stanleyn muut dokkarit DD-setistä vaikka mies ei aiheen hahmotuskyvyiltään noin dokumentaristina olkaan mikään Herzog.
Nähtiin myös Espoo Cinessä. Sielläkin ohjaaja turinoi mukavia. Nyt en ihan 100 % varmuudella saa päähäni oliko meteorikivi mukana. Muistelisin että oli ja ainakin yritti saada ne vuotamaan.
Jonkun pitäisi antaa lisää rahaa miehelle että se voisi selvittää salaliiton takaisen salaliiton eli mitä kolmannessa valtakunnassa todella tapautui okkultismihäröilyn varjolla.
Tästähän on jo tehty elokuva Gestapo's Last Orgy.
Nähtiin myös Espoo Cinessä. Sielläkin ohjaaja turinoi mukavia. Nyt en ihan 100 % varmuudella saa päähäni oliko meteorikivi mukana. Muistelisin että oli ja ainakin yritti saada ne vuotamaan.
Kyllä sillä oli kivet messissä ja demonstraatiokin nähtiin, syljellä se niitä kostutti ja hieroi hetken yhteen, sitten tahri otsaansa (?) sitä "verta". Kaveri pummasi herralta nimmarin Mark 13-kassun kanteen ja bonarina Stanley piirteli jotain mystisiä symboleja siihen. Oon kade.
Jonkun pitäisi antaa lisää rahaa miehelle että se voisi selvittää salaliiton takaisen salaliiton eli mitä kolmannessa valtakunnassa todella tapautui okkultismihäröilyn varjolla.
Tästähän on jo tehty elokuva Gestapo's Last Orgy.
Vai niin! Eli koko homman taustalla oli Natsin ja juutalais(?)vangin rakkaustarinan mahdollistaminen? Noh, Hitler was a sensitive man..
Espoon konehuoneessa nähtiin myös käytännön magiaa, kun dekki ei suostunut toistamaan noiden dokkareiden videoesityskopioita ilman ikäviä häiriöitä. Kun tekniikan jampat olivat nostaneet kädet pystyyn, paikalla ollut Stanley lausahti jotta "now this calls for extreme measures" tjsp. ja sutaisi verikivillä muutamat maagiset symbolit mankkaan. Ilmeisesti vastapuolen loitsu oli vahvempi, kun eivät nuo häiriöittä lopulta siltikään näkyneet...
Kyllähän tuo Secret Glory ihan mielenkiintoinen oli, joskin selvä keskeneräisyys häiritsi välillä aika pahasti. Stanleyhän on uhonnut jatkavansa vielä työtä sitä mukaa kun lisää matskua löytyy. Rahoittakaapa joku tosiaan.
Näistä kirjoista ym. juttua ainakin tuolla myös jo.
Fortean Times on tiemmä kiinnostunut julkaisemaan Rahn-tutkimuksia tekstimuodossa, voipi ilmetä jotain uutta jahka Stanley pääsee hommaan taas käsiksi.
Mistä ton DD-5-dvd setin saa kohtuuhintaan?
Tuossa ei levyjen lukumäärää sanota mutta ei kai tästä paketista useita erilaisia versioita ole olemassa, dokumentit ainakin mainitaan ja hinta 17 taalaa ei liene paha:
http://www.dvdpacific.com/item.asp?ID=749215 .