TV7 is back

Ilja Rautsi 4.4.2007 21:45

"TV7 näkyy nyt myös Welhon verkossa ilman ohjelmakorttia.

Maanantaista, huhtikuun 2. päivästä alkaen kaikki ne pääkaupunkiseudun taloudet, jotka kuuluvat Welhon kaapeliverkkoon ja joissa on digisovitin tai digivastaanotin, voivat seurata suomalaisen kristillisen televisiokanavan Taivas TV7:n ohjelmistoa vapaasti, ilman maksullista ohjelmakorttia."

Hurraa!
Humphrey Bogart 5.4.2007 14:32

Ja tänään Gibsonin laadukas Jeesus-kuvaelma!

Sahhmi 5.4.2007 14:47

Toivottavasti TV7 osaa huolehtia myös potentiaalisista uusista käännynnäisistä lähettämällä öiseen aikaan koosteita huutavista "Mä meen läpi!"- äijistä. Ois luultavammin hyvää jatkoviihdettä.

Raimo Miettinen 5.4.2007 16:38

Itse olen saanut sivistää reikäistä sieluani ilmaiseksi jo usean vuoden. Sekunti päivässä (kanavasurffaillessa) on riittänyt vallan hyvin.

Bad Rain 5.4.2007 17:11
Humphrey Bogart ( 5.4.2007 12:33)
Ja tänään Gibsonin laadukas Jeesus-kuvaelma!

Ja tänään Neloselta klo 22.00 se Cameronin Jeesuksen hauta ‑dokkari.
Flash 8.4.2007 02:03
charlottesometimes ( 5.4.2007 14:48)
Toivottavasti TV7 osaa huolehtia myös potentiaalisista uusista käännynnäisistä lähettämällä öiseen aikaan koosteita huutavista "Mä meen läpi!"- äijistä. Ois luultavammin hyvää jatkoviihdettä.

Just nyt (klo 02.07) tulee jotain lastenohjelmaa: "Minä en halua hukata sieluani!". Täyttä Julmahuvi-kamaa.
JMustonen 8.4.2007 19:19

Jos tulee tilaisuus, niin kannattaa muuten katsoa kanavan esittämiä kotikutoisia musiikkivideoita. Niistä jää ikuiset muistikuvat.

Juhis H 13.4.2007 21:40

TV7 on yllättävän viihdyttävä. Kannattaa tsekata ainakin lukihäiriöisen sedän lapsille lukemia "Ikuisia kertomuksia" jotka on niin omituisia että niitä seuraa ihan hypnoosissa.

Ilja Rautsi 16.4.2007 12:44

Yömyöhään näyttää tulevan kipeintä tavaraa. Eilen tuli joku animaatio halki ajan seikkailevista pojasta ja tytöstä sekä heidän lihavasta robottikaveristaan (jonka nenä välkkyy aina kun se puhuu). Trio matkasi Jeesuksen aikaan. Robo tutkii instrumenttejaan: "Olette oikeassa: Jeesus on täällä." Sitten ne yrittivät varoittaa Jesseä Juudaksen petturuudesta.

Tuon jälkeen tuli jotain lasten laulamaa kissanpentu/heppamusavideota ja menin nukkumaan.

Toinen suosikki toistaiseksi oli syöpää television kautta rukouksella parantava nainen. "Käsken kaikkia pahoja soluja lähtemään pois! Nyt! Ja tämä koskee koko verijärjestelmää!"

...joo, tämän parissa menee liikaa aikaa.
Yotsuya 22.4.2007 23:20
http://www.youtube.com/v/0nsbMHb5608

http://www.youtube.com/v/MwsWskgKe5E&