12.3.2007 18:17
Tohka on itse aika huvittava. Ja ykkönen on parempi kuin kakkonen. Kakkonen laahaa.
Tohka on itse aika huvittava. Ja ykkönen on parempi kuin kakkonen. Kakkonen laahaa.
Kummisetä ***1/2
Kummisetä osa II ****1/2
Kaikki Kummisedæt ovat ** – *** elokuvia. Jokaisessa on jotain hyvaa, mutta liian paljon noloa.
Kummisedät *****, **** ja ***½.
Kaverit on kohtuu sekaisin.
Kummisetä 1 *****
Kummisetä ****½
Kummisetä ****½
Kummisetä 2 *****
Kummisetä 3 ***½
En ole moneen vuoteen katsonut sita, mutta esim. kohtaus, missa Pacinon lapsia esittavat Coppolan lapset veivaavat jotain paskaa joulunaytelmaa , on jaanyt monella tasolla mieleen. Kummisetien kehujat voisivat tahtien sijasta hieman perustella kehujaan.
En ole moneen vuoteen katsonut sita, mutta esim. kohtaus, missa Pacinon lapsia esittavat Coppolan lapset veivaavat jotain paskaa joulunaytelmaa , on jaanyt monella tasolla mieleen. Kummisetien kehujat voisivat tahtien sijasta hieman perustella kehujaan.
Muistaako kukaan muu tätä kohtausta, koska mä en ainakaan? En myöskään löydä Wikipediasta mitään mainintaa, että Coppolan lapsia esiintyisi kakkosessa, muuta kuin Roman Coppola täysin eri roolissa (Sonny nuorena).
Koska diggasin skidinä kummisedistä vallan hurjasti, epäilen että elokuvien arvottaminen ilman nostalgian tuomaa lisää on tänä päivänä mahdotonta.