21.3.2007 12:20
Eka bändi mitä olen ikinä nähnyt livenä oli Peer Günt. Vittu että oli kova startti rockin täyteiselle elämälle. Muuten olin niin pieni koko 80-luvun ettei paljoa bändejä tullut nähtyä.
Eka bändi mitä olen ikinä nähnyt livenä oli Peer Günt. Vittu että oli kova startti rockin täyteiselle elämälle. Muuten olin niin pieni koko 80-luvun ettei paljoa bändejä tullut nähtyä.
Hectorin Suurenmoista tyttöä on silloin tällöin kuunnellut ilokseen häpeämättömän suorien Talking Heads ‑vaikutteiden johdosta.
Ei rokkia vaan reggaeta:
joku tuolla edellisellä sivulla mainitsikin tuon Keban levyn, hienoa poppia, 20 suosikkia cd:llä taitaa olla koko tuotanto.
Bluesoundsin klassikko
Black (1980), luonnollisestikin englanniksi.Eka bändi mitä olen ikinä nähnyt livenä oli Peer Günt. Vittu että oli kova startti rockin täyteiselle elämälle. Muuten olin niin pieni koko 80-luvun ettei paljoa bändejä tullut nähtyä.
Liveakteja ei kyselty mutta jotkut Sielun veljien ja Melrosen keikat on jäänyt mieleen hyvinä tapauksina, ei ne levytkään varsinaisesti huonoja olleet
Jepjep. Jos energialatauksista puhutaan ei Melrosea voi sivuuttaa. Tsekatkaa Kaurismäen duunaama "Rich Little Bitch" ‑video, josta "Hamlet liikemaailmassa" ‑leffassakin näkyy osia.